Stránka 13 z 26
Re: STK 2016
Napsal: 12 úno 2016 13:20
od MadTom
Hanys_a_Kaca píše:Já mám nově vin na vnitrni strane rámu u prevodovky, proste chlap vlezl pod auto do jámy, rozhlídl se a smerem ven to nabouchal. Je to takto popsane i ve velkem TP, takze s umistenim neni problem formalni, ale jsem fakt zvedavej, jestli to nekdo bude chtit videt na silnici, bude muset strcit ksicht az k vypoustaku oleje, tou dobou, z nej budou z pod auta couhat uz jenom boty. Myslim, ze si to rozmysli a misto toho mne bude radsi jebat za neco jineho...

O tomto rafinovanem umisteni je poznamka ve velkem TP nikoliv v malem, takze jestli nebudu napomocen, tak bych skoro rekl, ze nedohledatelne, ale je v malem poznamka, ze "vin vyrazen nahradni technologii". Z ceho z tedy mimochodem vyplyva, ze pokud se razi stary vin znovu "obnova" meni se i maly technicak, coz je za prve v podstate jedno a za druhe uplne zbytecny, kdyz tam nenapisou napovedu, kde ho hledat.
A ty už tedy máš i platnou STK? Tak piš a přeháněj, co všechno jsi pro to musel obětovat.

Re: STK 2016
Napsal: 12 úno 2016 14:26
od Hanys_a_Kaca
Jo mám už stk týden platnou, já neprošel puvodne jen kvuli tomu vinu, někdy v říjnu. Zbytek auta mám cajk, bylo to s diskoškou a tam je fakt všechno jako z fabriky. akorat vetsi kola, ale ty mam v tp dopsany. Emise mam z rijna legálne ok.
Re: RE: Re: STK 2016
Napsal: 12 úno 2016 15:40
od dolinekdave
SJ410 píše:mr-tomas píše:Napsal jsem to blbě, myslel jsem typ. Jde mi o to že 300tdi def má označení 23L a 300tdi disco má označení 21L a to prej do defa dát prej nejde, což se mi vůbec nehodí. Takže proto se ptám jestli se to někde kontroluje.
Neni v disko 300tdi nahodou taky motor 22L?
Já mám na 300tdi discu 21L
dolas mobil
Re: STK 2016
Napsal: 12 úno 2016 18:04
od SJ410
By me zajimalo v cem je rozdil, jestli vubec v necem....
Re: STK 2016
Napsal: 12 úno 2016 20:04
od pete805
[quote="Hanys_a_Kaca"]Já mám nově vin na vnitrni strane rámu u prevodovky...
No na Slovensku zase musíme byť nejaký inakší

ja som to chcel dať niekam kde to toľko nehrdzavie ,ale vraj podľa predpisov bla,bla, to musia dať približne tam kde bolo origo ,takže ho mám cca 10 cm za origo vin pekne vybodkované a ešte sami skonštatovali že to hádam 4-5 rokov vydrží
Re: STK 2016
Napsal: 13 úno 2016 16:19
od HonzaTDI
Já to schvaluji sice člověk zaplatí víc ale bude jezdit méňe pekáčů
http://autotrip.cz/technicka-kontrola-s ... -prodrazi/
Re: STK 2016
Napsal: 13 úno 2016 17:27
od Rover
Nevím co myslíš starým pekáčem, ale třeba pro stará auta bez OBD se v podstatě nic nemění, problémy budou mít hlavně modernější auta s OBDII. K omlazení vozového parku to rozhodně nepovede, povede to ale k dalšímu vytahování peněz z kapes lidí a zavádění dalších a dalších omezujících pravidel.
Re: STK 2016
Napsal: 13 úno 2016 18:29
od VencaZE
Myslí tím že pekáče jsou všechny auta kromě Passatu, Golfu a Chrochtávie f červeným TDI

. Jinak si jeho první a servilní příspěvek vysvětlit neumim

.
Re: STK 2016
Napsal: 13 úno 2016 19:13
od Franta D1
Já mám STK čerstvou někdy z listopadu, ale původní majitel ve švýcarech nechal vykuchnout oba katalyzátory. Poznají na STK kuchlý kaťáky?
Re: STK 2016
Napsal: 13 úno 2016 19:27
od VencaZE
Myslim že když budou chtít tak poznají..
Re: STK 2016
Napsal: 13 úno 2016 19:48
od Franta D1
Tak to abych začal pomalu shánět nový svody s kaťákama.

Re: STK 2016
Napsal: 14 úno 2016 11:32
od pete805
Rover píše:
Nevím co myslíš starým pekáčem, ale třeba pro stará auta bez OBD se v podstatě nic nemění, problémy budou mít hlavně modernější auta s OBDII. K omlazení vozového parku to rozhodně nepovede, povede k dalšímu vytahování peněz z kapes lidí a zavádění dalších a dalších omezujících pravidel.
Bohužiaľ máš pravdu a o peniaze ide až v prvom rade:-(
Aj keď na druhú stranu v práci mám 2,5 ročný ford ranger cca 100tkm a ten chráni životné prostredie príkladne ,napríklad za minulý rok bol približne 4 mesiace v servise takže za ten čas plnil emisné limity na jednotku

Re: STK 2016
Napsal: 14 úno 2016 13:13
od Hubert
SJ410 píše:By me zajimalo v cem je rozdil, jestli vubec v necem....
The 300Tdi Engine
Land Rover 300Tdi Engine
Years produced: 1994 - 2006
Power: 111 bhp (83 kW)
Torque: 195 lb/ft (264 N/m)
Fuel: Diesel
Capacity: 2.5 Litres
Cylinders: 4
Serial code prefix:
1. 16L (non EGR Manual), 23L (EGR Manual), 24L (EGR Auto) Defender
2. 17L (EDC Manual), 19L (EDC Auto), 21L (EGR Manual), 22L (EGR Auto) Discovery
3. 18L (EDC Manual), 20L (EDC Auto), 21L (EGR Manual), 22L (EGR Auto) Range Rover Classic
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 14:07
od kubas
mam dotaz ve velkým tp mam v kolonce tažneho zařízení napsano jen ISO 50 chci se zeptat jestli nekdo z vas nevi zda se takový to "americký" vyndavaci tažný neznačí nejak jinak chtel bych si ho udelat a plasvout tam origo stitek a ten celej zahlej snižovací bazmek bych asi koupil teda nevim kde a za kolik,pripadne jak to řešit?
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 19:40
od Land Jirka
koupit se to dá třeba tady
http://www.tazny.cz/1452-tazne-zarizeni ... izene.html
nebo si koupíš jen tohleto a zbytek si uděláš
http://www.vapp.cz/eshop-detail/koule-i ... 00-kg-m24/
Na první otázku ti odpovím tak, že když je tam ten štítek co je zapsán v TP tak to asi nikdo na STK zkoumat nebude.
Myslím že u nás americké tažné nemá oficiálně na discoveru 1 homologaci, jedině, že si to dovezeš na autě se zahraničí, nebo projdeš Dekrou
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 19:47
od kubas
jojo je mi jasný že origo to nebylo ale myslel sem třeba to co si mel na sve d1 jestly to nebylo oficialne nazvanany jen trosku jinak placnu ISO 51 nebo tak nejak aby to na první pohled nepoznaly
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 19:49
od VencaZE
ISO 50 značí typ spojovacího zařízení- tedy nějak normovaná koule o průměru 50mm..
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 19:52
od kubas
aha diky jeste si pamatuju že sem na nakym aute mel A 50X ale to asi motam jabka s hruskama,zeptam se teda jinak mate nekdo zapsaný že je to odjimatelný?
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 20:05
od mr-tomas
Mám tohle tažný u defíka, přemejšlím co nachat napsat na štítek aby do toho nikdo nešťoural.
Re: STK 2016
Napsal: 15 úno 2016 20:10
od Land Jirka
Odjímatelný je každý tažný jen na některé potřebuješ nářadí některé je bajonetové a jiné mají čep
Dám ti zdarma ještě jednu radu:
Na STK si tam místo čepu dej šroub s matkou a máš neodnímatelný tažný ISO 50 a nic ti nemůžou
