Stránka 16 z 47
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 13 srp 2009 22:57
od cyril
Jo jo...ta dvojtá střecha v kombinaci s těmi větráky ve stropě a k tomu ještě ty náporový průchody pod předním oknem fakt při jízdě fungujou na jedničku. Sem tomu nechtěl ani věřit

rozmazlenej z klimy.
Do teď jsem bohužel neměl moc čas na prohlídku. Zatím jsme opravili funkci sytiče, včetně toho mechanickýho spínače kontrolky na bowdenu

.
Dolil jsem skoro 3 litry oleje, opravil zavírání u svěšených dveří řidiče, vyčistil vzduchovej filtr a zjistil, že řemen se sype pod rukama, což bych asi měl vyřešit jako první věc. Nevíte někdo jakej rozměr a kde jej sehnat? (díky..

) Jinak na předek se dá ještě nějakej čas jezdit, samozřejmě mě ale sžírá zvědavost, co s tím zadkem asi bude....
Dále budu shánět lišty posuvných oken (místo nich mi tam roste mech

) a vnitřní levou kliku. Když jsem pustil ostřikovač, voda mi tekla i po vnitřní straně skla, tedy jak vydíte, o zábavu mám postaráno....

. Ale nelituju. Když jdu kolem něj, srdce mi vždy zaplesá...

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 09:20
od Rover
Co se týče toho zadku, v drtivé většině případů to bývá jen poloosa, s diferákem se něco stane jen málokdy. Takže bych řešil poloosu...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 10:04
od Zanzibar
Mrknu doma , myslím, že mám nějaké kliky navíc, netuším, jestli levou nebo pravou .
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 10:08
od Neklan
Kdyby to byl přece jenom zadní diferák, tak jeden mám navíc.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 13:43
od Zanzibar
levé kliky dveří mám , dvě, jedna lepší, než druhá

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 17:48
od cyril
Chlapi díky moc za reakce....já doufal, že mě v tom nenecháte....!!

Poloosy jsem na D1 ukroutil přední 2x, diferák kompletně zničil jenom jeden-taky přední, takže doufám, že tentokrát to bude "jenom" poloosa. Kdyby přece jen diff, hned se po zjištění diagnózy ozvu Neklane.
To Zanzibar:Tu vnitřní levou kliku beru, do SZ ti posílám kontakt s adresou. Teda jestli jsi ochoten poslat to na moravu poštou.
Dneska jsem si objednal nějakou knížku od Haynesse, bohužel není v němčině.

Snad tam najdu označení řemenu a další blbosti který bych radši vyměnil. Zítra si chci udělat malou projížďku, tak doufám, že se to hned nevys....
Ještě jednou díky pánové.
cyril.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 18:07
od Zanzibar
V pohodě, adresu jsem objevil později. Chceš tu se zámkem nebo bez, nebo ti pošlu obě a vybereš si. Případně ne poštou, ale po našem řidiči se závozem. OK ?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 14 srp 2009 20:15
od cyril
Jak jsi psal v SZ. Souhlas. Díky. Jestli nebudu mít buchtu, dám mu pusu....

nebo stofku...

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 15 srp 2009 20:50
od koby
Tak jsem si hrál týden s hardtopem od Eliotta a co tam nadělali v tom německu děr do střechy, není snad možný. Na Shellce mě asi taky nebudou mít rádi když jsem jim ucpal vysavač tím množstvím polystyrenu co tam bylo narváno, ale začíná vypadat k světu

Ještě vyměnit všechny těsnění kolem dveří, oken jednou ještě stříknout, doladit spaní a můžeme vyrazit

Nemáte někdo těsnění na prodej, co by mi tam sedlo?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 11:10
od tulda
Mám několik dotazů
montoval se někdy do SIII pětikvalt, popř. kdy?
jak je to u SIII s uzávěrkou, má mezinápravovu jako Def. ?
jak je to s těma barevnejma klackama, žlutým se zapíná předek a červeným se řadí uzávěrka ?
jde 2,25 petrol nahodit klikou ?
Za odpovědi děkuji.

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 11:46
od Allik
1)5kvalt prevodovky na seriie nejsou, pouziva se takovy siditko s nazvem overdrive, jdou hodit 2,5 motory z 90/110 na seriovou prevodovku, ale nikdy sem nevidel, ze by se to menilo i s odpovidajici prevodovkou
2)to souvisi i tou kompatibilitou prevodovky - serie nema stalou ctyrkolku a mezinapravovej diferak, nema ani uzaverky ve standardu
3)zlutym zapinas 4x4, cervenym vypinas 4x4, davas neutral a v zadni poloze radis 4x4+redukce
4)nahodit klikou jde, diesel ne
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 12:01
od tulda
1 To myslíš třeba 200/300 Tdi ??
2 takže uzávěrka jedině dodělat ?
3 jsem nějak nepochopil, žlutým přiřadím předek, a ten pak vypnu červeným? Když dám červenej klacek do zadu tak mám zapnutej předek a ještě redukci?
Kolik se dá tak s 2,25 petrol mazat v normálním provozu, je člověk na silnici velká brzda, nebo to těch 90 zvládá. Dá se s tím jet na nějakou delší cestu když neberu pohodlí jako hlavní důvod proč jet něčím jiným ?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 12:44
od Allik
1)videl sem uz i upravy na TDi, ale je to uz vyssi divci

, obycejna 2,5 diesel nebo jeste TD, popripade 2,5 benzin, co se davali do 90/110 tj. jeste pred TDi v Defenderech, kdyz se Defender nejmenoval jeste Defender

, tusim 83-86
2)uzaverka jde dodelat, nedavno sem kupoval samosvor detroit locker do Rover napravy na Lightweighta, delaj i pro Salisbury napravy, libova vecicka a cena asi 13000
3) zlutej mackas dolu, je na pruzine a nejde uz vytrhnout nahoru, tim se priradi predek a je to obyc rychlosti 4x4, cervenej se pohybuje v podelne ose, kdyz ho das do neutralu, tak tim uvolnis zlutej klacek, kterej doslova vystreli nahoru a kdyz tahnes jeste vic dozadu, tak tam padne 4x4 a redukovany kvalty dohromady (zlutej uz neni potreba), pohybem uplne dopredu to cely vypnes a jedes zase jen na zadek, ja treba obyc 4x4 vubec nepouzivam, protoze na zadek projedes vetsinu standardnich polnacek i s hlubokym blatem a kolejema, a kdyz uz zacne prituhovat, tak sou ty motory stejne slaby a nema cenu to trapit pres spojku v otackach, takze rovnou dat redukci a zacit "kracet"

4)pokud je motor, at uz benzin nebo diesel serizenej a ma tlaky, nevari apod. nesvary, ktery by te omezovaly jet v otackach, tak se da jet 90 a jeste mas rezervu na predjizdeni kamionu, se 109 navesenou open top s motorem po generalce mam namereno kolem 110 a jeste chtela jit dal, ale to uz nezvlada podvozek a prevody taky maji dost, diesel Lightweight mi po generalce hlavy chodi 95 kopec nekopec

a maximalku ma kolem 105 s poradnym rozjezdem
5)za tenhle rok mam na seriich 3 cesty z anglie - 5000 km a dalsich 2000 mam po cechach v LW, loni obdobne takze jezdit se s tim urcite da

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 12:51
od tulda
Díky za druhé kolo vyčerpávající odpovědi, měl jsem ji po nedělním obědě jako dezert.
Nejedeš náhodou příští víkend k Boskovicím na sraz co pořádá Land Jirka ?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 13:14
od Allik
do Boskovic bohuzel ne, na Zebine mi zastavkoval starter, takze bude chvili trvat, nez bude chodit a volne financni zdroje pujdou patrne timto smerem, kazdopadne se chystam, jako spousta dalsich tady z fora na akci Pismena ve Zdicich v sobotu 12. zari, organizuju ucast britskych jednotek 80.-90.let, takze odkaz na to hodim do military sekce, protoze je to zejmena vojenskej sraz, kazdopadne mam prislibenou ucast par paradnich Land roveru, nektere z nich budou mit de facto premieru a jako zlatej hreb se objevi originalni S3 109 ve specifikaci SAS, tj. neco jako S3 Pink Panther

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 19:44
od koby
Ahoj, nevím co máte za série, ale já tím že sepnu žlutej, zapínám přední náhon a rovnou mezinápravovej diferák a červeným vypínám nebo zapínám redukovanou čtyřkolku s mezinápravovým diferákem a vyhazuju žlutou páku. Tedy bez mezinápravovýho diferáku mi čtyřkolka nejede.
Uzávěru na diferák na nápravě se dá dodělat, nebo koupit ten automat, ale myslím že mezinápravovej úplně stačí. Spíš bych řešil rychloběžky, pokud s tím chceš jezdit, ale dá se žít i bez nich...
Nebo jsem to špatně pochopil co píšeš.
K.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 20:31
od Land Jirka
koby píše:Ahoj, nevím co máte za série, ale já tím že sepnu žlutej, zapínám přední náhon a rovnou mezinápravovej diferák a červeným vypínám nebo zapínám redukovanou čtyřkolku s mezinápravovým diferákem a vyhazuju žlutou páku. Tedy bez mezinápravovýho diferáku mi čtyřkolka nejede.
Uzávěru na diferák na nápravě se dá dodělat, nebo koupit ten automat, ale myslím že mezinápravovej úplně stačí. Spíš bych řešil rychloběžky, pokud s tím chceš jezdit, ale dá se žít i bez nich...
Nebo jsem to špatně pochopil co píšeš.
K.
Serie žádnej mezinápravovej diferenciál nemají
Mezinápravovej diferák mají většinou jen
stálé čtyřkolky jako jsou třeba
defíky a diskošky a RRC.
Serie mají trvale hnanou zadní nápravu s přiřaditelným předkem.
Když zapneš žlutou páku tak přiřadíš natvrdo k zadnímu náhonu přední náhon.

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 20:36
od koby
Už to chápu, proto nepotřebuju ho sepínat, protože tam není diferák a tím pádem se to chová stejně jako defík když sepne uzávěru mezinápravy tak jako já když přiřadím náhon, ne? Blbě jsem to pochopil a blbě napsal.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 20:46
od Land Jirka
Přijeď za tejden na sraz
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2009 20:50
od tulda
JJ díky za doplnění info., nějak pořád zapomínám, že serie není stálá čtyřkolka....