Stránka 14 z 63
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 30 dub 2018 17:39
od xxx
Maxsel píše: 30 dub 2018 16:25
To jsou všechno takové povídačky. Zrovna v ČR se prodávalo manuálů poměrně dost, protože automatů v roce 2005 lidi ještě báli a navíc byli dražší (ostatně např. i Evoqů a Free2 také jezdí nepochopitelně hodně s manuálem). Navíc osobně o nikom, komu praskla kila v manuálu nevím a ani tady jsem o nikom nečetl.
Celkově se ten motor skoro démonizuje, protože ho hodnotí víc těch, co ho nikdy neměli, než těch co je používají. Některé roky mají být údajně spolehlivější. Jinde jsem četl, že v RRS kliky nepraskali (
tady zrovna jeden už dlouho je). Někde se zase uvádí, že některé série motorů jsou Jag, některé od PSA. Možná něco z toho platí, ale krom "jedna paní povídala" jsem to nikde nevyčetl. Motor se po nějakých obměnách používá dodnes a počet prasklých se přes nárůst výkonu až na 300 koní výrazně snížil (resp. jsem snad ani neslyšel, že by někomu praskali v nových modelech), takže bych se přikláněl spíše k tomu, že výrobce v té době něco podcenil a řešení nepřišlo hned. Samostatná kapitola jsou pak také experimenty s oleji, o kterých se dá dočíst i tady na fóru. Všechny jsou zaručené, ale ne ty doporučené výrobcem. Nebo tak populární čipování. Tři motory z pěti, se kterými mám osobní zkušenost, byli načipované a z toho jeden tak blbě, že houpání v tahu bylo slyšitelné i uchem.
Netvrdím, že to je nějaký extra motor, ale... je to jako se vším dnes a hlavně to jinde není jiné...
před 13 lety se tady LR prodávalo teda poměrně hodně málo a ne že lidí měli strach z automatu
Většina z těch aut, co tady z té doby dnes jezdí je dovoz. A proto je tady automatů nepoměrně více než manuálů, jak píše NOTIX.
A co mám známého v autorizovaném servisu, tak nejvíce motorů vyměnili v ročnících 2013-2016, ale nikdo to oficiálně neřekne, nehledě na to, že ty auta jsou ještě i v záruce. Takže žádná změna v kvalitě se nekoná.
A už jsem to tu někde psal a nikdo mi to nevymluví, že je to hlavně o 2 věcech, výměnách oleje a stylu jízdy řidiče.
A největší průser jsou v tom směru i autorizované servisy a jejich mechanici, kteří jsou schopni vyměnit třeba jen půl náplně a druhou půlku ukrást. Do převodovky dát o litr méně oleje,...
Díky garančnímu servisu mají po dobu 5let zakázky jisté.
dělá se z toho motoru EXTRÉMNĚ velký strašák. Podívejte se do jiných značek. Mazda má špatné nafťáky - zadírají se na klice, Mitsubishi taky,...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 01 kvě 2018 10:47
od Maxsel
xxx píše: 30 dub 2018 17:39
před 13 lety se tady LR prodávalo teda poměrně hodně málo a ne že lidí měli strach z automatu
Většina z těch aut, co tady z té doby dnes jezdí je dovoz. A proto je tady automatů nepoměrně více než manuálů, jak píše NOTIX.
Pojeď se s námi podívat na předváděčky a uvidíš jak jsou na tom lidi s automatama...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 15 kvě 2018 13:46
od Medved
proběhlo nějaké zlepší poruchovosti u motoru SDV6 306HP / 700Nm - měl by se teď nabízet i v D5 tuším
díky za info
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 15 kvě 2018 14:48
od Kokesek
To se ptas spatne strany. Musis dat dotaz na zastoupeni do rakouska.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 15 kvě 2018 15:01
od eliott
Jelikož motory V6 oficiálně žádný konstrukční problém neměli, nemohlo proběhnout žádné zlepšení, neb nebyl důvod

.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 10 čer 2018 23:18
od marwak
Tak zase z jiného soudku, aneb jak to vidí pojišťovna...
http://www.autojournal.cz/prehled-nejsp ... -prekvapi/
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 30 čer 2018 22:14
od Lukasino
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 02 črc 2018 21:55
od Acon
eliott píše: 15 kvě 2018 15:01
Jelikož motory V6 oficiálně žádný konstrukční problém neměli, nemohlo proběhnout žádné zlepšení, neb nebyl důvod

.
Zlepšenie smerom ku nižšiemu nájazdu nastane v momente keď si výrobca povie, že motor príliš dlho vydrží. Aktuálne je so životnosťou spokojný. Tých pár počas záruky ho nepoloží a tie po záruke sú vítané
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 02 črc 2018 22:08
od eliott
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 črc 2018 23:36
od Hubert
Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 06 črc 2018 22:25
od Kokesek
Hubert píše:Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Ja bych si zroufl rici ze pri dnesnich presnostech ktere umi dodrzet pri vyrobe je to fakticky zamer nastavit unosnost na presne kilometry nebo cas.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 09 črc 2018 07:16
od habakuk
Tak kdyby ten problém chtěli řešit tak času měli dost. Přikláním se také k záměru.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 20 črc 2018 20:39
od Nath
Chcel by som sa spytat ci prdla ta kluka niekomu napriek tomu ze menil olejove cerpadlo?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 20 črc 2018 21:07
od Benjamin
Nath píše: 20 črc 2018 20:39
Chcel by som sa spytat ci prdla ta kluka niekomu napriek tomu ze menil olejove cerpadlo?
Výměna olejového čerpadla příčinu poškození kliky neřeší...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 črc 2018 06:50
od will.26
Ale nějaký vliv to má když se to mĕní ne ?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 črc 2018 09:32
od Kokesek
Meni se to kvuli praskani nalitku ktery drzi kladku rozvodu a taky kvuli vyskakujicimu guferu kliky. A Jako bonus pro opotrebeni cerpadla
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 25 lis 2018 14:59
od DDT
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list
Chci se zeptat, tohle je ten typ motoru který tady vzpomínáte? Tchán si vybírá tak jsem mu tento motor vymlouval. Pokud je problémovy tak jaky motor mu mám doporučit? Benzín jakýkoliv?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 25 lis 2018 15:05
od matooo
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 25 lis 2018 15:15
od Addnye
Hubert píše: 05 črc 2018 23:36
Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500

A to není jen o ložiskách, ale o všem.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 25 lis 2018 15:17
od matooo