Stránka 17 z 47

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 16 srp 2009 20:57
od koby
Musím jet do prahy v sobotu nakrývat jezevčici se ženskou. Přemýšlel jsem o tom, ale je do oběda v ordinaci, tak musíme vyjet až odpoledne. Kdyby si to jezevčice rozmyslela, tak přehodnotím priority, dal bych si tu ohnivou vodu :-) Diky za upřesnění jak je to s těmá pákama :-)

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 13:36
od cyril
Tak jo....včera se Land Jirka po krátké dovolené znovu vrhnul do práce a vydoloval důvod nefunkční zadní nápravy. Ukroucená pravá zadní poloosa.....Jestli to je jenom tohle, je to super.
Možná to bude zajímat i ostatní, proto vznáším tento dotaz veřejně. SerieIII, benzín 2,3 rok 1982 má skutečnět jezdit na Speciál, nebo se může používat Natural 95? Já jenom abych zbytečně nepanikařil, když v blízkosti nebude možnost natankovat olovo...
Díky.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 14:24
od Rover
Jsem Ti to říkal, že to bude poloosa... Jinak benzin - Special 91, kup si pár lahviček přísady do benzinu (Benadit, a podobné) a budeš pak nezávislý na Specialu. Dá se tankovat Natural 91 nebo 95 a doplnit přísadu.

Když budeš chtít můžu Ti nabídnout tuto přísadu od anglického výrobce Millers oil, které mám na eshopu:

VSP PLUS
Vynikající náhrada olova. Umožňuje bezpečný provoz
autoveterána na bezolovnatý benzín. Maže a chrání
ventily a jejich sedla. Zvyšuje oktanové číslo o 2 stupně.
Přispívá k efektivnímu spálení dávky paliva, zabraňuje
detonačnímu hoření a doběhu motoru.

0,25l stojí 264,-Kč vč. DPH

http://www.britishshop.cz/category.php?id_category=28

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 16:26
od Neklan
A dávkování? Zatím to ještě nepotřebuji, protože Rangie jezdí na bezolovnatý, ale až zprovozním 3,5 V8 v dědkovi, bude to aktuální.

Jinak docela se mi líbí ten olej 20W50, protože tuhle specifikaci dávají do motorů přímo v RPI. Zatím jsem používal 15W40, což je podle Crise z RPI také v pohodě, hlavně říkal tam nelít žádné řídké syntetické srágory! A to i když je to nový motor.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 16:31
od Rover
Doporučují lahvičku na 40l, osobně mně to přijde moc, ale doporučení je doporučení. Ještě jsem psal do Anglie jaké mají praktické zkušenosti s dávkováním.

Neklane pošlu Ti ještě prospekt k té řadě Classic...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 18:32
od krestak
protože Rangie jezdí na bezolovnatý, ale až zprovozním 3,5 V8 v dědkovi, bude to aktuální

neni ten motor upravenej na naturál :?: kdyš se ty samí používaj s katalizátorem :coze:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 21:44
od eliott
Neklan píše: ale až zprovozním 3,5 V8 v dědkovi
Do té doby dojde ropa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 21:48
od eliott
Neklan píše:.

Jinak docela se mi líbí ten olej 20W50
Přešel jsem na tento olej po GO motoru v P38 spotřeba oleje spadla na 1l/ 4000 km, z 1l/1500 km. Jasné je, že v záběhu to bere vác, ale bralo to 1l/1500 km 15W40 i 8000km po go. Akorát hlučné hydroštely to nevyřešilo.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 srp 2009 22:44
od cyril
Jo jo...automobilový 20W50 používám rovněž u motorek BMW. (Oddělená převodovka+suchá oddělená jednolamelová spojka, prostě jak v autě.). Motor potom tolik nebaští olej a líp fungují hydraulický napínáky.
Ty přísady promyslím. Díky. Zatím je Speciál docela k mání, ale bude to horší. A přehazovat sedla ventilů jako se to dělá u staých motorek nevím, jestli má u Serie smysl. Asi se to nevyplatí.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 22 srp 2009 13:20
od bobes
Jelikož jsem měl pod motorem vždy malou malou loužičku oleje , rozhodle jsem se , že přetěsním vanu. Taky se mi zdálo, že lehce prosakuje gufero( u přední řemenice ) na klice. Po vypuštění oleje ho vyteklo asi 9 litrů. Je takovej hodně řídkej a smrdí benzínem. Může to být tím, že poslední rok to jezdí jen na sytič z garáže na dvůr? Motor se pořádně neohřál. Taky mě napadla membrána v palivovém čerpadle. Tudy by tam také mohl benzín prosakovat. Dá se sehnat ta mebrána, nebo mají jen celou pumpu?
Jakej je problém vyměnit to gufero? Možná že až tam bude oleje přiměřeně a bude hustší téct by to už nemuselo.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 22 srp 2009 15:04
od Rover
Opravná sada na palivové čerpadlo se normálně prodává...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 23 srp 2009 12:04
od cyril
Vážení znalci. Asi to bude téct kolem oken, ale pro jistotu se ptám. :oops: Na Land Jirkově akci tento víkend na Suchém u Boskovic (která byla super/ komorní setkání), se u stojícího autíčka při děšti celkem rychle z podlahy stal bazéééének. Myslím, že to výrobce neměl v úmyslu, ale pokud skutečně ano, zapoměl na moji levou nohu. Naštěstí jsem jel v sandálech, takže pohoda. V chladnějších obdobích mě to ale bude určitě štvát. Rád bych to přetěsnil, ať mi nehnije jinak zdravá podlaha. Byly to opravdu proudy vody vytékající zpod palubky přímo na spojkový pedál. U spolujezdce zanedbatelné vlhko, levá strana pod volantem ale masakr....Máte někdo radu? Díky cyril.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 23 srp 2009 14:18
od Allik
pokud to vyteka zpod palubky, tak bud netesni okna v ramu, nebo dosedaci plocha mezi ramem okna a bulkheadem, jinudy by to nemelo takto z vrchu tect, jeste muzou netesnit gumicky u vetracich otvoru, polej to a uvids

tesneni se prodavaji za par supu

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 24 srp 2009 00:30
od PavelU
Pánové mám otázku, pod volantem jsou čtyři pojistky, jakou mají mít hodnotu... :?:

Jsou to tyto :arrow: http://www.brit-car.co.uk/product.php?x ... &xSec=5497 :?:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 24 srp 2009 00:34
od cyril
PavelU píše:Pánové mám otázku, pod volantem jsou čtyři pojistky, jakou mají mít hodnotu... :?:

Jsou to tyto :arrow: http://www.brit-car.co.uk/product.php?x ... &xSec=5497 :?:


:coze: Jůůů pod volantem jsou nějaký pojistky? Tak to až je najdu, třeba bude nějaká spálená. Nejde mi elektrika do drátů klaxonu ani dálková světla.... :idea:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 24 srp 2009 00:41
od PavelU
Jo vypadá to takto a občas to má ještě plastový kryt... :mrgreen: A měla by tam být i pojistka toho klaksonu a světel. :wink:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 24 srp 2009 01:01
od cyril
Allikovi i tobě Pavle díky za rady....už se těším jak to zkouknu. S tím oknem bych to viděl víc reálné, protože tam proudem teklo i když auto stálo. Měl jsem zavřený větráky, prostě všechno. To bude někde kolem oken. Když na to nepřijdu, vezmu hadici a budu kropit jak píšeš..... Ta světla a trupka ......kdyby to bylo jenom pojistkou měl bych docela radost. Ale pochybuju.. :? Já je mám určitě pod krytem, protože takovýho tam nikde viditelně nic nemám... :?:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 24 srp 2009 01:17
od PavelU
Jo když se podíváš zespodu na sloupek volantu nic jiného tam nenajdeš......asi ses tam ještě nepodíval. :wink:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 28 srp 2009 18:15
od McPet
PavelU píše:Pánové mám otázku, pod volantem jsou čtyři pojistky, jakou mají mít hodnotu... :?:

Jsou to tyto :arrow: http://www.brit-car.co.uk/product.php?x ... &xSec=5497 :?:
Taky bych to rád věděl, poradí prosím někdo? Teď mám 2x 35A (vně) a 2x 16A (uvnitř)...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 28 srp 2009 19:06
od PavelU
Něco málo jsem našel a jestli jsem to dobře pochopil, tak původně byly 17amp a ty teď nahradily 35amp. Takže když si najdeš číslo pojistky 17amp vyskočí ti v shopech 35amp pojistka. :shock:

Třeba TADY... :wink: