Stránka 13 z 16
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 10:54
od alap
Koukám jde to všemi směry to hledání dalšího RRC do svého stáda.
Akorát když to tady čtu, tak stejně příští rok nebudeme vědět jakým RRC máme na ten sraz vyrazit. Přiznávám, že taky koukám a projíždím internet, ale u mě je to dávno dané co bude následovat.
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 12:42
od Mišák
Já v tom mám jasno jak příští rok pojedu.
Zadek si povezu v Longu a na podvalu budu mít 3dv. na terénní vložku.
a pak že jsou všechny návykové látky nelegální!!!!!!
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 15:57
od Neklan
Mišák píše:Já v tom mám jasno jak příští rok pojedu.
Zadek si povezu v Longu a na podvalu budu mít 3dv. na terénní vložku.
a pak že jsou všechny návykové látky nelegální!!!!!!
A to je právě důvod, proč nejsou třídveřáky k mání, protože je dávno někdo zprasil úpravou na terénní bestii. A přitom standardní specifikace funguje v terénu tak dobře, že pokud zrovna nejezdím vyložený hardcore nebo trialové či jiné závody, tak ani úpravy nepotřebuje. No a ten krosový pahorek v závěru ježdění nebyl žádný terén, to by zvládnul i Friťák.
Třídveřáky by se tedy měly opatrovat a používat citlivě, protože jsou dneska už daleko vzácnější než všechny LSE.
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 16:43
od tulda
Tak tak, jediná cesta vpřed je ta zpátky....Na tohle forum jsem začal chodit ohledně Defům, což byl vždy můj sen, postupně se změnil na S III a obávám se , že downgrade nezastavím. Jenže v S I mě rodina jezdit nebude, tak jsem je vyvezl podívat se na RRC. Syn byl nadšen, ještě víc byl unešen zvukem V8 ček. Manželka prohlásila, že jsou všechny ty auta moc hranatý a jediné co se jí zdálo trochu hezčí byla D I. No a já nejvíc hledal RRC se svislýma drážkama v maskách...
Takže můj sen se rozdvojuje: RRC 3,5 V8 do 1986, ale nevím jestli v té době byli s automatem a k němu S III / IIa , II...I ?/ No a asi alespoň jedno z nich dostat na veterány. Ale to bych nesměl to tady pořád pročítat ale makat, abych na to všechno měl

Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 16:49
od Neklan
Automaty byly, ale třístupňové a není jich mnoho. ZF-ko se ale dá běžně sehnat - já ho koupil za 400 liber. Můžeš to mít jako já - RRC s plechovou maskou se svislými štěrbinami, rok 1983, ale pod kapotou V8 4,6 l + ZF automat.
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 17:05
od tulda
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/7072163" onclick="window.open(this.href);return false;
Tenhle je na prodej fakt dlouho, neviděl jste ho někdo osobně ? Vypadá tak nějak moc v barvě ze všech stran, a člověk neví co je pod ní...Ale je to karbec a automat, ale na vet. moc mladej. 123 kW je správný údaj ?
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 17:20
od Mirko
Ten už opravdu na prodej dlouho, s někým, jsem se o něm bavil i na srazu. Zrovna tento má toho 3-stupňového automata (Chrysler Torqueflite). 123 jsou určitě koně.
Možná ho nikdo nechce, protože to není klasický dvoudveřák, ani moderní luxusní Vogue.
Range jsou skvělé skládačky. Máme nyní rozebraného dvoudveřáka z roku 78, který předtím chvíli jezdil na podvozku a s motorem z 200 Tdi se šaltrem a modrým interiérem z Discovery 1. Teď se otec chystá na ten podvozek dat 300 tdi s automatem a 4 dveřovou kastlu. Když to tady tak čtu, tak si tu kastlu radši necháme a časem si ho třeba poskládám zas nějak jinak. Už jsem se ho chystal rozprodat na díly
Ty svislý drážky se dají předělat na jakéhokoliv, teď se na to chystá i Jirka.
No a tuldo, pokud se tvé manželce nejvíc líbila Rudova D1, tak to máš před sebou velký úkol

Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 17:39
od tulda
[quote="Mirko"]
Možná ho nikdo nechce, protože to není klasický dvoudveřák, ani moderní luxusní Vogue.
Tak vyplňuji mezeru a jsem asi spíš praktik s dveřma na kastli to vidím jak s koněma v motoru, víc je prostě líp.
Ale syn zase říká že než 4 dveře malý, tak radši 2 velký a navic se tam venku neplete to otvírání.
Před časem tady tuším Mešky prodával tyhle dva krasavce, nevíte někdo jak skončili ?Ten červenej se mi líbil moc
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 19:14
od Neklan
Ad inzerát SAUTO - byl určitě stříkaný, takže lze čekat, že se za chvíli objeví oxidace hliníku, kterou se snažili zamaskovat. Fotky podvozku ukazují, že je to poctivě napatláno waxoilem nebo že by tlumex? Každopádně v téhle věkové kategorii nalézt něco, kde by se nemuselo vařit, je asi nemožné. Třístupňový automat by měl být spolehlivý, ale ZF je určitě lepší. Nicméně tříkvalt je původní a to se cení. 123kW nejsou zdá se ani koně, ani kW. Můj měl 132 koní, ale specifikací motorů bylo několik v rozmezí cca 125 - 135 k. Co si pamatuji z toho svého, tak motor je to pružný a nahoře se toho už moc neděje. Každopádně je to charakterní motor s krásným zvukem a 3,5 l neměl díky tlustší stěně bloku problémy s jeho praskáním (3,9 a 4,0 se liší pouze označením a typem vstřikování a oproti 3,5 byly převrtány. 4,6 má stejné vrtání jako 4,0 a liší se zdvihem).
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 19:22
od Miky_CZ
me se zas libi ten zeleny, tehdy jsem po nem pokukoval ale bohuzel nebyly a ani nejsou penize:-(
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 19:33
od Old Black
Dík za krásný zážitek. Byla to bezchybná akce, počasí to jistilo. Držím vám palce do dalších ročníků!

Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 19:34
od tulda
Díky za doplnění info, Tvého krasavce jsem sledoval od prvních příspěvků a v sobotu Ti ho poslintal na živo
K tomu co se prodává. Staré LR sleduji poměrně dlouho, občas se objeví RRC kolem 1000 eček kterej nevypadá až tak zle a snad by stál za záchranu, myslím že to bude případ i těch výše uvedených.
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 20:16
od KDB
tulda píše:http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/7072163
Tenhle je na prodej fakt dlouho, neviděl jste ho někdo osobně ? Vypadá tak nějak moc v barvě ze všech stran, a člověk neví co je pod ní...Ale je to karbec a automat, ale na vet. moc mladej. 123 kW je správný údaj ?
Byl jsem se na něj podívat, nejsem znalec RRC, tak moje hodnocení berte orientačně.
Údajně si ho dal pro sebe dohromady majitel pozemku, na němž stojí autobazar, auto tam stojí už druhý rok.
Přelakované, ale lak se nikde zásadně nezvedá, nepraská, spodek (rám jsem už extra nestudoval) přestříkaný něčím na spodky, ale vypadá že na čistý podklad, nové poslední dva díly výfuku.
Interiér původní, ale zachovalý, bez potrhání, skvrn. Vady- spadlý strop, odloupnutá jedna dřevěná lišta dveří, nešla jedna stahovačka okna.
Motor chytil vcelku ochotně, po chvilce prdlání začal docházet benzín, projížďka se nekonala. Podle bazarníku jezdí v pohodě.
Tady je ještě jeden...
http://www.annonce.cz/detail/Land-Rover ... DCSVE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 22:09
od Neklan
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 23:37
od Mišák
Neklane souhlas, už bychom měli skoro založit další vlákno a to co za RRC na příští rok.
Jen chci doplnit, 3dv. bych v žádném případě nějak netunil. Jen ho chci a pochybuji že budu mít dostatek financí abych jej stihnul za rok zrenovovat do origo. stavu. Neboj nejsem prznitel starých aut a tvůj kousek je mi příkladem.
MKI

Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 23:42
od PavelU
Jak to tady sleduju, tak bych si asi měl taky nějakého toho Classika koupit.

Jenom se pořád nemůžu rozhodnout jakou by měl mít barvu. Co myslíte, která barva těm RRC sluší nejvíce.
Re: Classic meets...
Napsal: 30 lis 2010 23:46
od Neklan
A nemáš už náhodou aspoň 2?
Re: Classic meets...
Napsal: 01 pro 2010 01:36
od Sláma Karel
Neklan píše:A nemáš už náhodou aspoň 2?
K

Re: Classic meets...
Napsal: 01 pro 2010 07:05
od RudaK
Sláma Karel píše:Neklan píše:A nemáš už náhodou aspoň 2?
K

Čtěte pozorně

-
ptá se na barvu 
( aby věděl co má říct lakýrníkovi )

Re: Classic meets...
Napsal: 01 pro 2010 09:56
od ssang
PavelU píše: Co myslíte, která barva těm RRC sluší nejvíce.
Osobně preferuji bílou s černou střechou

.