Stránka 17 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 12 úno 2016 20:35
od krestak
Lukasino píše:Krestak, já bohužel nejsem tak zásoben, abych šáhnul do regálu, ale už jsem jeden O kroužek vyndal a někde se stavím pro trochu silnější, ale díky za reakci

Mně odejdou pokaždý když povolím hadici

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 úno 2016 10:44
od Don
Vedel by nekdo nejake info o tomto kousku?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
Je motor 4,2i spolehlivejsi nez BMW 4,4i?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 úno 2016 14:17
od Maxsel
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 úno 2016 20:21
od QUADXXX
mam na vas otazku, auto mi zacalo kadit na cierno, ide z toho dym jak keby som palil gumu vo vyfuku. iba pri zoslapnutom plyne to robí, palub. pocitac nic nepise, auto nestratilo vykon, len za mnou neni videt ked pridam, volal som dnes do LR Banska Bystrica, primaci technik mi povedal aby som vymenil pal. filter, natankoval kvalitnu naftu, dal aditivum, a toto robil cely mesiac!!!ze to zmizne!!! sa mi to moc nezda, nemate stym skusenosti? 2007, 3,6td, 176tkm. robi mi to 2tyzdne. dakujem za kazdu radu
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 úno 2016 20:27
od MadTom
Zkontrolovat, že ti někde neutíká vzduch - mezi turbem a vstupem motoru. Taková prasklá hadice dovede potrápit.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 úno 2016 20:31
od QUADXXX
MadTom píše:Zkontrolovat, že ti někde neutíká vzduch - mezi turbem a vstupem motoru. Taková prasklá hadice dovede potrápit.
dakujem, zajtra to skontrolujem.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 bře 2016 19:23
od Dobrák
Zdravím pánové, potřeboval bych trošku pomoc s přemýšlením ohledně toho jak vlastně funguje LPG.
U x5ky co jsem měl na plyn se mi stala následující závada : Chladící okruh začal tlakovat (bez přehřívání i na "studeno") a závada byla vadná membrána v LPG reduktoru , jak mi bylo vysvětleno Plyn prolínal do vody a tlakoval jí . Po výměně reduktoru problem přestal a nikdy se neopakoval .
A teď to příjde. Po tom co mi přestalo na RR fungovat lpg ( začalo cukat atd ) tak se mi i zhruba ve stejnou chvili začalo hodně kouřit z vejfuku, ubejvat voda a začalo tlakování chladícího systému. Po zkušenosti s X5kou mě až později napadlo,jestli není možné aby se stala závada opačná a sice , že by voda začala prolínat do "okruhu" vstřikování plynu a tím zároveň do sání i při vypnutém LPG. Opravdu netuším jeslti je valstně toto možné už se samé podstaty fungování LPG systému. Ale je to takovej spíš už zoufalej nápad než motor pude na šroťák. Za tejden bych se měl dostat k tomu, že odpojím celej okruh topení abych eliminoval i okruh LPG a tím by se to asi mělo ukázat na 100% .
Je to dobrej nápad.. nebo blbej nápad .. nebo jakej je to vlastně nápad ? :-D
Díky za okoliv

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 bře 2016 19:51
od Miky_CZ
odpoj cely okruh lpg, to je nejjednodussi, nejlevnejsi a nejrychlejsi postup pri reseni problemu
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 bře 2016 20:08
od Dobrák
Miky_CZ píše:odpoj cely okruh lpg, to je nejjednodussi, nejlevnejsi a nejrychlejsi postup pri reseni problemu
vlastně si teďka říkám, že by možná stačilo prostě vymontovat reduktor (je k němu dobrej přístup) a místo něho vrazit akorát mezikus a ty roury spojit . Uvažuju dobře ?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 bře 2016 21:22
od Miky_CZ
Rekl bych ze uvazujes dobre
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 09 bře 2016 19:44
od Maarty82
Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 09 bře 2016 20:05
od Lukasino
Maarty82 píše:Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
Ahoj Marty,
1) Blbost, nikdy neodejde celý systém, může se stát že rupne měch nebo odejde kompresor, případně budeš řešit prostě nějakou netěsnost, ale vše to jsou opravy v řádu max. tisíců a stojí to za to nechat originální koncepci
2) ad 1), takže volič na palubce, nebo IDD TOOL apod. kde Ti to dovolí klidně +2", případně jiná ramena k výškovým čidlům
3) Osobně jezdím AT o orig. rozměru 18", General Grabber a nemůžu si stěžovat, na TD6 se dají dát i 17" disky, ale nikdo je nezapíše do TP.
4) To neporadím, něco se objevuje, ale spíš na UK/US forech, dokonce se dělá i ARB na L322, ale to je fakt ošklivý

