Stránka 12 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 17 dub 2015 17:18
od Lukasino
Mno, tak si sám odpovím :mrgreen:

Ventilátor v e boxu
http://www.rangerovers.net/forum/6-rang ... ement.html

To není levná sranda :(
http://www.paddockspares.com/yqo000030-fanasy.html

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 kvě 2015 15:57
od Lukasino
Lidi, opět vytáhnu otázku spotřeby.

Přijde mi, že se to na dálnici rozežralo.

Dokážete mi napsat, jakou máte spotřebu při ustálené rychlosti např. 130 / 140 / 150kmh na tempomat?

Při 140 kmh tacho (tzn. reálně 130kmh) na tempomat mi BC po vynulování ukazuje nějakých 16-17l (při cestě 100km+), což není málo.

Je to normální, nebo mám hledat někde zradu? Najezdím teď docela dost, takže i 10% rozdíl není zanedbatelný.

Samozřejmě, pokud je to takhle v pořádku, tak to řešit nebudu :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 kvě 2015 20:11
od eliott
POdle mne to sedí

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 kvě 2015 17:53
od Kokesek
eliott píše:POdle mne to sedí

to same me to delalo na tds je to krabice proti vzduchove zdi kde plati exponencialni pravidla. S l322 jezdim do 120km a stejne neco zere.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 kvě 2015 19:45
od Lukasino
Tak skvělé, děkuji, nemusím to řešit :mrgreen:

Krabice to je, ale právě proto jí mám rád :grin:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 kvě 2015 22:14
od Dobrák
na 10.000km 50/50 dalnice 130+ / město s lehkou nohou mám na BC 15,7 kola serie 19ky zimní

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 kvě 2015 17:18
od Lukasino
Jo, bude to reál, každý kmh navíc je hrozně znát...

Orientačně podle BC (vždy vynulováno, stejná cesta, 100km+):
100kmh 12l/100km
140kmh 17l/100km
160kmh 20l/100km

A potom terén na redukci, tady jsem občas rád, že to ukazuje maximální hodnotu 39,5l/100km, co jsem to tak počítal minule, tak po vyjetí obou nádrží a části kanystrů (celkem jsem vezl 250l paliva) byla spotřeba na cca 300km terén (věčně "plnej" a redukce) + cca 100km silnice živěji někde kolem 55l/100km :chuckle

To už jsou slušné rozdíly :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 kvě 2015 14:52
od quicky
mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+- :D dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto. :call

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 kvě 2015 16:31
od misterniceshoes
Zdravím, mal by som záujem o L322 konkrétne december 2003, má bavorský trojliter a najazdených 180k kilometrov.
Chcel by som sa spýtať či niekto pozná v BA mechanika čo sa do LR vyzná, auto je moc staré na to aby som s ním jazdil do autorizovaného.
Taktiež by ma zaujímalo orientačne čo by stála prevodovka nakoľko som počul že to je najväčší strašiak a čo sú ďalšie časté poruchy + ich približné ceny.

A celkovo by som rád vedel či keď sa všetko potrebné vymení či to auto pojde a nenechá ma stáť vedla cesty alebo či sú také "záhadné" závady časté..
Diky moc!

p.s. je tých 177k moc málo alebo sa to dá zvládnuť?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 kvě 2015 19:09
od krestak
quicky píše:mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+- :D dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto. :call
:shock: nevim kam na tu spotřebu chodíš :nerd nejmín za 15l ale jedu :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 kvě 2015 20:40
od Lukasino
krestak píše:
quicky píše:mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+- :D dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto. :call
:shock: nevim kam na tu spotřebu chodíš :nerd nejmín za 15l ale jedu :mrgreen:
TD6 :wink:

Je fakt, že já u TD6 dokázal jet taky pod 10l dálku (ale fakt eko jízda), průměr jsem tehdy měl 13l...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 kvě 2015 19:39
od krestak
No joo nafta :Ale fuuj:
například s bmw 530d se pod deset nevejdu :nerd

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 kvě 2015 21:30
od Dobrák
AHoj pánové,

otázka úplně z jiného konce.

Je technicky možné na L 322 nějak jednoduše použít kompresor a zásobník pro podvozek na dofuk pneu při defektu ?
Nebo je to úplná blbost ? Na GB forů to řešili, a došli k tomu, že je lepší si koupit 12V kompresor než odpálit tenhle (drahej) a to souhlasím. Spíš se ptám kdyby měl někdo pozitivní vlastní zkušenost. Má to takhle např Touareg.
Díky

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2015 12:24
od Lukasino
Já to raději řeším jiným kompresorem, je univerzální, může se použít všude a nemusím řešit, zda ho odpálím nebo ne... ;) Nehledě na to, že ten origo bude podle mě vcelku slabý :wink:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 čer 2015 17:08
od Dobrák
Lukasino píše:Já to raději řeším jiným kompresorem, je univerzální, může se použít všude a nemusím řešit, zda ho odpálím nebo ne... ;) Nehledě na to, že ten origo bude podle mě vcelku slabý :wink:
Jasný, taky to tak udělám a nebudu vymejšlet.

Další otázka:

kdy by se měla zapínat sahara ?
I přes přiležitostné přehřívání se mi zdá že se nezapíná. žeby čidlo ?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 02 čer 2015 12:06
od Lukasino
Mě se spíná asi nějak podle potřeby, když je vedro, tak jí občas slyším ;)

Teplota se mi drží přesně na půlce na budíkách.

Tak zkusit čidlo, nebo samotný větrák, jestli není KO?? :shake

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 05 čer 2015 19:37
od desmosedici-rr
Lukasino píše:Jo, bude to reál, každý kmh navíc je hrozně znát...

Orientačně podle BC (vždy vynulováno, stejná cesta, 100km+):
100kmh 12l/100km
140kmh 17l/100km
160kmh 20l/100km

A potom terén na redukci, tady jsem občas rád, že to ukazuje maximální hodnotu 39,5l/100km, co jsem to tak počítal minule, tak po vyjetí obou nádrží a části kanystrů (celkem jsem vezl 250l paliva) byla spotřeba na cca 300km terén (věčně "plnej" a redukce) + cca 100km silnice živěji někde kolem 55l/100km :chuckle

To už jsou slušné rozdíly :mrgreen:
dnaska jsem si vzpoměl na tadytu debatu a tady je výsledek na tempomat rychlost 90km/h na délku 70km v obcich 50km/h

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 06 čer 2015 10:25
od Lukasino
Dobrý, jaká motorizace?

Já včera stejná trasa, jiné auto, tentokrát RRS S/C MY2006, 100km dálnice, 90kmh, spotřeba dle BC 11.5l/100km.

Na to že je to modernější motor a převodovka, tak jsem čekal lepší výsledek :-)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 06 čer 2015 21:15
od desmosedici-rr
Lukasino píše:Dobrý, jaká motorizace?

Já včera stejná trasa, jiné auto, tentokrát RRS S/C MY2006, 100km dálnice, 90kmh, spotřeba dle BC 11.5l/100km.

Na to že je to modernější motor a převodovka, tak jsem čekal lepší výsledek :-)
je to 4.2 SC sport 2005,

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 08 čer 2015 12:03
od Lukasino
Tak to jo, pěkný! :wink:

Já si dal dalších zkušebních 100km s RRS S/C, tentokrát 130kmh a výsledná spotřeba 13l, příjemný zjištění, to u tý mojí krabice je nárůst spotřeby s každým kmh markantnější :mrgreen: