Stránka 15 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 16:52
od eliott
Addnye píše: 25 lis 2018 15:15
Hubert píše: 05 črc 2018 23:36 Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500 ;) A to není jen o ložiskách, ale o všem.
To říkám už 10 let, a pořád jsou tací, co tomu nevěří, viď Maooo !?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 17:15
od matooo
Lásko já si tam kvoli tebe budem měnit motor každých 5 rokov aby si nevyšel z cviku😂😂😂😘😘😘

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 18:51
od DDT
Je tedy lepší vyhnout se všem TDV6 a SDV6? V inzerci nacházím 2,7, 3.0, 3.6, 3,8 a 4.4. Je to stejny koncept se stejnou očekávatelnou vadou, chápu-li to správně.

Takže doporučit benzín?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 20:13
od Hanys_a_Kaca
Addnye píše: 25 lis 2018 15:15
Hubert píše: 05 črc 2018 23:36 Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500 ;) A to není jen o ložiskách, ale o všem.
S tím návrhem vás musím trochu zklamat. Tak dobrý to není, je to horší. Pokud je požadavek v rámci záruční životnosti 10000h na ložisko, tak se navrhne na 8000 h, což znamená že se ušetří na všech, to je podstatné v největší statistické skupině ušetřit - na všech kusech. Nakonec výrobky mají svuj život poměrně pestrý, takže část nám vypadane z problému tím, že ikdyž bylo plánováno 10tis hodin, v rámci svého životní cyklu nenajedou ani 8, další část nějakým zázrakem dožije i těch 10 a nějaká část prostě někde mezi 8 a 10 umře, z té části se naštěstí podaří velký objem reklamaci neuznat z nějakého jiného důvodu, nebo to prostě majitel vzdá a k reklamaci nedojde, zbývá poslední avšak nakonec poměrně malá část celku, kterou je třeba reklamačně řešit. Podstatné je že jme jako výrobci ušetřili na všech kusech, a řešíme průser na malém procentu.

Jedna slavná korejská automobilka zavedla 7 let záruky na své vozy a slyšel jsem názor, jak musí být teda ty vozy kvalitní. To je bohužel přesně naopak, ta záruka je tam místo té kvality, v podstatě přiznávaj, že je to šmejd, ale že se toho nemusíš bát, protože ti s těma průserama pomůžou... Maj to spočtený a přesně si dokážou zjisti, že když udělaj mizernější součástku a ušetřej pár eur na každém autě, že pak klidně můžou na pár procentech aut tu součástku měnit v rámci záruky, bohužel jsou ekonomicky na tom lépe, než kdyby ty součástky vydržely všem...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 21:01
od Rover
Manželka kupovala v roce 2014 auto od té zmiňované korejské automobilky co dělá auta na Slovensku a za ty 4 roky najela 460 000km. Auto je v podstatě bezúdržbové a bezporuchové, pravda ve 430 000km odešel alternátor. Jinak jen oleje, filtry, dvakrát desticky, jednou kotouče, třeba spojka je pořád původní. Myslel jsem si že to to bude nějaký krám, ale to auto je neuvěřitelný držák. Na základě vlastních zkušeností musím říct, že to jsou jen kecy co píše Hanys. Auto je Ceed 1.4 benzín, dlouhodobá spotřeba 5.7, auto jezdí cestou necestou po stájích po celé ČR. Nikdy bych neřekl že se budu zastávat korejce, ale prostě to tak je. Sorry za off topic.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 21:44
od Maxsel
Mám od kamaráda také zkušenost s e Ceed 1.4. Není na tom sice tak dobře (dělali mu přeskočený řetěz), ale v záruce mu např. nastříkali páté dveře, které byli evidentně poťukané uživatelem, a nebo vyměnili brzdový pedál i s válcem, protože se mu nelíbilo, že pedál povrzával. A 14 dní před koncem sedmileté záruky mu udělali velký servis se všema výměnama, aby to nemusel po skončení záruky platit...

A já si pro změnu po páté pořídil TDV6... :think

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 22:02
od Rennie
My mame na firme taky Ceed v benu. Kolega si jej jen chválí. Co vidim ja tak rozhodne nehnije jako octavia tour co mam ja a to je mladsi a ma mene najeto jak ceed

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 22:09
od jbizik
Pracujem v Kii na motorarni....podla mna sa tam vsetko robi na 110%....kontrola na kontrole a ešte potom tretia kontrola. Korejci si na tom strasne potrpia...niekedy mam z toho nervy.....za mna su to vysokokvalitne auticka!!!! ..... o com hovoria aj statistiky renomovanych automagazinov roznych testov.
PS: sorry za offtopic :Sorry:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 22:20
od Hanys_a_Kaca
No nám teda v kie ve 40 000 delali hlavu motoru. To auto bylo v ramci asisitence v prvnich 50 tis na odtahovce nekolikrat. Jinak ten tlak na to udelat soucastku o euro levneji jsem zazil konkretne v koncernu, to neznamená, že by se nedupalo po dodavatelích jak to jen jde - naopak, a že by se nekontrolovala montáž atd, ale návrhově jsou ty součástky leckdy ne na hraně, ale pod hranou. když se ruzne spoje navrhnou třeba bez těsnění, tak se musí dupat na dodavatele kvuli přísnejm tolerancím a kontrolovat montáž, ale ten návrh je prostě zaměřenej na to třeba vynechat O kroužek, protože klesá počet dílů, sestavy jsou jednudušší, atd... Kolega měl úkol na rok, vymyslet jak věc která byla ze tří dílů plast, guma, plast udělat věc, která bude jen ze dvou dílů - tak vypadá výzkumný úkol, ne že by se vzala věc, která nefunguje a vymýšlelo by se, jak ji vylepšit, ale veme se věc, která funguje a vymýšlí se, jak ji o.ebat...

sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 22:32
od Acon
Toto vlákno nie je o korejcoch no mbe na služobnej Kii 1,4 benz kľakol motor v 110000km pre roztrhnutu rozvodovu reťaz. Auto v záruke, mechanik len poznamenal že ďalšia. Skrátka nič prekvapujuce.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 lis 2018 23:01
od marianh
No, suciastky budu poddimenzovane tak u korejca ako aj u LR.
Len korejec to vyraba pre masy a da na to 7r zaruky a LR pre bohatych ktori si to mozu zaplatit a zaruku da 2 roky :)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 26 lis 2018 19:40
od victom
Tak sa pridám aj ja do štatistík☹️. Auto D3, 365tis. motor tdv6 2,7L vraj 80tis. po výmene ??? a zrazu pri Bratislave ťuk,ťuk... kto je? Valec, ahoj ja som ventyl. A už sú kámoši.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 26 lis 2018 20:25
od Dobrák
Týjo, tak to je pech :-( :-( To jsem si myslel ,že když už přesáhnu 320tkm tak že se jedná o dobrej kus a vydrží věčnost :tmi :tmi .

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 26 lis 2018 21:11
od kodl80
Svata pravda.... Teda bohuzel, ale je to tak
Hanys_a_Kaca píše: 25 lis 2018 22:20 No nám teda v kie ve 40 000 delali hlavu motoru. To auto bylo v ramci asisitence v prvnich 50 tis na odtahovce nekolikrat. Jinak ten tlak na to udelat soucastku o euro levneji jsem zazil konkretne v koncernu, to neznamená, že by se nedupalo po dodavatelích jak to jen jde - naopak, a že by se nekontrolovala montáž atd, ale návrhově jsou ty součástky leckdy ne na hraně, ale pod hranou. když se ruzne spoje navrhnou třeba bez těsnění, tak se musí dupat na dodavatele kvuli přísnejm tolerancím a kontrolovat montáž, ale ten návrh je prostě zaměřenej na to třeba vynechat O kroužek, protože klesá počet dílů, sestavy jsou jednudušší, atd... Kolega měl úkol na rok, vymyslet jak věc která byla ze tří dílů plast, guma, plast udělat věc, která bude jen ze dvou dílů - tak vypadá výzkumný úkol, ne že by se vzala věc, která nefunguje a vymýšlelo by se, jak ji vylepšit, ale veme se věc, která funguje a vymýšlí se, jak ji o.ebat...

sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 26 lis 2018 22:52
od Badus
Dobrák píše:Týjo, tak to je pech :-( :-( To jsem si myslel ,že když už přesáhnu 320tkm tak že se jedná o dobrej kus a vydrží věčnost :tmi :tmi .
Vsak victomuv taky stastne nepresahl 320tis... v cca 270tis mel menenej motor. ;) takze ver dal tomu, ze mas dobrej kus ;)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 lis 2018 09:23
od DjALF
Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 lis 2018 09:27
od gibson
DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
svata pravda... :cry: :cry: :cry:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 lis 2018 10:16
od DjALF
gibson píše: 27 lis 2018 09:27
DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
svata pravda... :cry: :cry: :cry:
Několikrát jsem měl takový to nutkání, že bych prodal Toyotu a jezdil zase v nějakým oválu."ty tvary Discovery D1,2,3 jsou prostě paráda" Ale vždycky si vzpomenu na rozhovory s Eliottem a LandJirkou kdy jsem sondoval o těchto 2,7 motorech a jsem rád, že jezdím Toy. Sic měla své mouchy,ale za ty roky co ji mám byli asi jen 3 vrtochy :Pohoda: jinak samo že pravidelný servis. To, už bych asi raději zpět D1 :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 lis 2018 10:19
od marianh
DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
Tak tak :(

Na tu moju mam stale vyhodeny inzerat na predaj. Len cena je taka ze to nikto nekupi lebo aj tak neviem cim by som ju nahradil...
Ale po kazdom takomto prispevku o dalsom motore ide cena o kusok dole k "predajnejsim" hodnotam.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 lis 2018 00:29
od Neklan
No ono je to žel tak jako dneska se vším. Záleží na kusu a mnoha okolnostech. Chápu, že TDV6/SDV6 asi nenajede půl mega v mílích jako 300tdi, ale to asi dneska nic. Mojí první 2,7TDV6 jsem potkal v servisu už asi s x-tým majitelem a ztrácela se voda. Mělo to najeto 349 tisíc km. Když to bylo nové, každou chvíli to napsalo nějakou poplašnou zprávu, dost často se zablokovalo rádio, což vyžadovalo odpojení a znovu připojení baterky, ale nikdy se to netýkalo motoru. Druhá byla čtyřka 3,0SDV6 (244k) a po 200 tisících neměla na celém autě jedinou poruchu. Teď mám na další čtyřce (3,0SDV6 256k) najeto 86 tisíc a pouzdra předních spodních ramen jsou už uvolněná (řeším na záruku), ale motor je OK. Na rozdíl od všech ostatních LR nikde neteče a hlavně to jede, tedy zatím...