Stránka 14 z 47
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 17 dub 2009 13:05
od Martin T
Řízení se skládá ze tří tyčí (první od převodky řízení k pomocnému čepu, druhá od pomocného čepu ke kolu a třetí mezi koly) a na každé tyči je jeden kulový čep s levým a jeden s pravým závitem.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 17 dub 2009 13:40
od JohnSullivan
Díky za radu.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 17 dub 2009 23:17
od eliott
Martin T píše:Řízení se skládá ze tří tyčí (první od převodky řízení k pomocnému čepu, druhá od pomocného čepu ke kolu a třetí mezi koly) a na každé tyči je jeden kulový čep s levým a jeden s pravým závitem.
Jsem mu to dnes říkal, že jich tam je tolik

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 03 čer 2009 11:19
od Old Black
Rešil někdo výrobu náhradního klíče ke dveřím a spínací skříňce (nenašel jsem)? V supermarketech neumí. Díky za radu, mám jen jednu sadu a sklerózu.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 03 čer 2009 12:34
od Martin T
Měl by to umět každý slušný zámečník, v Praze bych o jednom věděl.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 03 čer 2009 12:57
od brudr
Tak to si Oldo udelas peknej vylet z dedkem do Prahe

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 03 čer 2009 17:53
od Old Black
Vyřešeno. Oslovil jsem ráno servis a počkám na odpověď. Mezitím je žena nechala udělat na Veveří 12. Jsou sice komplet kovový, ale fungují. Už jsem byl s dědkem i 300 km od Brna, ftipálku! Praha je za humny

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 čer 2009 22:35
od krrtek
Martin T píše:Měl by to umět každý slušný zámečník, v Praze bych o jednom věděl.
dej vědít, potřeboval bych klíček ke skřínce, teda nemám klíček vůbec... jestli by to zvládl? díík
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 čer 2009 23:08
od Martin T
je to zhruba tady
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů
dělali mi tam klíče podle spínací skříňky
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 čer 2009 22:55
od krrtek
Martin T píše:je to zhruba tady
Loc: 50°3'37.376"N, 14°23'51.952"E
a jde se tam po třech schodech dolů
dělali mi tam klíče podle spínací skříňky
dík, ted uz jen kdyby mi ty cisla nekdo prelozil prosim, nejlip do adresy, dik

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 čer 2009 22:59
od krrtek
mohla by to byti Holubova ul. na P5?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 čer 2009 23:15
od PavelU
S dovolením.
TADY
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 čer 2009 09:34
od Martin T
ano, je to Holubova ulice, přesně tam, jak ukazuje Pavel U
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 čer 2009 10:34
od krrtek
diky
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 črc 2009 18:27
od Tom LTR
Uvažuji o koupi S 3 a zajímalo by mě pár věcí. prosím zda by mi mohl někdo znalý odpovědět.
Co vše za díly je potřeba při přestavbě z RHD na LHD?? co se použije z RHD.
Jaký je rozdíl mezi SWB a LWB?
Máte někdo rychloběh?
Jak se přibližně pohybuje spotřeba u 4 a 6 válce benzínu a 2,5 dobová nafta?
takový začátečnický dotazy ale mě pomohou. díky za odpovědi Tom
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 črc 2009 19:57
od Allik
Tvuj dotaz je spis na navstevu workshopmeetingu v Belci.

Pokusim se to strucne shrnout.
1)ohledne prestavby nepouzijes temer nic krom tahel rizeni. Prevodky rizeni se prodavaj vcetne tyce volantu pro kazdou stranu zvlast. Musis poridit cely interier levostranny, tj komplet cela palubni deska opacne. Vetsinou jsou zrezle plechy podbehu, takze se vyplati rovnou koupit plech s vyrezy na LHD a oba je vymenit, aby v tom druhem nebyly naopak doury. Udelat to jde, ale na v dnesni dobe jiz pomerne vzacne S3(mysleno nedomrvene anglickymi farmari) je takovato uprava celkem brutalni zasah a osobne bych za nej nakopal kazdeho do zadku. Radeji koupit rovnou LHD z evropy, ale nenicit original anglickej kousek, nemluve o tom, ze s tim jde jezdit uplne stejne jako s levostrannym a je to jen o lennosti se k tomu odhodlat.
2) spotreba 2,25 benzinu je nekde hooodne okolo 12-16 l podle serizeni motoru, typu auta (88 nebo 109 aneb SWB/LWB) typu silnice ci terenu, 2,6 je okolo 16 l, 2,5 diesel neni dobovej, dobovej je 2,25 kterej zere na serizenym motoru po generalce 11,25 l pri kombinovane jizde teren/dalnice se zatizenim 500 kg na 88 podvozku. Na dlouhy trate s volnobezkama sem se dostal na cca 9-10 l nafty.
3)jel sem i s overdrivem, ale na unavenym motoru a s nakladem ho moc nepouzijes, protoze to netahne do kopcu. Treba na nejaky americky dalnici pres rovnou poust, by byl super. Ja osobne ho nemam a nepotreboval sem ho ani na jednom z dedku ktery sem do CR dotahnul po ose, a pomalu mi na ne nebudou stacit prsty na rukach. Ty motory sou tak spocitany, ze se stejne o moc rychleji jet neda a na jednom srazu v Lesanech se mi kolega s danskym dieselovym 88 chlubil, ze s overdrivem mu to jede dokonce 80

, pricemz s dobrym motorem jde bez problemu vytahnout na predjizdeni pres 100 km rychlost i bez nej. Myslim, ze uspora paliva, pro kterou byl zejmena originalne montovan, je u tohoto typu vozidla uplne bezpredmetna.
4)rozdil mezi kratkym a dlouhym podvozkem je temer nulova. Je to stejny auto, akorat s jinymi vlastnostmi v terenu. Stejne jako def 90/110. Snad jen 109 mi pride pohodovejsi na delsi cesty na dalnici, lip drzi stopu a je prijemnejsi pri terenich nerovnostech. Tak nejak se prijemnejs houpe, i v terenu. 88 je tvrda jako koza, a to mam pera namazany grafitkou a novy tlumice. Pochopitelne to lze vyresit vymenou za paraboliky.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 črc 2009 20:24
od Tom LTR
Alíku moc díky.. takže SWB je 88 a LWB je 109??
mě by se líbila 109 S3.. přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 črc 2009 20:56
od JohnSullivan
Tom LTR píše: přijde mi tak optimální rozměrově.. vzadu je dost místa i na spaní při vejletech.
Potvrzuju, člověk si tam udělá luxusní obejvák a já se svejma 178cm jsem měl ješte spoustu místa, když jsem se tam celej natáhl

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 črc 2009 20:59
od Allik
Tak tak, SWB=short wheel base, aneb kratky podvozek LWB pak long wheel base. Urcite je na cestovani 109 lepsi, pohodlnejsi, da se lip narvat vecma a spi se v ni dobre, v 88 se ja vyspim, ale musim mit vyklopeny zadni vrat a nohy mi trcej pres ne.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 črc 2009 21:12
od Tom LTR
budu se dívat schánět nějakej vhodnej stroj.. S3, 109, LHD, 2,25 diesel.
měřim 189 cm ale i tak doufám že bych se tam vyspal
