Stránka 3 z 4
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 11 srp 2011 23:27
od Ivoš Def
[quote="cyril"]Tak auto je čerstvě odvezený, zatím na zkoušku....Jsem zvědav, jak se s tím hoši poperou. Vypadá to, že to je možná 86" a ne 88". Tedy tam asi nesedí ještě více věcí, než se původně zdálo...
Pokud ještě stále není ani jasné, jestli se jedná o 86" nebo 88", pak by asi nebylo od věci začít pátrání číslem šasi - je-li tedy přítomno... To samotné by mohlo rozkódovat mnohé, na čemž by se poté mohlo začít "stavět"
Jinak věřím, že i takovýto, kutilem značně napadený, kousek se nakonec dočná zaslouženého uznání nového majitele... SI si to určitě zaslouží!
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 12 srp 2011 10:27
od Rover
Podle mně to je 86...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 12 srp 2011 23:09
od Shollochov
Podle mě to je taky 86". Minimálně už proto, že původní je ten kratší z předních blatníků. Ale rozvor jsem změřit zapoměl

Jinak pobíháním s metrem a vodováhou a dalším zkoumáním rámu jsem zjistil, že přední náprava je vyosená taky, na levém podélníku je kromě boule na úrovni půlky motoru další boule v ohybu na úrovni zadního konce palivové nádrže, levý přední roh rámu je ohnutý nahoru a pravý podélník je vepředu i vzadu do vrtule. Nejzadnější příčník je měněný a je dost hrozně přivařený. Navíc je na levé sraně auto v půlce viditelně prolomené směrem dolů. Tolik dnešní poznatky ohledně rámu...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 12 srp 2011 23:21
od Rover
docela mazec...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 00:38
od eliott
No vypadá to, že nic horšího se asi pořídit nedá. Od začátku tvého popisování jsem se bál, že se jedná o tohle auto, které jsem viděl a podle mně je to fakt hrůza. Dát tohle dohromady bude fakt fuška, držím palce.
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 11:25
od cyril
To se nám to začíná krásně vybarvovat!
Když jsem začal na téma případného odkoupení S1 r.v.1958 s LubošemM komunikovat, řekl, že má auto napůl s dalším ivestorem, ale že auto je ok. Škoda, že jsem si tento hovor tenkrát nenahrál. Kryten mi na telefonický dotaz řekl, že tam je vyměněný motor a pár neoriginálních dílů. Že by si takoví specialisté jako je Kuba (lepšího specialistu na LR než je Kuba, MartinT a pár dalších neznám) a známý to autohandlíř Luboš M, nevšimli, že auto je 86" a ne 88", protože je papírově z roku 1958 a že je nabourané a s tak křivým rámem? Myslím, že možná nadešel ten správný čas, aby se prodávající k celé věci nějak vyjádřil. Já, pokud si auto Michal nevezme nemám co ztratit a podle toho se také asi zařídím. O tom, že se opravit dá, jsem přesvědčen. Jen jde o to, že jsem kupoval pojízdnou S1 z roku 1958 na dodělání, ne bouranou trosku S1/S2 na náhradní díly! A podle toho tenkrát byla také nastavena i cena. Začíná mi připadat, že se hledal naivní "Hejl", kterýmu se "černej Petr" nadělí! A ten se nakonec našel....a byl jsem to já! A s tím pocitem se žije těžko, obvzvláště, pokud člověk kupuje něco od lidí z komunity, kde je mu dobře a ke které cítí důvěru. No nic...budu čekat, jak se k tomu LubošM postaví. Nejde mi ani tak o ty peníze, pouze o to, že z toho začínám cítit prachobyčejnej hnusnej podvod. Povídačky o tom, že těmhle autům nerozumí a že to a ono nevěděl asi na tomhle fóru neobstojí. Já auto kupoval s důvěrou a nechal jsem si jej bez prohlídky "doručit" až do Třeboně, kde jsem si jej na place u Meškyho přeložil. Doma sundal z vleku a nikdy jej neprohlížel. Auto čekalo až na něj přijde řada a ten čas nadešel teď. Výsledek znáte....
Samozřejmě, že se teď zvedne vlna reakcí od kamarádů toho či onoho, ale nedá mi to, tohle mě fakt nasralo. Admin odpustí.
Cyril.
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 13:09
od Zanzibar
Z mého laického pohledu to chce sehnat nový rám a začí přešívat díly z původního auta a v případě potřeby výměny neorigo dílů ( pokud to někdo jako já chce takhle udělat ) shánět originální a auto bude dokonalé. Díly SII apod. které tam jsou se dají použít/prodat apod. Ale není to na vyjetí ještě letos.
Takhle bych to řešil asi já.
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 18:45
od Allik
Souhlasim s obema. Kazdopadne je rozdil, jestli kupuju vrak za 30 (podle popisu to asi vetsi cenu moc nema), nebo vysperkovany dedek za 100 jen s drobnymi nedostatky, jak tu byl kdysi prezentovan...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 18:52
od cyril
Allik píše:Souhlasim s obema. Kazdopadne je rozdil, jestli kupuju vrak za 30 (podle popisu to asi vetsi cenu moc nema), nebo vysperkovany dedek za 100 jen s drobnymi nedostatky, jak tu byl kdysi prezentovan...
Díky Aleši!

O nic jiného mi nejde...

Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 19:13
od Shollochov
Tak. A teď mi řekněte, co mám dělat já. Vidím to stejně jako "Zanzibar". Nový rám, na který se to všechno pěkně narovná a postupem času vyměňovat dvojkové a další jinak dobastlené věci za origo. Jediný problém je s tou cenovkou. Když to vezmu, jak to leží a běží, tak jsem blázen. Když mi Cyril výrazně sleví, tak zase strašně prodělá on. Takže co s tím??? A přitom mě se to auto tak líbí

Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 19:25
od Allik
no ja cenu kalkuluju vzdycky ze dvou pohledu - "koupit na splatky"=horsi stav a dat dohromady/koupit neco slusnyho, kde ale nemas vubec jistotu, ze se do nej nevysypes i tak, az to cely jednou rozeberes
no a ceny na S1 nejsou moc lidove, takze ram je 50, blatniky po 10, lak, prace, motor minimalne 15, napravy taky tak... no a ses tam minimalne za 100 v dilech + prace za odborny servis, takze klidne 150-200 no a za 5000 liber uz zacinaji pomerne slusne S1 a to se drzim hodne pri zemi, protoze kompletni renovace na S3 se pohybuje okolo 300, kdyz si to nechas delat a umerne tomu stoupaji ceny k S1
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 19:36
od Shollochov
To já radši něco horšího a udělat to, protože pak za ty peníze aspoň vím, co mám. Navíc ty peníze po kouskách míň bolí než naráz
Jinak má být vzadu korba přidělaná k rámu takto? Nějak se mi to nelíbí...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 19:42
od Zanzibar
Pořizovací cena serie ( I / II ) je vždy ta nejnižší a základní investice .
Vím o čem mluvím, například vzácná SIIa original Dormobile přišla s dopravou na necelých 100 tis. a kompletní repase do originálu ??? lehce pod mega ! A tak to je. Prostě to nejsou auta na kšeft typu : koupím/udělám a se ziskem prodám. Sorry

Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 19:57
od Rover
koukam ze ten zadni cross member je taky z dvojky... ale to je pomerne obvykle, ted uz se da sehnat spravny z druhovyroby, ale driv se tam davaly lehce upravene dvojkove.
Cyrila je mne trochu lito, Lubose nebudu komentovat, ale vsechno to jen potvrzuje to co furt rikam a to je ze je dulezite se soustredit na kvalitu a ne na kvantitu. Mrzi mne ze se Cyrilovi od nas nedostalo lepsich informaci kdyz to kupoval, ale na druhou stranu to bylo v obdobi kdy bral vsechno. Ja osobne jsem par potencialnich zajemcu varoval, ale uz jsem zapomnel kdo to byl.
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 20:08
od Martin T
Jo to je správně, takových pacek je tam 5 a pak jsou 2 vpředu, to je vše. Crossmember je dvojkový, ale to už se tu myslím objevilo.
Ještě k těm dvojkovým pedálům: dávaly se tam dost často a znamenalo to jen vyříznout dvě díry nahoře do footwellu, ale znamená to taky, že je asi hydraulicky ovládaná spojka a tedy převodovka z S2, takže jenom vrátit zpět původní pedály (kdybys to chtěl mít originál) bude znamenat dost shánění a peněz. Převodovka je sice stejná, ale to ovládání je jiné. Já jsem nedávno kupoval v Dunsfoldu hřídel pedálů a futra a vyšlo to s dopravou skoro na 100 liber.
Co se týče rámu, tak jak to popisuješ je to asi zralé na nový, ten stojí v LRSOC 1750 liber, ale je pozink a když to na něj postupně postavíš, tak máš auto napořád

