Stránka 18 z 47

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 28 srp 2009 19:13
od Allik
vsechny pojistky maji byt spravne 35A, pozice kontaktu jsou 1-8 (pojistka 1-2,3-4 atd), pisu variantu pro benzinaky 2,25 a 2,6, pismena oznacuji poradi pojistek, cisla pozic=kontakty u pojistek, ktere by meli byt oznaceny ve svorkovnici

A)pozice 1 -spinac obvodu svetel - veskere vnejsi bile svitici, obrysovky, svetlomety a palubka, pripojka inspekcni lampy, pozice 2 - starter, stykac
B)rezervni
C)pozice 6- blinkry - prepinac a prerusovac, ostrikovaci moturek, motor steracu, pozice 5 je spojena s pozici 7 u pojistky D
D)pozice 8 -brzdova svetla+cidlo brzdovek, stabilizator napeti, indikatory teploty vody a palivomeru + jejich cidla, pozice 7 -alternator, spinac varovnych svetel, zapalovaci civka, kontrolka tlaku oleje, sytice

a u diesela je to v podstate to same, s rozdilem ze tam je zhaveni a nejsou zapalovaci civky atd...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 28 srp 2009 19:45
od McPet
Díky za ujasnění!

Servisní intervaly

Napsal: 10 říj 2009 19:57
od yorkin
Umíte někdo něco takového http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... D+interval na SIII 2.25 diesel?

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 10 říj 2009 21:32
od Allik
motor pozere temer cokoliv, protoze je to traktor, zalezi na teplotnich podminkach atd. (dle servisniho manualu holandske armady, ktera mela temer vyhradne tyto motory, je specifikace dle kodu nato 15W-40 universalne) ale v zasade pro ceske podminky nejvhodnejsi:
15W-40/15W-50/20W-50 ale je mozno pouzit i 10W-30(traktorovy) a 10W-40 na mineralni bazi
menit podle namahani motoru 5000-10000 km, necelych 7l na motor, s chladicem oleje 8l

prevodovky, diferaky: SAE90 - hipoidni GL-5 rovnez 5000-10000km, v pripade topeni v blate i mene, na cele auto potreba 8,5l oleje

intervaly jsou nizsi nez uvadi vyrobce, ale i on se odvolava na vymeny dle aktualni situace a uzivani auta, ja menim v podstate kazdy rok vsechno pri najezdu do 5000 km, protoze se na tom nevyplati setrit

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 10 říj 2009 22:07
od yorkin
Alliku super, díky

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 16 říj 2009 21:44
od cyril
Tak jak jsem se již zmiňoval v jiným vlákně, na Serii se už maká. Dneska jsem se byl mrknout na stav klempířských prací. Zdá se mi to docela super. A hlavně za dobrý peníz. Nechám to hned stříknout. Po zdemolovaným zadním nárazníku po laku nezbude ani stopa. No prostě paráda... :Pohoda:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 17 říj 2009 14:13
od 1960SeriesII
Krásný, bude to parádnice 8)

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 19 říj 2009 18:40
od cyril
Dneska jsem se při cestě z práce klempířovi zase vnutil na dílnu, tak pár aktuálních fotek. Měl tam docela tmu a SPZ tak září, že to skoro nešlo vyfotit. Tak proto ta hadrová dekorace......

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 19 říj 2009 20:04
od 1960SeriesII
Supr, fandím každému, kdo si auto má sílu do vytouženého stavu teprve vyladit 8)

Objem chladiče

Napsal: 25 říj 2009 14:09
od McPet
Protože jsem to tady nikde na fóru nenašel, píši sem. Mohl by mi prosím někdo poradit, jaký objem má chladič v S III? Jde mi o to, že se blíží zima, tak aby mi v něm nezmrzla voda, tak bych dolil fridex či něco podobného a nevím kolik tam toho dát, děkuji za odpověď... :wink:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 25 říj 2009 21:33
od Allik
neuvadis motor, ale benzin 8,1l, diesel 7,8l, 2,6 benzin 11,2l

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 25 říj 2009 21:41
od McPet
Aliku moc Ti děkuji! :Sorry: Omlouvám se, jsem to ale... Je to 2,25 diesel. r. v 1981. Nikde jsem tuto informaci nenašel, protože auto bude parkovat venku, tak jsem to chtěl vyřešit, než pořádně uhodí mrazy. Ještě jednou díky!

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 25 říj 2009 22:28
od Allik
neni zac, stroha odpoved nebyla minena nijak zle, ale proste k tomu neni co dodat :ty jeden...:
mozna jen, ze fridexu je vic druhu a 2,25 diesel je ocelolitinovej blok, tj. musis do nej vrznout neco na stary motory, je to vzdycky napsany na obalu a cim vic, tim lip, nejenom kvuli bodu tuhnuti, ale i kvuli cistici a antikoro ochrane a vyssi teplote varu

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 09:17
od Rover
McPet - hlavně ale všechno vypustit, propláchnout a teprve potom nalít Fridex (nebo něco takového) už namíchaný v patřičném objemu a na patřičnou teplotu...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 14:52
od cyril
Tak dneska jsem byl opět u lakýrníko-klempířů a Serie vypadá taklenc... :shock:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 15:09
od PavelU
Cyrile ty blinkry a parkovačky měli demontovat, né :?:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 15:22
od McPet
To Alik a Rover:

Děkuji vám pánové ještě jednou za rady, v tomto směru jsem začátečník. I když nějakého toho LR doma máme. Takže se případně zase s nějakým problémem obrátím na vás. Chtěl bych ho více méně zazimovat, přes zimu s ním asi ani jezdit nebudeme a navíc je škoda ho trápit v soli... O to větší radost bude na jaře! :lol:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 17:30
od Rover
McPet píše:Chtěl bych ho více méně zazimovat, přes zimu s ním asi ani jezdit nebudeme a navíc je škoda ho trápit v soli... O to větší radost bude na jaře! :lol:
Rozumný přístup..., taky v soli s dědkama nejezdím... JInak ještě přes zimu do nádrže lahvičku tekutiny, která váže vodu, chrání před korozí palivový systém, prostě to přes zimu v době nečinnosti chrání.

Mají to na pumpách od STP, myslím že to je bleděmodrá lahvička nebo to mám od Millers, což bude asi o něco lepší, kdybys chtělpísni pošlu cenu...

Měj se... 8)

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 17:55
od cyril
PavelU píše:Cyrile ty blinkry a parkovačky měli demontovat, né :?:
Taky jsem mu to hned jak jsem to dnes viděl řikal. :shock: Měl strach to oddělávat, protože hned jak se toho prej dotknul, začalo v tom praštět a měl strach, že to urve a světlo se rozpadne a já budu nadávat :twisted: . Tak jsem jej uklidnil že klidně může, že světla se dají koupit jiná. Tak jsem zvědavej. Našel jsem tam i pár původně zatmelených svárů a nýtů. Tak to zkusí nějak odvrtat, aby to bylo co nejvěrnější. Snaží se, pán. :Pohoda:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 26 říj 2009 18:51
od PavelU
Jestli budeš potřebovat, tak nových světel mám dost, nebo vlastně LandJirka určitě taky... :wink: Když tak se podívej na Paddock, začali tam prodávat různé sady nerezových šroubů na SIII a taky na ty světla... :idea: