Classic meets...4

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#41 Příspěvek od Mirko » 07 říj 2013 22:34

Teslo...já ti ani nevím, jestli tvůj dotaz brát vážně. Schválně jsem se musel podívat, jestli jsem na pozvánku nenapsal jinýho výrobce aut.... ale ne, píšu tam o Range Roverech...a ty tečou :mrk
Neboj se, hlavně ať tam je ještě nějaký olej až přijedeš.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Classic meets...4

#42 Příspěvek od Neklan » 08 říj 2013 09:52

Mně jenom sem tam kápne převodka řízení, což poskytuje perfektní antikorozní ochranu podélníku šasi pod ní. Naposledy mi tekla přídavka do ruční brzdy, ale přídavku mám letos novou, tedy repasovanou a tak je tady jenom never ending story s převodkou řízení.

Jinak upřesňuji sraz pro ty z vás, kdo chcete jet se mnou přes prdelky, je to na obvyklém místě, tedy pumpa Benavel CZ (doufám, že se tak stále jmenuje) v Tehovci za Říčany (silnice č. 2 na Kutnou Horu), souřadnice jsou 49°59'19,671"N ; 14°42'54,517"E, v sobotu, v 6,45h ráno.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
káfič
Příspěvky: 158
Registrován: 24 zář 2012 15:56
auto: renčrouvr klasik 3.9

Re: Classic meets...4

#43 Příspěvek od káfič » 08 říj 2013 17:38

Mirko omlouvám se ale zdá se že nestihnu koupit a složit zas ten zadní dif tak jsem asi v čudu :-(

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Classic meets...4

#44 Příspěvek od teslo » 09 říj 2013 09:45

Zhanas cely diferak, alebo iba vnutro? (kos diferaku s planetkami a satelitmi ?)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
káfič
Příspěvky: 158
Registrován: 24 zář 2012 15:56
auto: renčrouvr klasik 3.9

Re: Classic meets...4

#45 Příspěvek od káfič » 09 říj 2013 13:22

nerad bych to tady taky zaplevelil svejma zážitkama s difem ale shánim něco bytelnějšího tzn asi ty čtyřsatelity... jinak by stačil i ten vnitřek. obalů difu už začínam mít dostatek :mrgreen: Udělam co pujde abych vyrazil s čárlsem na vejlet :wink:

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: Classic meets...4

#46 Příspěvek od merlin » 11 říj 2013 07:54

Běžné auto jezdí na 4 válce. Panu Kloboukovi to ale nestačí a trápí sebe i mě. Tímto odvolávám co jsem slíbil a letošní Classic ještě bude bez nás. Užijte si to a dejte fotky ...



Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Classic meets...4

#47 Příspěvek od Neklan » 11 říj 2013 09:34

Na druhou stranu máš ještě týden a Pan Klobouk by byl jistě ozdobou srazu, stálo by za to přivézt k rozumu všech jeho osm válců.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#48 Příspěvek od Mirko » 11 říj 2013 10:57

Merline, tys tam dával místo karbeců 3,5lkové Flapper vstřikování? Tam bývá často problém v řídicích jednotkách. Ještě jsem se o tom bavil s Pešlem, který taky říkal, že na tenhle systém už je dneska těžko k sehnání cokoliv. Do Rangů se dával jen tři roky než přišel hotwire.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Classic meets...4

#49 Příspěvek od Neklan » 11 říj 2013 13:39

Merlin právě ve vlákně Pana Klobouka řeší nastavení jehel v karburátorech, takže to nejspíš na vstřikování nepřestavěl.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: Classic meets...4

#50 Příspěvek od merlin » 11 říj 2013 21:22

Snažím se, a stále doufám, a možná někdo karburátorovej bude mít nápad...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
IvoG
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012 21:19
tel.: 0905640494
auto: RRC ´75
Bydliště: BA

Re: Classic meets...4

#51 Příspěvek od IvoG » 14 říj 2013 11:04

Ahoj, mail sa mi vratil, tak sa tiez hlasim touto cestou.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#52 Příspěvek od Mirko » 14 říj 2013 18:32

Ahoj Ivo, těším se. Tvůj Range vypadá v Avataru jako velký krasavec.

Tedy poslední stav účasti Range Classiců je následující:

1. wilt
2. Neklan
3. Afterburner
4. will.26
5. pan Sedláček
6. Bedřich L.
7. Phil
8. Mišák
9. Ivan Z.
10. Alex
11. Kamil K.
12. J. Vacek
13. Piotr
14. Defikr
15. Teslo
16. IvoG
17. Mum
18. Mirko

navíc stále věřím, že káfič spraví svého Classica a merline, možná zkus tady zavolat:
http://karburatory.sweb.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mirko

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Classic meets...4

#53 Příspěvek od Neklan » 14 říj 2013 19:06

Ahoj Mirko, Carsten z Německa, kterému jsi dal na mě kontakt, se ozval již minulý týden. Máme na sebe spojení, do Prahy přijedou už v pátek a v sobotu s nimi jedu po svých oblíbených silničkách II. a III. třídy do Lysic. Škoda, že RRC má ve stadiu oprav, takže jede P38.
Jinak účast vypadá velmi slušně, těším se.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#54 Příspěvek od Mirko » 15 říj 2013 10:32

Děkují Neklane, že se Carstena a jeho spolujezdce ujmeš. Snad je sraz nadchne a příště vezmou každý svého Classica. Carsten má jinak krásného bílého Longa softdashe a postavil si i softdashe dvoudveřáka a Norbert si zrovna vylepšuje svého veterána 4-door o vybavení posledních ročníků.

Uživatelský avatar
káfič
Příspěvky: 158
Registrován: 24 zář 2012 15:56
auto: renčrouvr klasik 3.9

Re: Classic meets...4

#55 Příspěvek od káfič » 15 říj 2013 20:48

bohužel to vypadá opravdu bledě... dnes jsem zjistil že ten koš z p38 asi nejde vůbec použít. Tak pokud mě zítra nezachrání zázrak tak to musim vzdát :-(

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#56 Příspěvek od Mirko » 16 říj 2013 08:38

@ káfič: Našel jsem tento popis přestavby v angličtině:

p38 4 pin diffs will fit, but only the centre of it. buy a complete 4 pin p38 diff, remove your diff, remove the diff centre and crown wheel, unbolt crown wheel form the centre part. remove p38 centre and crown wheel, unbolt crown wheel. bolt your ORIGINAL crown wheel with your bolts to the p38 centre, fit in to your original casing. a small amount of grinding may be required if the bolt heads catch on the casing, but you will see this as you offer it up. remember if you do need to do any grinding remove the pinion bearing first. i made a 4 pin like this for my 80, 3 years later havnt touched it.

Uživatelský avatar
Štorky
Příspěvky: 367
Registrován: 18 říj 2009 21:56
tel.: +420602303705
auto: Def 110Td4
Bydliště: Jevany
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#57 Příspěvek od Štorky » 17 říj 2013 00:24

Neklan píše:
Mišák píše:Ahoj Mirko,

taky se hlásím. Longa jsem po dvou letech vytáhnul ze stodoly a pustil se do leštění. Termín už mám v kalendáři. Neklane rád se opět k tobě přidám na cestě z Prahy a tantokrát už nebudu také závislý na LPG. Už jen na E95 :wasntme

Určitě pojedu po oblíbené trase mimo hlavní tahy, poněvadž to splňuje základní kriterium - je to sice dál, ale zato horší cesta. Na RRC ani dálniční známku nemám. Na 90% pojedu klasicky v sobotu brzy ráno, sraz jako obvykle u pumpy v Tehovci nebo Mukařově nebo jak se to tam jmenuje. Čas ještě upřesním.
Když budete pokračovat ještě o dvě vesnice dál, tak se také rád přidám, tedy pokud bude v tu chvíli RRC živ a zdráv, protože s Defuldou by to asi nebylo vhodné…

