Stránka 3 z 4

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 13:10
od iRRes
To je ten motor co žere i děcka na chodníku, že jo ? :-)

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 19:32
od Kokesek
iRRes píše:To je ten motor co žere i děcka na chodníku, že jo ? :-)
zase tak hrozne to neni, kdyz to je na plyn.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 19:46
od eliott
Kokesek píše:
iRRes píše:To je ten motor co žere i děcka na chodníku, že jo ? :-)
zase tak hrozne to neni, kdyz to je na plyn.

Jo, jo - plyn :yes :yes

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 19:46
od iRRes
Kokesek píše:
iRRes píše:To je ten motor co žere i děcka na chodníku, že jo ? :-)
zase tak hrozne to neni, kdyz to je na plyn.
Par pěkně vypadajících kousků je ted na prodej, ale ta spotřeba mě děsí. Uklidni mě číslem nějaky dlouhodoby spotřeby. Jezdím 50% Praha a 50% okolí.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:06
od Kokesek
iRRes píše:
Kokesek píše:
zase tak hrozne to neni, kdyz to je na plyn.
Par pěkně vypadajících kousků je ted na prodej, ale ta spotřeba mě děsí. Uklidni mě číslem nějaky dlouhodoby spotřeby. Jezdím 50% Praha a 50% okolí.
20-21l

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:16
od iRRes
Kokesek píše:
iRRes píše:
Par pěkně vypadajících kousků je ted na prodej, ale ta spotřeba mě děsí. Uklidni mě číslem nějaky dlouhodoby spotřeby. Jezdím 50% Praha a 50% okolí.
20-21l
Nejezdím moc, ale 50t za rok udělám.Ani to nechci počítat :Ale fuuj:

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:19
od eliott
Na plyn je provoz levnější než u ropáků...

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:23
od Kokesek
eliott píše:Na plyn je provoz levnější než u ropáků...
ta 4.2 je jedine auto kde me ten plyn bavi. Ale pozor na bohatost. Maji se tam potom nahrat bohatejsi mapy aby to davalo vice plynu. Resilo se to i na nemeckych a anglickych forech.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:25
od Kokesek
eliott píše:
Kokesek píše:
zase tak hrozne to neni, kdyz to je na plyn.

Jo, jo - plyn :yes :yes

a je to tady, hned si me musel načapat. :blush

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:27
od eliott
No jasně, jak se někde chválí plyn, tak u toho musím být :lol:

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:29
od iRRes
Kokesek píše:
eliott píše:Na plyn je provoz levnější než u ropáků...
ta 4.2 je jedine auto kde me ten plyn bavi. Ale pozor na bohatost. Maji se tam potom nahrat bohatejsi mapy aby to davalo vice plynu. Resilo se to i na nemeckych a anglickych forech.
Plyn jsem v nikdy neměl. Není tam pak nějaký problém s častým servisem nebo snížením životnosti čehokoli ?

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 12 bře 2016 20:40
od eliott
Nejnižší životnost mají nové naftové motory...

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 07:09
od MadTom
Ad plyn - jedinej problém jsou podzemní garáže, pokud je musíš používat. Do většiny se s plynem nesmí. Kamarád, kterej nechtěl naftu ani vidět, a vždy měl nějakej benzín od 3l nahoru, aby to trošku jelo, když začal jezdit skoro denně do Prahy, tak zjistil, že má obrovskej problém s parkováním. Takže si nejdřív půjčoval naftový auto a nakonec vyměknul a koupil si ho. A byl překvapenej, že díky velikosti nádrže nemusí jezdit furt k pumpě jak byl zvyklej, a že mu tedy klesla spotřeba kávy. :grin:

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 07:43
od Kokesek
eliott píše:Nejnižší životnost mají nové naftové motory...

To je ten nejvetsi problem, uz me taky prestava bavit ten expresni nekvalitni spotrebni svet.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 07:55
od eliott
Nejhorší je ten pocit, že to děláme zbytečně, snažíš se co nejlépe opravit jednu věc a v zápětí zdechnou dvě jiné....

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 07:57
od dava
MadTom píše:Ad plyn - jedinej problém jsou podzemní garáže, pokud je musíš používat. Do většiny se s plynem nesmí. Kamarád, kterej nechtěl naftu ani vidět, a vždy měl nějakej benzín od 3l nahoru, aby to trošku jelo, když začal jezdit skoro denně do Prahy, tak zjistil, že má obrovskej problém s parkováním. Takže si nejdřív půjčoval naftový auto a nakonec vyměknul a koupil si ho. A byl překvapenej, že díky velikosti nádrže nemusí jezdit furt k pumpě jak byl zvyklej, a že mu tedy klesla spotřeba kávy. :grin:
No, to asi jo, ale když vidím co umí moderní nafty co používá LR, tak já osobně až půjdu do DIII tak dovezu benzín a zaplynuju to. Tam se navíc nádrž dá schovat, což je u mě mě základní požadavek . Není jich moc, ale dají se koupit.
A to nesnáším rozžhavený uprskaný benzíny. Jenže DIII a vejš je tak vyhovující auto pro mý účely, že celkem nemá konkurenci co bych si místo něj představil. Jen ten motor 2,7TDV6 a koukám že i třílitr je kalamita.
O spotřebu jde určitě, pořekadlo s banánama si asi mohou dovolit zdejší šejkové, ale pro mě je je to určující. Věc na denní užívání si svý náklady musí zasloužit, jinak je k prdu a jde z domu, protože ubírá finanční prostor mým zábavám.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 08:05
od eliott
Bohužel náklady na PHM jsou v porovnáním se servisem až na druhém místě...

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 08:09
od MadTom
Přesně tak, mě odrazovala od benzínu ještě jedna věc, kromě peněz za spotřebované palivo i dojezd. 95l nafty v nádrži u Disco2 je víc než 800km. To s plynem je trošku problém. A cesta jejíž základem je plán čerpacích stanic není ideální. A v případě plynu je to ještě horší, jak kvůli velikosti nádrže, tak kvůli nemožnosti vzít se něco málo do kanystru, tak kvůli menší dostupnosti pump.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 08:18
od eliott
Zase tak hrozné to není, když jsme jezdily Alpské šotoliny s Meškym, dovezl jsem si do ČR skoro všechen benzín, co jsem před odjezdem natankoval. A když spočítáš dojezd na benzín a plyn dohromady, bude vyšší než na jednu nádrž nafty.

Re: Motor DISCOVERY IV

Napsal: 13 bře 2016 08:32
od MadTom
Ale to jo, nicméně si pamatuju Neklana kdysi na Baltic LR meet s RRC na plyn. Plynovou pumpu hledal každej den. Takže je to o lokalitě.