Stránka 3 z 3

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 31 črc 2015 13:11
od dava
Acon píše:
dava píše:Jen dotaz:
po zamknutí měniče se mi ozve v tahu vibrace, taková je jako tlumená do podlahy....
Nestraším, len mne to vibrovalo tiež tak nejako podobne, podozrievali všeličo možné, hlavne predný kardan. kríž (ktorý je tam dodnes) a nakoniec sa ukázalo že niekto kto robil niečo na automate ešte predchádzajúcemu majiteľovi nepostrehol, že ten trojuholníkový plech čo drží menič je mierne ohnutý, možno 1-2mm (údajne sa to stáva při nehodách) a nedoliehal na ten 1000hran. Postupne sa uvolňovali piliny a bolo vymalované. Po repase a výmenen meniča vrátane plechu vibrácie skončili.

No, tak asi dojde řada na ten střední měnič co mám pod stolem... Ten plech podle mě může dostat na frak při montáži, při nehodě nemá jak. Vzhledem k tomu že mám v autě motor 16P, tak by to znamenalo, že může být. Podle kluků je to motor na fabrickou záruku měněnej

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 31 črc 2015 19:09
od hifi
objednaj si od Ashcrofta rovno novy HD flexplate, stoji tusim 65 GBP bez DPH. ja ho mam tiez.

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 15 říj 2015 11:26
od dava
Tak, po delší době pár dojmů, které jsem si zatím nikde nepřečetl:
- zjistil jsem že se měnič umí zamknout na dvou rychlostech v rozsahu D a na dvou ve 3. Trochu překvapení, nikde o tom nic není napsaný. Měnič zatím mám standard, auto bez chipu, komplet originál.

V módu D pokud se pořádně podrží plyn do kopce, tak zamkne 3 na cca 60 km/h, spadne na 2000 otáček. Při dalším intenzivním zrychlování se pak někde mezi 70-80 odemkne a zařadí 4 a po pár sekundách zamkne. Dělá mi to vždy, ale jen do většího kopce, nebo s lehkým vlekem kolem 500 kg . Otáčky se motají kolem 3000 pokud je odemčeno.
Pro místní- standardně to probíhá vždy na Skuhrovském kopci směrem od Lanškrouna na UO za esíčkem když mu šlápnu a podržím. Nebo na výjezdu z Březový nad Svitavou směrem na SY, z Mohelnice na MT.

V módu 3 je to stejné, ale zamyká 2 kolem 50 km/h a pak 3 kolem 60-70. Zátěž musí být větší, vlek nad 2 tuny a opět razantní plyn.

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 15 říj 2015 22:56
od Acon
Ano, keď mu poriadne šliapneš na krk a vytáčaš tak zamyká aj na 2. No je jedno či si v D alebo 3. A keď zamkne 2ku tak to zrýchluje úplne skvele. Na 1. strane som doporučoval voliť za 3 před predbiehaním alebo skrátka ak třeba prudšie zrýchlovať. Ja tak robím při výjazd ena dialnicu a 3 nechám až po 120km, potom D. Samozrejme zamyká na oboch polohách.
Kickdown asi málokdo používa no ja som si na to zvykol, chvílu mu trvá kým si zamkne 2-3 alebo4 no potom ide

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 16 říj 2015 12:23
od snusmumrik
No ja keď potrebujem predbiehať, stlačím pod pákou tlačítko "S" a ono to ide parádne.

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 16 říj 2015 17:46
od hifi
ja sa priznam ze "S" mod som pouzil iba ked som kupil auto ci to funguje a ako, odvtedy som ho nikdy nepouzil a zrejme ani nemal potrebu

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 16 říj 2015 22:22
od jbizik
hifi píše:ja sa priznam ze "S" mod som pouzil iba ked som kupil auto ci to funguje a ako, odvtedy som ho nikdy nepouzil a zrejme ani nemal potrebu
:D - heh, tak aj ja sa priznam. Ten "S" mode som pouzil tiez raz a hned to bolo za 70Eur z povodnych 150. Vtedajsi vianocny darcek pre manzelku sa pekne predrazil.... :Ja blb:

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Napsal: 17 říj 2015 13:07
od Acon
Len Ty máš V8 a tam to asi má zmysel. Při TD5ke to akurát viac hučí. :roll: :wink: