To jsem jenom vypadal, ale byl jsem šťastnej a spokojenej jako blecha.
Bylo to úplně famózní

po dlouhé době nejlepší akce na které jsem byl

mnohem a nesrovnatelně lepší než loňský Tisovec (a tam se mi taky moc líbilo)

Prostě paráda
Landroverforum tam mělo docela slušné zastoupení Přijel se podívat Patrik co má LR odtahoku, byly tam i Macej s tátou co mají RRC a hlavně kluci Deff90 co závodili se svojí 90kou se mnou v kategorii Extrem. A málem bych zapomněl na Disco, který pomáhal na trati.
Aut se tam sjelo asi 18 z čehož 8 jelo kategorii Extrem. ( a ještě tam byl jeden Maďar s G wagenem, který se přihlásil do kategorie open, ale to G bylo naprostý speciál mnohem větší než moje Mammuťátko. Nechápu to, ale asi chtěl vyhrát za každou cenu, což se mu také v kategorii Open povedlo)
V kategorii Extrem jelo jak jsem psal 8 aut. Z toho dvě byly opravdu parádní speciály na portálech s mechanickými navijáky.
Jedno byl jakoby Wrangler, ale motor to mělo ze Sprintera. Akorát ten řidič byl nějaký divný. Dvakrát mě málem naboural, abych ho náhodou nepředjel (což jsem v noční etapě stejně udělal) a pak, co už jsme vůbec s Martou nepochopili, udělali třeba to, že jsem dojeli k řetězu přes cestu a jeho spolujezdec vystoupil řetěz spustil dolu nechal přejet svoje auto, my jsme čekali za ním a když jsme se rozjeli, tak to ten spolujezdec před náma zvednul a pověsil zpátky.

No holt to byl závodník no. Ve čtvrtek večer mu tam to auto přivezl nějaký pohúnek složil z vleku a připravil. Pan Maďar dojel v pátek odpoledne nasedl do auta odjel závod, zkurvil motor, nechal to stát na place kam se dobelhal a odjel osobákem zase domů. Pro auto si dojel zase pohúnek a odvezl ho na opravu do firmy kde si ho ten Pan Maďar nechal postavit. Moc ale Pan Maďar jezdit neuměl. V noci jsem ho dokonce pojel i s jeho portálama a mechanickým navijákem.
To druhé bylo celolaminátové Géčko, fakt krásně udělané, portály mechanický naviják, dofukování kol, rajčáky, všechno na co si vzpomenete to mělo. Krása

Taky s ním ten pán uměl jezdit a byla krása se na to dívat. Měl jsem tu možnost skoro celou sobotu jsem jel za ním. V pátek večer asi někde zakufroval a předjel mě až těsně před cílem. Přijel jsem po něm asi o dvě minuty.
No a ostatní jsem neměl možnost vidět, s těmi jsem se nepotkával.
Co se týká trati, tak to bylo fantastické. Ještě jak zapršelo a pořádně se to rozmočilo tak to bylo super.
Páteční noční etapa měla asi 20km a byla v ní jedna speciálka. Startoval jsem jako poslední osmý a přijel druhý za tím zeleným Géčkem. Na trati jsme byli asi 2hodiny.
V sobotu to bylo taky super, to už jsem startoval druhý hned za tím zeleným Géčkem. Hned v první Extrémní sekci jsem dojel zelené Géčko a dojel nás i ten oranžový Wrangler. Počkal jsem až se tam probojuje to Géčko a pak jsem se snažil, musel jsem se navijákovat a to se tomu Panu Maďarovi s tím Wranglerem nelíbilo, tak se na tu část vysral a objel jí mimo mlíko aby nemusel čekat než se vynavijákujeme.
No a pak už jsme se vždycky někde sjeli když bylo něco trochu těžšího. No a u potůčku už si potom udělali náskok protože holt mechanický naviják je mechanický naviják no. 8274 je v tu chvíli takovej pomaloběh
Viděl jsem je až v cíli, ale o moc dřív tam nebili. Hlavně to zelené G přitáhli z trati na laně, protože spálilo spojku a ten Wrangler přijel sice ještě po svých, ale ten motor už to asi nerozdejchá.
Škoda, že to nebylo o den delší. Už by ani jeden z nich nejel a bylo by to ještě lepší
Škody na Mammuťátku jsou docela snesitelné. Mám roztržený zadní blatník, roztržený a zmačkaný přední blatník, vytržený šnorchl a rozbité přední okno. Zadní je jenom vymáčklé z gumy.
Takže spokojenost veliká.
Chci poděkovat Josovi za to, že to zorganizoval a uskutečnil. Jsem si naprosto jistý, že pokud to bude znova, tak přijedu.
K
