Dej si za D2 3,5 tuny vozík a pokud ji máš na měchách a vozík naložíš na cca 4 tuny 1. potíž, automat na D2 další potíž s vozíkem se přehřívá většině lidí co znám.A nevyřeší se to ani dalším dochlazením.Prostě tam už mohl a měl být 5 kvalt . Nápravy musíš dát taky aspoň ,,salisbery"

jinak nevydrží zátěž. Olej v řídící jednotce u TD5 je no coment a jezdit s defíkem, byt se mně opravdu z venku moc líbí je vzhledem k alespoň mé ergonometrii za trest.
Pokud něco tak by to musela být D3 jenže na pevných nápravách s pružinama , včetně přídavných, ,bez zbytečných elektrických ,,vychytávek(ruční brzda....) s motorem diesel V8 ,mechanickým řešením uzávěr.
Ale spíš to vidím alá Stavros a kovářská toyota s náběhem motoru klidně 750000 km bez zbytečné elektroniky.
Nebo holt pracant V3S s deutzem pod kapotou a pohodlnější kabinou z avie (jenže to už je jiná třída( .
K jízdním vlastnostem u free se samosvorem na zadku a kotoučema bude 1 o něčem jiném a vzhledem k výšce po liftu a kvalitě motoru TD4 se s ostrým porovnání s free 2 nebráním ani v nejmenším, nehledě na to ,že byť na visco tady hartusíte, je bez elektroniky a tedy při repasy po 60 000 za cca 3 000,- Kč mně nic nehrozí.Narozdíl od ,,elektrárny " toho co je pod 2 v podvozku.Kola 225/70 R16 mně stačí na to co potřebuji dostatečně.
Prostě na to dojet si na louku pro seno, či do lesa na palivo , do stavebnin pro materiál se bude free stačit určitě , po dálnici 150 000 na AT klidně jezdím taky a na to těžší se teď rozhoduju a počítám co bude lepší.
Pár ha je a musí to být čím object a něco na tom udělat,je otázka zda jít cestou V3S za cca 1000 000,- po nástavbě a přestavbě, nebo stejné peníze narvat do pickapa s 3,5t vozíkem.Jenže kdo mě zná ví, že utahám i vola , tak asi bude ta V3S ,která s deutzem a s tím co uveze bude na provoz asi méně náročná.Ale na srazy a cestování zbyde free.