Předchůdci Defenderů a další veteráni
Moderátor: Rover
-
Tomš
- Příspěvky: 123
- Registrován: 17 črc 2008 09:51
- Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164
#361
Příspěvek
od Tomš » 28 říj 2009 21:02
Zdravím v sekci kam jsem ještě nikdy nepsal.zbláznil jsem se do SIII 88 tak si čtu a čtu.Ona je to asi vážně nemoc.Tak doma uklízím,věším záclony a bojím se ženě říct,že jsem dnes na dvoře uklidil proto,že mi ji v pátek přivezou
Poradte.Dá se někde stáhnout manuál podobně jako treba na disco? Bojím se ,že mě Kryten zavraždí,protože to k němu mám kousek a asi tam budu každou chvilku.Díky za odpověd a hned v pátek posílám fotku.Už se vážně nemohu dočkat
Tom
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
-
KRANG
- Příspěvky: 1494
- Registrován: 16 črc 2007 19:49
- Bydliště: Praha
#362
Příspěvek
od KRANG » 28 říj 2009 21:43
Tomš píše:Zdravím v sekci kam jsem ještě nikdy nepsal.zbláznil jsem se do SIII 88 tak si čtu a čtu.Ona je to asi vážně nemoc.Tak doma uklízím,věším záclony a bojím se ženě říct,že jsem dnes na dvoře uklidil proto,že mi ji v pátek přivezou
Poradte.Dá se někde stáhnout manuál podobně jako treba na disco? Bojím se ,že mě Kryten zavraždí,protože to k němu mám kousek a asi tam budu každou chvilku.Díky za odpověd a hned v pátek posílám fotku.Už se vážně nemohu dočkat
Tom
Gratulace k SIII

Manuál ke stažení je tady:
http://www.landroverweb.com/Land-Rover- ... al-pdf.htm
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje
http://www.OWR.cz
-
Tomš
- Příspěvky: 123
- Registrován: 17 črc 2008 09:51
- Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164
#363
Příspěvek
od Tomš » 28 říj 2009 21:57
báječné díky moooc!!!
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
-
Neklan
- Příspěvky: 2906
- Registrován: 07 lis 2007 10:30
- Bydliště: Praha
#364
Příspěvek
od Neklan » 29 říj 2009 10:35
Jinak v papírové podobě běžně třeba v Paddocku nebo prakticky u kteréhokoli dealera dílů na LR.
http://www.paddockspares.com/scp/SERIES/Books.html
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
Rover
- Příspěvky: 5255
- Registrován: 10 říj 2006 15:56
- tel.: 736173373
- Bydliště: Podkrkonoší...
#365
Příspěvek
od Rover » 29 říj 2009 13:40
spoustu manuálů, renovačních a údržbových knih mám taky skladem...
Country boy...
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#366
Příspěvek
od cyril » 29 říj 2009 20:31
Rover píše:spoustu manuálů, renovačních a údržbových knih mám taky skladem...
Existuje taky něco v němčině? Nebo angláni mysleli jenom na sebe?.....

-
Rover
- Příspěvky: 5255
- Registrován: 10 říj 2006 15:56
- tel.: 736173373
- Bydliště: Podkrkonoší...
#367
Příspěvek
od Rover » 30 říj 2009 18:29
Country boy...
-
1960SeriesII
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
-
Kontaktovat uživatele:
#368
Příspěvek
od 1960SeriesII » 01 lis 2009 20:32
Mno, já mám původní manuál na S2 v němčině, který jsem dostal se starými doklady k Berniemu...
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#369
Příspěvek
od cyril » 02 lis 2009 09:29
1960SeriesII píše:Mno, já mám původní manuál na S2 v němčině, který jsem dostal se starými doklady k Berniemu...
No tak to by mě fakt zajímalo. Kdyby to nebyl problém, rád bych si to za přiměřenou úplatu nebo jinou protislužbu oskenoval, případně narychlo ofotil. Kdysi jsem našel na webu nějakýho němce co pracoval v LR servisu kdesi u Berlína a nabízel všechny manuály v němčině na DVD a CD. Za jedno auto chtěl ale 100€ což mi tenkrát přišlo docela dost....měl jsme to asi koupit..

vypadá to, že učit se anglicky kůlivá autu mě přijde dráž...myslim hlavně na čas...

kerej nemám....
Takže tak...

-
will.26
- Příspěvky: 1669
- Registrován: 21 dub 2009 15:18
#370
Příspěvek
od will.26 » 02 lis 2009 11:40
dotaz:při koupi jsem moc neposlouchal(jsem byl v asi v tranzu) na co je ta žlutá páka vedle řadicí paky?

-
Martin T
- Příspěvky: 816
- Registrován: 24 led 2007 22:57
- Bydliště: Praha
#371
Příspěvek
od Martin T » 02 lis 2009 11:59
Zmáčknutím dolů při silničním převodu v přídavné převodovce zařadíš přední náhon (odjistíš pružinu a ta zapne zubovou spojku). Vyřadíš ho tak, že červenou pákou zařadíš redukci a zpět silniční. Mačkat můžeš i za jízdy. Při zařazené redukci v přídavné převodovce je 4x4 zařazeno automaticky.
-
Martin T
- Příspěvky: 816
- Registrován: 24 led 2007 22:57
- Bydliště: Praha
#372
Příspěvek
od Martin T » 02 lis 2009 12:01
Když zařadíš z redukce zpět silniční (červenou pákou) tak žlutá páka vyskočí zpátky nahoru.
-
Rover
- Příspěvky: 5255
- Registrován: 10 říj 2006 15:56
- tel.: 736173373
- Bydliště: Podkrkonoší...
#373
Příspěvek
od Rover » 02 lis 2009 12:36
Se zařazenou čtyřkolkou jezdi jen v opravdu kluzkých podmínkách, bláto, sníh, ..., jinak se ty převody a pneu zbytečně trápí...
Country boy...
-
will.26
- Příspěvky: 1669
- Registrován: 21 dub 2009 15:18
#374
Příspěvek
od will.26 » 02 lis 2009 13:03
byl jsem trochu dědka potrápit v terenu a podařilo se mi sednout na břicho ,redukci (červená páka)jsem měl zařazenou ale hrabalo mi jenom jedno přední kolo,tak jsem myslel že tou žlutou pákou se zařadí obě napravy,jsem z toho nějaký zmatený,jo a volnoběžky jsem měl zapnuté
-
Martin T
- Příspěvky: 816
- Registrován: 24 led 2007 22:57
- Bydliště: Praha
#375
Příspěvek
od Martin T » 02 lis 2009 13:16
Jestli ti vede dozadu kardan a v nápravě máš poloosy tak ti muselo hrabat i jedno zadní

-
Allik
- Příspěvky: 860
- Registrován: 09 pro 2007 12:17
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#376
Příspěvek
od Allik » 02 lis 2009 13:17
to je normalni, to je pro dedka vetsinou konecna, protoze se zaseknes o pricku a v lepsim pripade jeste na kardan apod... tady uz je nutna uzaverka diferaku, nebo alespon hi-lift, pomuzou i paraboliky, protoze se zadek obvykle spatne krizi na tvrdejch nenamazanejch perech - je to pocitany na zatizeni pul tuny a podle toho je tam i odpovidajici pocet listu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
-
will.26
- Příspěvky: 1669
- Registrován: 21 dub 2009 15:18
#377
Příspěvek
od will.26 » 02 lis 2009 13:19
no právě že nic,byl tam se mnou honza ikl a ten to sledoval ze zadu a nic se netočilo jenom to jedno přední

-
Allik
- Příspěvky: 860
- Registrován: 09 pro 2007 12:17
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#378
Příspěvek
od Allik » 02 lis 2009 13:25
to sis asi prisednul ten kardan, je to teda divny, protoze serie nema mezinapravovej diferencial a kroutici moment se prenasi rovnomerne do predniho a zadniho diferaku a pokud by si mel na obou kolech adhezi, tak by te mely vytlacit ven, nebo minimalne cukaj, kdyz nema motor silu to prervat pres pricku
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
-
will.26
- Příspěvky: 1669
- Registrován: 21 dub 2009 15:18
#379
Příspěvek
od will.26 » 02 lis 2009 13:28
Allik píše:to sis asi prisednul ten kardan, je to teda divny, protoze serie nema mezinapravovej diferencial a kroutici moment se prenasi rovnomerne do predniho a zadniho diferaku a pokud by si mel na obou kolech adhezi, tak by te mely vytlacit ven, nebo minimalne cukaj, kdyz nema motor silu to prervat pres pricku
je to možné,každopadně jsem byl zaseknutý předním diferákem(tímto ještě děkuji honzovi za vykopové práce)

-
Allik
- Příspěvky: 860
- Registrován: 09 pro 2007 12:17
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#380
Příspěvek
od Allik » 02 lis 2009 13:35
to znam, myslim, ze si tim musi projit kazdej, aby vedel, kam a jak nema jezdit, protoze vi co ho ceka

"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA