Phulc píše:Krátkej je obratnější !
Brudr to právě chce měnit na delšího .........

Mě by krátký plachťák vyhovoval

Phulc píše:Krátkej je obratnější !
... ked pise tak ma asi pravdu. Na tej fotke z predu toho vela nevidno. Aj tak salisbury v predu u 90tky nie je bezna naprava a to iste plati o zadnej naprave.PavelU píše: Dano, píše, že má ve předu i v zadu salisbury...![]()
... tak tak mas pravdu. 110tka je 110tka aj na cestovanie lepsia ako 90tka. A hlavne treba mysliet aj na deliacu mrezu ak je auto pracovne a vozis kdejake kramy tak pri pripadnej havarke sa zijde. Viem o com hovorim...Michal M. píše:Obratnější je, ale používám ho jako pracovní vozidlo a občas mívám problém tam všechno naskládatPhulc píše:Krátkej je obratnější !
No, ona je skladaná tak šikmo ku kabíne preto, že výrobca "Ačkovej" ruky nepredpokladá montáž na auto užšie ako 2,3m. Na menšie autá sa montuje tzv. "T" ruka, ktorá má len 1 rameno. Nechápem účel tejto montáže, pretože je zbytočne ťažká a nepomerne drahšia ako T verzia. Parametre sú dosiahnuteľné tiež. Navyše by bola zo zadu prístupná ložná plocha minimálne z 2/3. To nehovorím o tom, že Téčku stačí elektropohon a bez problémov by išla za kabínu do kúta ložnej plochy.Marťas píše:Bych se bál, že si při tom skládání ramena udělám nechtěné "větrání" kabiny.![]()
To je otevřený šíbr, ne? ...prej anténu na střešeColonel píše:Hezke, hezke....jen ma nejakou zvlastni antenu na strese