5) Opět, v ČR podle mě nikdo nemá, ale na UK/US foru jsem to viděl, pouze samodomo řešení, nikdo to nevyrábí
Osobně jezdím bez přídavného zvednutí, na originálním rozměru pneu a v normálním terénu nic nelimituje. Samozřejmě pokud se někdo vyžívá v tom, zahučet do metrového bahna, tak na to to auto není, ale na technický terén naprosto bez problému a nemusíš řešit závady spojené s větším namáháním náprav (větší kola) a jiným než uvažovaným úhlem kloubů atd (zvednutí).
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 09 bře 2016 20:12
od Maarty82
Lukasino píše:Maarty82 píše:Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
Ahoj Marty,
1) Blbost, nikdy neodejde celý systém, může se stát že rupne měch nebo odejde kompresor, případně budeš řešit prostě nějakou netěsnost, ale vše to jsou opravy v řádu max. tisíců a stojí to za to nechat originální koncepci
2) ad 1), takže volič na palubce, nebo IDD TOOL apod. kde Ti to dovolí klidně +2", případně jiná ramena k výškovým čidlům
3) Osobně jezdím AT o orig. rozměru 18", General Grabber a nemůžu si stěžovat, na TD6 se dají dát i 17" disky, ale nikdo je nezapíše do TP.
4) To neporadím, něco se objevuje, ale spíš na UK/US forech, dokonce se dělá i ARB na L322, ale to je fakt ošklivý

5) Opět, v ČR podle mě nikdo nemá, ale na UK/US foru jsem to viděl, pouze samodomo řešení, nikdo to nevyrábí
Osobně jezdím bez přídavného zvednutí, na originálním rozměru pneu a v normálním terénu nic nelimituje. Samozřejmě pokud se někdo vyžívá v tom, zahučet do metrového bahna, tak na to to auto není, ale na technický terén naprosto bez problému a nemusíš řešit závady spojené s větším namáháním náprav (větší kola) a jiným než uvažovaným úhlem kloubů atd (zvednutí).
Oki. už přemýšlím o blbostech

díkes
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 bře 2016 15:52
od Maarty82
Zdarec. Jaky imbus je na plnicim otvoru předního diferáku? Vypuštěcí je čtyř hran . Dík
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 12 bře 2016 07:55
od Lukasino
Tady je návod, ale o typu šroubu se nezmiňují
http://workshop-manuals.com/landrover/l ... nd_refill/
Stáhni si RAVE, je to dílenská příručka na LR a je tam i L322

Případně i microcat, což je katalog dílů.
Tady je ještě jeden návod, tak si to zkus pustit, zda se nezmíní co tam je
http://www.roverparts.com/resources/vid ... full-size/
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 12 bře 2016 07:58
od Lukasino
Lukasino píše:Ještě zkusím dotaz na zkušenější, řeším únik vody chladícího systému. Problém je v plastových spojkách hadic u chladiče. Jednu hadici (chladič - vodní pumpa) jsem měnil cca rok zpět, druhou stranu minulý měsíc a po její výměně začala opět téct ta dříve měněná mezi chladičem a vodní pumpou na straně u chladiče. Doufám, že bude stačit vyměnit jen O kroužek.
Poradíte jaký koupit, je něco vyzkoušeného, co by vydrželo (plácnu, o nějakou desetinu silnější, jiný materiál, ...)? Originál předpokládám bude pouze komplet s hadicí.
Moc děkuji

Pro info pro ostatní, zatím jsem tam dal O kroužek
38 x 4 a drží to. 38 x 4,5 už se mi tam nechtělo čistě vejít.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 20 bře 2016 21:58
od gomez89
Chalani, rad by som vedel, ci mame na SVK nejakeho maníka do L322. Pozreboval by som hlavne upgrade Navi ( soft ). U BMW e39/53 s bm24 modulom si to viem spravit, ale ak to prehrajem, objaví sa mi namiesto LR loga BMW a nakodovat denne svietenie
Co sa da spravit s audiom, aby to lepšie hralo. Mam DSP, no nehrajte to ako u BMW s DSP.
Zaujimalo by ma este, ci je plug&play vymena zadných svetiel z pred FL 2002 za FL 2006.
Rad by som kupil motorcek volantu, hore-dole to nebehá.
Napln rozvodovky mi viete povedat? Do zadného diffu ide tiez SAF XO ako aj do predného?
Range mam asi tri dni
Dakujem krasne.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 bře 2016 07:44
od Kokesek
Denni sviceni ti udelat muzu kdekoliv na pumpe...mozna pojedu na velikonoce na SK.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 bře 2016 08:52
od gomez89
Kokesek píše:Denni sviceni ti udelat muzu kdekoliv na pumpe...mozna pojedu na velikonoce na SK.
Super, vies asi cca, na ktory kút SK by si mal prist?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 bře 2016 17:17
od Kokesek
Tedka je to prave v reseni ale vypada to klasicky na okoli Brezna...jako kazdy rok.