Stránka 15 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 05 pro 2015 13:12
od Lukasino
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 15 pro 2015 19:13
od Dobrák
opět nějaká otázka pro chytré LR hlavy
4,4i mi docela dost kouří , venkovni tepolota 3 stupně voda na 90° a kouří to i po třeba 30 km na dalnici. Kouř má bilou barvu, srmdí jako kdyby to spíš špatně spalovalo (dost smrdí) ale chladičku v něm necejtim ani olej. Je možný to takhle po čichu vubec poznat ?

Muže bejt problem v těch palivovejch mapách nebo jak se tomu říká ? měl jsem tam problem s lpg tak to pak v servisu nějak štelovali aby to dobře jelo na benzin. takže otázka zní, je normální že auto tak kouří ? případně dodám video. Ještě jedna věc . v autě pravepodobně nejsou katalizatory.. nebo sou proste rozpadnutý ..
Nějaký nápady nebo případně rady ?
A poslední věc. Dá se nějak zjistit jeslti auto tlakuje do vody nebo žere vodu ? Zjistit myslím spolehlivě ? zatím žádnej servis nebyl schopnej se vyžvejknout . jenom jeden mi natlakoval soustavu na 3bary a řekl že to musi teda bejt těsný, ale vypadá to že mi nekde teče voda na zadni straně motoru .. možná . Nemáte někdo nějakou radu ? Hlavy byli dělaný i se zabroušením bloku u Kokeška a zatím s tim teda byli vice či měně jenom problemy tak bych chtěl konečně zjisti kde je chyba. Třeba mi stím zejtra poraděj u pešlíka , ale i tak víc hlav víc ví a třeba se s tím nědo z vás už potkal.
Díky za cokoliv
Dobrák
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 15 pro 2015 21:36
od libovka
Pokud to tlakuje do vody budou hadice jak beton.
Jestli ti uniká voda na zadní straně motoru tak ti na nejspíš netěsní hliníkovej dekl motoru kterej pod sáním.To je najčastější únik vody v zadní části motoru.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 15 pro 2015 21:42
od Kokesek
Dobrák píše:opět nějaká otázka pro chytré LR hlavy
4,4i mi docela dost kouří , venkovni tepolota 3 stupně voda na 90° a kouří to i po třeba 30 km na dalnici. Kouř má bilou barvu, srmdí jako kdyby to spíš špatně spalovalo (dost smrdí) ale chladičku v něm necejtim ani olej. Je možný to takhle po čichu vubec poznat ?

Muže bejt problem v těch palivovejch mapách nebo jak se tomu říká ? měl jsem tam problem s lpg tak to pak v servisu nějak štelovali aby to dobře jelo na benzin. takže otázka zní, je normální že auto tak kouří ? případně dodám video. Ještě jedna věc . v autě pravepodobně nejsou katalizatory.. nebo sou proste rozpadnutý ..
Nějaký nápady nebo případně rady ?
A poslední věc. Dá se nějak zjistit jeslti auto tlakuje do vody nebo žere vodu ? Zjistit myslím spolehlivě ? zatím žádnej servis nebyl schopnej se vyžvejknout . jenom jeden mi natlakoval soustavu na 3bary a řekl že to musi teda bejt těsný, ale vypadá to že mi nekde teče voda na zadni straně motoru .. možná . Nemáte někdo nějakou radu ? Hlavy byli dělaný i se zabroušením bloku u Kokeška a zatím s tim teda byli vice či měně jenom problemy tak bych chtěl konečně zjisti kde je chyba. Třeba mi stím zejtra poraděj u pešlíka , ale i tak víc hlav víc ví a třeba se s tím nědo z vás už potkal.
Díky za cokoliv
Dobrák
Jestli to tlakuje tak to neni problem odmerit testerem, ale v hlavach a tesneni to urcite nebude. Jedine ze by si mel praskly blok...
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 led 2016 09:16
od Dobrák
Další dotaz
Opravdu
hodně mi kouří RR 4.4i , na X 5ce 3.0 i mi to dělal separátor oleje (snad je to ten pravej název). Mám dojem, že to tu někdo už psal, že se doporučuje ho vyměnit spolu s hadicemi odvětrávání skříně. (to sou ty jak je na nich taková ta vyhřívaná dečka poti zamrzání - díky BMW.. super systém

) Neřešil někdo stejný problém ? Kouří to na studeno , na teplo .. prostě pořád.
Může to vůbec být tím odvětráváním ? Jeden servisák říkal něco o vracení velkeho množství olejovejch "par" do sání . nebo tak něco.
Na lpg teď nejezdím (blbne i když se všechno zdá být v pořádku ) začalo blbnout ve stejnou chvili jak to začalo kouřit.
tady je video kde to vyměňujou
https://www.youtube.com/watch?v=cs3Y2JKAM70
Díky za jakejkoliv nápad .
Dobrák
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 led 2016 20:01
od libovka
To je zadní víko sání s membránou.Nejčastěji tato membrána praskne a přes ní to pak přisává falešný vzduch.Což pak vede z důvodu chudé směsi k výpadkům zapalování na různých válcích a zkreslování hodnot lambdasond.Samozdřejmě pokud je menbrána prasklá tak se při zvýšeném podtlaku v sání neuzavře a pak dochází k nadměrnému vysávání olejových par z motoru a je motor může kouřit.
Řešil jsem to jednou a v sání se držela hladina oleje.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 led 2016 21:59
od Kokesek
libovka píše:To je zadní víko sání s membránou.Nejčastěji tato membrána praskne a přes ní to pak přisává falešný vzduch.Což pak vede z důvodu chudé směsi k výpadkům zapalování na různých válcích a zkreslování hodnot lambdasond.Samozdřejmě pokud je menbrána prasklá tak se při zvýšeném podtlaku v sání neuzavře a pak dochází k nadměrnému vysávání olejových par z motoru a je motor může kouřit.
Řešil jsem to jednou a v sání se držela hladina oleje.
presne jak pises mohu potvrdit... nekolikrat sem to resil na BMW 7 E38 M62TU
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 led 2016 22:02
od Kokesek
Dobrák píše:Další dotaz
Opravdu
hodně mi kouří RR 4.4i , na X 5ce 3.0 i mi to dělal separátor oleje (snad je to ten pravej název). Mám dojem, že to tu někdo už psal, že se doporučuje ho vyměnit spolu s hadicemi odvětrávání skříně. (to sou ty jak je na nich taková ta vyhřívaná dečka poti zamrzání - díky BMW.. super systém

) Neřešil někdo stejný problém ? Kouří to na studeno , na teplo .. prostě pořád.
Může to vůbec být tím odvětráváním ? Jeden servisák říkal něco o vracení velkeho množství olejovejch "par" do sání . nebo tak něco.
Na lpg teď nejezdím (blbne i když se všechno zdá být v pořádku ) začalo blbnout ve stejnou chvili jak to začalo kouřit.
tady je video kde to vyměňujou
https://www.youtube.com/watch?v=cs3Y2JKAM70
Díky za jakejkoliv nápad .
Dobrák
jak sme delali hlavy tak sme sani kontrolovali a bylo to suche bez znamky oleje...
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 led 2016 22:24
od Dobrák
Kokesek píše:Dobrák píše:Další dotaz
Opravdu
hodně mi kouří RR 4.4i , na X 5ce 3.0 i mi to dělal separátor oleje (snad je to ten pravej název). Mám dojem, že to tu někdo už psal, že se doporučuje ho vyměnit spolu s hadicemi odvětrávání skříně. (to sou ty jak je na nich taková ta vyhřívaná dečka poti zamrzání - díky BMW.. super systém

