Stránka 20 z 26
Re: STK 2016
Napsal: 15 pro 2016 08:25
od habakuk
Robí píše:, ale nechápu proč jim vadí rezatý rám na Defendrech, když než prorezne rám na Defendru tak všechny ostatní auta už budou shnilá

No tak toto je zrovna dost silné prohlášení dost tomu rámu fandíš

Re: STK 2016
Napsal: 15 pro 2016 16:07
od Robí
Tak ten rám je hodně masivní a koroze na něm spíše povrchová, pokaď to někdo pořád nekoupe a nebo nejezdí v soli.
Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim. Všechny rovery mě příjdou že mají pořádné rámy. Když vidim rám na D III tak ten než prohnije to taky bude nějakou chvíli trvat a to jsem ho i vystříkal preventivně.
Re: STK 2016
Napsal: 15 pro 2016 16:26
od Mirko
Robí píše:
Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.
Re: STK 2016
Napsal: 15 pro 2016 17:23
od Robí
Mirko píše:Robí píše:
Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.
Kupoval jsem D III novou, mám jí 7 let, každý den je v provozu a nemá žádnou povrchovou korozi. Dutiny jsem pro jistotu vystříkval po dvou letech, ale to nic nemění na tom že koroze tam žádná nikde není ani povrchová. Takže radši zaťukám na pořádné dřevo, ale troufám si tvrdit že ten rám je v pohodě. Známej má toho nového Defendra staří teďka 8 let, taky každý den v provozu, jezdí denně do lesa, takže bahno voda v zimě sůl a taky žádná koroze.
Re: STK 2016
Napsal: 15 pro 2016 19:43
od habakuk
D2 rok 2004 spodek dělanej v 2009 a teď už je rezavej zase jak liška, příští rok nástřik znovu. Prostě mizerná tovární povrchová ochrana + debilní uzavřenej profil rámu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: STK 2016
Napsal: 15 pro 2016 20:38
od Steve
Mirko píše:Robí píše:
Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.
Moje DI měla nezdravou díru v rámu poblíž odkalovací nádobky...
Je to opraveno, ale bůh ví, kde je to třeba na spadnutí....
Re: STK 2016
Napsal: 16 pro 2016 10:57
od Robí
Tak to mě všichni překvapujete. Tak buď mám kliku na rám a nebo se to vše ukáže najednou.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 14:41
od mr-tomas
Tak jsem s 300tdi neprošel s emisema.

Začalo ti tím, že nemohli najít můj motor. Pak jsem měl nesprávný volnoběh, to jde odstranit, ale motor nešel změřit, protože nedosáhl max. přeběhových otáček. Takže teď nevím co s ním. Čerpadlo po repasu s továrník nastavením, vstřiky skoro nové, kde může být chyba?
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:06
od kupec18
Max přeběhové otačky....to jsou nějaké jiné než max. otáčky?
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:11
od mr-tomas
To je asi to samé, prostě místo 4600ot to mělo jen 4100 a šmitec. A teď netuším čím to zvednout.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:12
od kupec18
Něco možna bude i tady.
viewtopic.php?f=6&t=28487&start=20
Zkusil bych to poladit přes předevstřik na rozvodech to je asi nejjednodušší a nejlehčí. Než se začne šparat do čerpadla atd
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:15
od MadTom
A jsi si jistý, že není chyba v personálu STK? Přeběhové otáčky bývaly na takové té zelené emisní kartičce. Jestli si to správně pamatuju, tak jsou to otáčky, do kterých to pustí regulátor ve vstřikovacím čerpadle bez zatížení motoru - je to víc než provozní otáčky motoru (dlouhodobé i krátkodobé).
Že nemohli najít motor? Ten je snad pod kapotou.
Mě před rokem s TD5kou tvrdil, že kdyby emise dělal pořádně, tak by ten motor musel vytočit do 6000 Otáček. Tak jsem mu odpověděl, že by mě zajímalo, jak by toho chtěl dosáhnout u elektronicky řízeného motoru. Pan technik nějak ani nezaznamenal rozdíl mezi motorem 300TDi a TD5, a po sdělení, že to auto má pod kapotou motor v provedení čerpadlo-tryska byl takovej překvapenej.
A když už to nemohli změřit, tak nakolik se jim to podařilo vytočit? Aby náhodou chyba nebyla jenom v tom, že chtějí aby motor točil víc než má.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:17
od MadTom
A koukám, že už tam ty otáčky máš - tak zajeď k tomu, co ti dával dohromady čerpadlo, ať ti poradí.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:21
od mr-tomas
Čeroadlo dělaly u Bosche Soběslav, jestli spíš nebude chyba v tom, že je ten motor celkově zdechlej a už to prostě nevytočí.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:24
od kupec18
mr-tomas píše:Čeroadlo dělaly u Bosche Soběslav, jestli spíš nebude chyba v tom, že je ten motor celkově zdechlej a už to prostě nevytočí.
To pochybuju, bez zatěže to musí točit i kdyby tomu chyběl jeden píst.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:26
od mr-tomas
Nemůže na to mít vliv že je to s automatem a měřily to na parking? Nevím jak to funguje, jestli to netočí měničem.
Re: STK 2016
Napsal: 06 led 2017 15:44
od kupec18
Mě to už točí 4 500 i za jízdy takže tím že to roztačí nějaký měníč to asi nebude.
Re: STK 2016
Napsal: 11 led 2017 09:01
od michal-7610
A co zkusit emise někde jinde?
Re: STK 2016
Napsal: 11 led 2017 11:46
od Rover
michal-7610 píše: 11 led 2017 09:01
A co zkusit emise někde jinde?
Taky bych to tak řešil.
Re: STK 2016
Napsal: 11 led 2017 12:59
od mr-tomas
Já tomu teda nerozumím, ale pokud mají v metodice měření dosáhnout přeběhových otáček, tak to jiné emise nevyřeší. Tedy pokud to chtějí opravdu změřit
Jinak dostal jsem tip kde by mohl bejt u čerpadla zakopanej pes, tak se spíš pokusím opravit to tak jak to má správně fungovat.