Mirek
H-D Electra Glide Ultra Classic, BMW R 1200 GS LC Adventure, "Defík" 110 Td4, Austin Gipsy (r.v.1964), RR Classic, MB Vito 4x4, VW T5 4motion, MB G 350 BT, Porsche Cayenne; http://www.storkan.cz

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Classic meets...4

#58 Příspěvek od Neklan » 17 říj 2013 09:24

Ahoj,
jedeme po silnici č. 2 až do Kutné Hory, za Čáslaví pak uhýbáme na Žleby, Seč, Železné hory, Hlinsko, Svratka, Sněžné atd. až do Lysic. Z Tehovce bychom měli vyrážet před sedmou ranní, tak když tak zavolej a přidej se.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#59 Příspěvek od Mirko » 17 říj 2013 13:09

Takže další účastník, Štorky? :)

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Classic meets...4

#60 Příspěvek od Mirko » 17 říj 2013 14:51

Zde pro všechny účastníky a návštěvníky Classic meets...4 několik organizačních pokynů k průběhu srazu:

a) Letos je dopolední sraz umístěn na zámecké nádvoří.
b) RRC vjedou na nádvoří zámku přes most, ostatní LR prosím zaparkovat "venku" na ulici Zámecká a přilehlých parkovištích. Prosím o ohleduplnost vůči návštěvníkům zámku při vjezdu a opuštění nádvoří a taky aby nikdo "nehrabal" na štěrkovém povrchu a nepadali z vozů hroudy bahna. Parkování bude organizovat Lukáš "Ottifant"
c) Na nádvoří bude slečna, respektive paní doktorka, která bude vybírat váš příspěvek na sraz 400 kč do za vozidlo a poprosím o vyplnění a vrácení prohlášení, které vám předloží.
d) Na nádvoří zámku bude otevřená kavárna od 10:00 hodin. Bude nachystaná fazolová polévka, sandwiche, čaj a kafé formou rautu pro účastníky srazu.
e) Vezměte si termosky, snad bude dost nápojů, abychom je mohli na místě ještě doplnit.
f) Vyrazit do terénu bych chtěl kolem 11:30 na první místo focení. Před odjezdem rozdám mapku trasy. Poslouží pro orientaci a vysvětlím na ní, kde se bude stavět a kudy povedou objížďky.
g) 1. místo focení: Do řady na focení (za horizont) pojedou jen RRC, ostatní prosím zůstanou stát za Defendrem mého otce. RRC se seřadí těsně vedle sebe a letos natočíme lajnu trochu aby "čumáky" nebyli ve stínu.
h) Na samotné vyjížďce budou relativně pravidelné zastávky, takže kuřáci, dětí, psy a prostatici by neměli trpět.
i) Při zastávce na rozhledně bude otevřené občerstvení. Vstup na rohlednu je součásti příspěvku na sraz. Budeme zde opět mít delší zastávku, aby si každý mohl dát něco na zub a žízeň.
j) Pískový lom je poslední zastávka a je na něm vyjetá trať od zářijového offroadmaratonu. Trať nebude zvlášť vyznačená, projedu jí s těmi, kdo chtějí. Prosím všechny o ohleduplné ježdění, aby zde nedošlo ke kolizím nebo pádům. V lomu bude pro všechny účastníky nachystaná káva, čaj a koláče. Předpokládám, že se i zde opět chvíli zdržíme, aby si všichni mohli dle libosti zajezdit.
k) Návrat do Lysic plánují kolem 17:30. Při návratu zaparkujeme vozy před restauraci naproti zámku, kde proběhne večerní hostina.

Za dva dny to vypukne, těším se na Vás a snad se vše podaří a bude se vám to líbit. Já se zítra dopoledne už vydám do Lysic, budu na telefonu.
Mirko

Odpovědět