) Neřešil někdo stejný problém ? Kouří to na studeno , na teplo .. prostě pořád.
Může to vůbec být tím odvětráváním ? Jeden servisák říkal něco o vracení velkeho množství olejovejch "par" do sání . nebo tak něco.
Na lpg teď nejezdím (blbne i když se všechno zdá být v pořádku ) začalo blbnout ve stejnou chvili jak to začalo kouřit.
tady je video kde to vyměňujou
https://www.youtube.com/watch?v=cs3Y2JKAM70
Díky za jakejkoliv nápad .
Dobrák
jak sme delali hlavy tak sme sani kontrolovali a bylo to suche bez znamky oleje...
Jojo to veřím, ono to začalo nedávno, nemáte někdo nějakej typ kde nejrychleji sehnat ten díl a případně i hadice k němu ?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 12 led 2016 16:04
od Kokesek
Dobrák píše:Kokesek píše:
jak sme delali hlavy tak sme sani kontrolovali a bylo to suche bez znamky oleje...
Jojo to veřím, ono to začalo nedávno, nemáte někdo nějakej typ kde nejrychleji sehnat ten díl a případně i hadice k němu ?
kupoval jsem to original v BMW
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 led 2016 21:10
od Dobrák
taaak hadice a chladič novej, ale hlási mi to "check coolant level" .... ale chladičky je tam dost . Je to nějaká indikace toho, že je třeba špatný čidlo nebo to může signalizovat i něco jiného ? .
Díky
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 led 2016 21:59
od libovka
Propoj konektor co vede do čidla a mělo by to zmizet.Ty čidla občas umřou.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 19 led 2016 11:46
od Dobrák
dííky, už to zmizlo kdyby se to zase ukázalo tak to přepojím.
Další LPG problém
Po přepnutí na lpg ujedu od studena cca 20km na lpg a jak se LPG zahřeje začně mi cukat (jako by nejelo na všechny válce) a nejde na to pokračovat v jízdě. Na benzín jezdí v pořádku. Čím to může být ? Měl někdo stejnej problém ? Filtry vyměněný. Svíčky sou tam tam 15tis, a vstřiky maj najeto tak 30tis .. nebo víc .
V pondělí mám jet na vymontování vstřiků ( že to dají na stolici) tak abych případně neopravoval něco čím to není.
Díky za cokoliv.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 20 led 2016 20:04
od Dobrák
Takže i po výměně CCV ventilu (odvetrání klikové skříně) auto pořád kouří víc než je zdrávo.. .. Jaké jsou možnosti ?
1. může to být svíčkama ?
2.pístní kroužky ? (jak bych to přípdně mohl potvrdit? )
3. ?
Budu vdečný za jakoukoliv radu nebo nápad.
Otázka 2. Nevíte někdo jak spolehlivě a přesně zmeřit jestli motor tlakuje do vody ? (tím myslím ne pomačkat hadice a říct ... vypada že to tolakuje) Případně kdo tohle umí na moravě měřit ?
Díky moc.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 led 2016 07:25
od Kokesek
Zmerit tlaky...
zmerit obsah CO2 testerem...
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 led 2016 08:53
od Dobrák
Kokesek píše:Zmerit tlaky...
zmerit obsah CO2 testerem...
Super , a nevíš kdo to dělá na moravě ?
Díky
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 led 2016 08:58
od Lukasino
Nestálo by za to navštívit Kokeška? Máš to vcelku blízko a měl by jsi problém vyřešen, nebo alespoň nalezen, než to takhle řešit na fóru

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 led 2016 09:23
od Dobrák
U kokeška se dělaly hlavy, řetězy, vanos a těsnění, atd. Ale tlaky nemeřil, asi to nedělá.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 led 2016 15:46
od Dobrák
Ať žije internet a soudruzi z USA, objednal jsem "sadu" na zjišťování spalin v chladící soustavě... Tak uvidíme, divím se že to nemá každej servis..
Nemáte někdo zkušenost s chemickou opravou těsnění pod hlavou ? Na US forech jsem se dočetl , že pokud se jedná o drobnou netěnost , tak že to může pomoct. Je o tom i par uživatelskejch videí na youtube.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 led 2016 17:29
od Kokesek
jak nedela

ja tlaky meril a bylo to v poradku vsechny stejny -+0,5bar