.
Jaký je tam motor?
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 20:16
od Shollochov
Motor je taky dvojka. Ta spojka je samozřejmě hydraulická, říkal jsem si, že tam asi nepatří podle toho, jak je v motorovém prostoru na ni "vystříhané" místo. Na komplet originálním autě za každou cenu nelpím, ale přijde mi postupně, že bude jednodušší vyjmenovat věci, které na tom jsou z jedničky...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 20:36
od Mirko
Jenom upozorňují, že se to sice hezký čte, jen přehodit rám, ale v praxi nebudeš mít to srdce ani nervy na ten nový rám pak zas namašlít staré, zbastlené či nesprávné díly. Takže na 99 procent skončíš u celkové renovace a jezdit nejbližší dobu nebudeš, pokud si to budeš spravovat sám a nemáš to jako hlavní pracovní náplň.
Jinak ten inzerát si pamatuju, protože jsme s Olinem řešili nákup jeho série a rozhodně z něho nevyplývalo, že by to byl takový zbastlený vůz, jak se nyní ukazuje.
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 13 srp 2011 22:37
od Allik
jj, presne tak, inzerat byl veskrze positivni, a kdyz se to vyjmenuje, co je vse potreba nove, nebo original puvodni, tak se opravdu vyplati neco klidne shnileho, jako dovezl Olin, ale bude to vse jen o repasi a doplneni detailu a ne o postaveni skoro celeho auta znova, protoze ti tam pak zbyva korbicka, cast interieru a bulkheadu a jeden blatnik s kapotou a to neni moc, kdyz hlavnim identifikacnim prvkem (identitou s nejvetsi historickou hodnotou jako celek) serii je ram s motorem, prevodovkou a napravami, ktere jsou scislovany (alespon u S3)
je mi Cyrila hrozne lito, vlastne to mluvi proti tomu prodeji a je to jen na vas, jak se nakonec dohodnete a bude fajn, kdyz ho das do kupy a bude to heroicky vykon, ale rozhodne bych nepocital s tim, ze se zastavis jen na par desitkach tisic za opravu, i kdyz by sis vsechno delal sam...
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 14 srp 2011 03:55
od Luboš M.
Dobrý večer/noc,
Reaguji timto na celou vec v tomhle vlakne.
Nevím cim jsem si zaslouzil Cyriluv "ODSTREL" na tomto foru, kdyz jiz vse bylo vysvetleno v konfer. hovoru (s Krytenem)ihned po zaslani tvoji SZ.
Presto ale budu reagovat na tve obvineni.
Vysvetleni: SI jsem koupil v SRN. a dovezl do CZ. (presne pred 2 lety). Nabizel jsem zde vozidlo na prodej cca 1.5 roku (pozor neplette si ho s timto:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 24&t=12177" onclick="window.open(this.href);return false;
Pred rokem tento vuz koupi Cyril (ca cenu nizsi nez porizovaci) a vozidlo si mel a prohledl na WM v Belci., kde mu k tomu Kryten vysvetlil vsechny neduhy a celk. stav vcetne nepuvodniho motoru a natrav. Byl nabizen jako predrenovacni stav.
To ze v tomhle mas gulas, je tvuj boj, ale byl jsi na to upozorneny (mam to (radeji) nahrany kdyz jsem ti volal v konferencnim hovor). Tvoje odpoved je " jsem hojt asi bl... kdyz si na to (po roce) nepamatuji.
Nic na tom ale nemeni ze jsem NIKOHO NA TOMTO FORU NECHTEL ORADST A OKLAMAT zamlcenim udaju o vozidle.
Mozna tomu Cyrile nebudes verit, ale jsi na tyto serie vetsi odbornik nez ja a ja jsem o tomhle faktu opravdu nevedel.
Jestli mohu poprosit, nerikej nikde ze jsem autohandlir. Auta kupuji a prodavam ale mam to jako konicka a pres den prodavam mobilni telefony a vecer svaruji v dilne narazniky tak nerikej a neurazej. To ze mam jeste u nekoho duveru a chce ode mne obstarat nejakeho Defika a nebo Discarnu neberu jako handlirskou cinnost ale jako placenou pomoc pri porizeni vozu, coz jsi pri koupi (jako neodbornik)mel udelat taky.
Taky prosím jiz nepis SZ kde vyhrozujes s tim ze (po roce) prijedes vratit auto a nebo rozbit hubu
(presna citace : nebo ti za to, že jsi mě vědomě podvedl nechat rozbít hubu a napráskat to na fórech. )
Timto se nadale k tomuto nebudu vyjadrovat, mozna k tomu jeste neco napise Kuba.
Nejsem konflitkní osoba co ma zapotrebi nekoho zde odsuzovat a nebo urazet.
Je mi s toho opravdu nejak smutno
S pozdravem vsech Lubos
Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 14 srp 2011 09:38
od Shollochov
Tak já dneska vezu auto vrátit Cyrilovi a tím páden z tohoto vlákna vypadávám....