Tak mam nejake vysledky. Prumery valce vysly docela dobre co se tyce ovality. Tam jsme do 4 stovek v hloubce 20mm u vsech valcu. Mereni celkove probihalo na hloubkach 20, 40, 60, 80 a 100mm. Prumerove jsme nejhorsi take na hloubce 20mm s vysledkem 90,58 u tretiho valce. Standartdni vrtani u fabrickeho bloku je 90,47 mm a limit pro opotrebeni je 0,177. Z toho plyne, ze motor je 6 stovek pred limitem opotrebeni, tzn ve dvou tretinach zivotnosti.
Klika na tom vypada lepe, kdy prumer pro hlavni lozisko ulozeni u spojky ma 63,48 a ovalitu do stovky. Limit pro opotrebeni kliky je 63,36. Ojnicni prumer ma 58,73 a limit 58,637. Celkove je povrch mirne podrapany rekl bych vlivem spatne udrzby a vymen oleje. Prebrus kliky by mel vyjit. Lagry kliky i ojnic jsou total v haji jak uz jsem psal.
Ovalita spodniho oka ojnic bude jeste dnes zmerena, ale uz ted je jasny, horni ojnicni pouzdro je na ctvrtem valci praskly a kousek ustiply. Dalsi valce jsem neskoumal.
Jeste zmerime vuli krouzku ve ctvrtem valci, jen pro zajimavost.
Probiha stale cisteni bloku a vyndali jsme mrazove zatky.
Uz mam domluveneho brusice tak jizda muze zacit...hezky den preji.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)