Štorky píše:Tak u nás došlo k malé generační výměně (viz. foto). Vzhledem k tomu, že už to předchozí GS bylo plné elektroniky, tak po něm nebudu ani moc smutnit.....
Tak to nove gees už žádnou elektroniku nemá...


Moderátor: Miky_CZ
Štorky píše:Tak u nás došlo k malé generační výměně (viz. foto). Vzhledem k tomu, že už to předchozí GS bylo plné elektroniky, tak po něm nebudu ani moc smutnit.....
pokrok nezastavíšlukes píše:Štorky píše:Tak u nás došlo k malé generační výměně (viz. foto). Vzhledem k tomu, že už to předchozí GS bylo plné elektroniky, tak po něm nebudu ani moc smutnit.....
Tak to nove gees už žádnou elektroniku nemá...a ještě navíc přibyla voda.... Něco je špatně.....
To taky nebylo myšleno na tebe, ale všeobecně. A Máš pravdu. Všechno další ukáže až čas. A osobně hodnotím po R1150gsa jako nejlepší právě DOHC. Až čas ukáže co předvede vodník. Osobně mám nejradši R1150GSA a K1200LT/2004+.xxx píše:Cyrile, že si to své zákazníky najde je jasné a je to dobře.
Rozhodně nehodnotím jízdní vlastnosti LC, ale své pocity z nového GSA napsat doufám můžu. Taky si rád přečtu názory kluků, když najedou na LC GSA nějaké km.
Jak jsem psal - pokrok nezastavíš - není to myšleno ve zlém. Já ani nejsem fanouškem 1100 nebo 1150 a oslavování "pořádného železa".
Co si nechá líbit a vydrží staré (plastové) GSA vím a jsem rád, že jsem jsi stihl objednat a koupit ještě poslední DOHC, když jsem na předešlém GSA(09) za 4 roky najel 100tis. km bez závad a poruch. Taky vím, že další moto nebude BMW, protože LC už bohužel nesplňuje moje požadavky. Až ve svém servise začneš opravovat LC, když jejich majitelé přestanou jezdit do autorizovaného, možná napíšeš i další poznatky a zkušenosti s tímto strojem, které mají již v tuto chvíli autorizovaní mechanici.
A že motorka za půl mega označená jako enduro a určená pro cestování nemá ani pořádnou ochranu rukou, o šířce kola jsi psal,... je dané. Chápu, že kdyby ji vyladili rovnou z fabriky, firmy vyrábějící doplňky by měly pokles tržeb.
cyril píše:To taky nebylo myšleno na tebe, ale všeobecně. A Máš pravdu. Všechno další ukáže až čas. A osobně hodnotím po R1150gsa jako nejlepší právě DOHC. Až čas ukáže co předvede vodník. Osobně mám nejradši R1150GSA a K1200LT/2004+.xxx píše:Cyrile, že si to své zákazníky najde je jasné a je to dobře.
Rozhodně nehodnotím jízdní vlastnosti LC, ale své pocity z nového GSA napsat doufám můžu. Taky si rád přečtu názory kluků, když najedou na LC GSA nějaké km.
Jak jsem psal - pokrok nezastavíš - není to myšleno ve zlém. Já ani nejsem fanouškem 1100 nebo 1150 a oslavování "pořádného železa".
Co si nechá líbit a vydrží staré (plastové) GSA vím a jsem rád, že jsem jsi stihl objednat a koupit ještě poslední DOHC, když jsem na předešlém GSA(09) za 4 roky najel 100tis. km bez závad a poruch. Taky vím, že další moto nebude BMW, protože LC už bohužel nesplňuje moje požadavky. Až ve svém servise začneš opravovat LC, když jejich majitelé přestanou jezdit do autorizovaného, možná napíšeš i další poznatky a zkušenosti s tímto strojem, které mají již v tuto chvíli autorizovaní mechanici.
A že motorka za půl mega označená jako enduro a určená pro cestování nemá ani pořádnou ochranu rukou, o šířce kola jsi psal,... je dané. Chápu, že kdyby ji vyladili rovnou z fabriky, firmy vyrábějící doplňky by měly pokles tržeb.
Není zač...tak přeju, ať to jezdí.Drápalík píše:Tak ja se pochlubim ................ je to nyni bmw r 1200s.
Po ujeti par km, mne "bezporuchovej" baworak zacal kuckat ,coz se mi podarilo opravit po telefonu, diky ochotnemu mechanikovi.
Timhle bych chtel jeste jednou moc podekovat Cyrilovi za pomoc.