Stránka 12 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 dub 2015 17:18
od Lukasino
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 kvě 2015 15:57
od Lukasino
Lidi, opět vytáhnu otázku spotřeby.
Přijde mi, že se to na dálnici rozežralo.
Dokážete mi napsat, jakou máte spotřebu při ustálené rychlosti např. 130 / 140 / 150kmh na tempomat?
Při 140 kmh tacho (tzn. reálně 130kmh) na tempomat mi BC po vynulování ukazuje nějakých 16-17l (při cestě 100km+), což není málo.
Je to normální, nebo mám hledat někde zradu? Najezdím teď docela dost, takže i 10% rozdíl není zanedbatelný.
Samozřejmě, pokud je to takhle v pořádku, tak to řešit nebudu

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 kvě 2015 20:11
od eliott
POdle mne to sedí
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 kvě 2015 17:53
od Kokesek
eliott píše:POdle mne to sedí
to same me to delalo na tds je to krabice proti vzduchove zdi kde plati exponencialni pravidla. S l322 jezdim do 120km a stejne neco zere.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 kvě 2015 19:45
od Lukasino
Tak skvělé, děkuji, nemusím to řešit
Krabice to je, ale právě proto jí mám rád

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 kvě 2015 22:14
od Dobrák
na 10.000km 50/50 dalnice 130+ / město s lehkou nohou mám na BC 15,7 kola serie 19ky zimní
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 28 kvě 2015 17:18
od Lukasino
Jo, bude to reál, každý kmh navíc je hrozně znát...
Orientačně podle BC (vždy vynulováno, stejná cesta, 100km+):
100kmh 12l/100km
140kmh 17l/100km
160kmh 20l/100km
A potom terén na redukci, tady jsem občas rád, že to ukazuje maximální hodnotu 39,5l/100km, co jsem to tak počítal minule, tak po vyjetí obou nádrží a části kanystrů (celkem jsem vezl 250l paliva) byla spotřeba na cca 300km terén (věčně "plnej" a redukce) + cca 100km silnice živěji někde kolem 55l/100km
To už jsou slušné rozdíly

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 29 kvě 2015 14:52
od quicky
mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+-

dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 30 kvě 2015 16:31
od misterniceshoes
Zdravím, mal by som záujem o L322 konkrétne december 2003, má bavorský trojliter a najazdených 180k kilometrov.
Chcel by som sa spýtať či niekto pozná v BA mechanika čo sa do LR vyzná, auto je moc staré na to aby som s ním jazdil do autorizovaného.
Taktiež by ma zaujímalo orientačne čo by stála prevodovka nakoľko som počul že to je najväčší strašiak a čo sú ďalšie časté poruchy + ich približné ceny.
A celkovo by som rád vedel či keď sa všetko potrebné vymení či to auto pojde a nenechá ma stáť vedla cesty alebo či sú také "záhadné" závady časté..
Diky moc!
p.s. je tých 177k moc málo alebo sa to dá zvládnuť?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 30 kvě 2015 19:09
od krestak
quicky píše:mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+-

dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto.


nevim kam na tu spotřebu chodíš

nejmín za 15l ale jedu

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 30 kvě 2015 20:40
od Lukasino
krestak píše:quicky píše:mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+-

dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto.


nevim kam na tu spotřebu chodíš

nejmín za 15l ale jedu

TD6
Je fakt, že já u TD6 dokázal jet taky pod 10l dálku (ale fakt eko jízda), průměr jsem tehdy měl 13l...
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 31 kvě 2015 19:39
od krestak
No joo nafta
například s bmw 530d se pod deset nevejdu

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 31 kvě 2015 21:30
od Dobrák
AHoj pánové,
otázka úplně z jiného konce.
Je technicky možné na L 322 nějak jednoduše použít kompresor a zásobník pro podvozek na dofuk pneu při defektu ?
Nebo je to úplná blbost ? Na GB forů to řešili, a došli k tomu, že je lepší si koupit 12V kompresor než odpálit tenhle (drahej) a to souhlasím. Spíš se ptám kdyby měl někdo pozitivní vlastní zkušenost. Má to takhle např Touareg.
Díky
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 01 čer 2015 12:24
od Lukasino
Já to raději řeším jiným kompresorem, je univerzální, může se použít všude a nemusím řešit, zda ho odpálím nebo ne...

Nehledě na to, že ten origo bude podle mě vcelku slabý

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 01 čer 2015 17:08
od Dobrák
Lukasino píše:Já to raději řeším jiným kompresorem, je univerzální, může se použít všude a nemusím řešit, zda ho odpálím nebo ne...

Nehledě na to, že ten origo bude podle mě vcelku slabý

Jasný, taky to tak udělám a nebudu vymejšlet.
Další otázka:
kdy by se měla zapínat sahara ?
I přes přiležitostné přehřívání se mi zdá že se nezapíná. žeby čidlo ?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 02 čer 2015 12:06
od Lukasino
Mě se spíná asi nějak podle potřeby, když je vedro, tak jí občas slyším
Teplota se mi drží přesně na půlce na budíkách.
Tak zkusit čidlo, nebo samotný větrák, jestli není KO??

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 05 čer 2015 19:37
od desmosedici-rr
Lukasino píše:Jo, bude to reál, každý kmh navíc je hrozně znát...
Orientačně podle BC (vždy vynulováno, stejná cesta, 100km+):
100kmh 12l/100km
140kmh 17l/100km
160kmh 20l/100km
A potom terén na redukci, tady jsem občas rád, že to ukazuje maximální hodnotu 39,5l/100km, co jsem to tak počítal minule, tak po vyjetí obou nádrží a části kanystrů (celkem jsem vezl 250l paliva) byla spotřeba na cca 300km terén (věčně "plnej" a redukce) + cca 100km silnice živěji někde kolem 55l/100km
To už jsou slušné rozdíly

dnaska jsem si vzpoměl na tadytu debatu a tady je výsledek na tempomat rychlost 90km/h na délku 70km v obcich 50km/h
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 čer 2015 10:25
od Lukasino
Dobrý, jaká motorizace?
Já včera stejná trasa, jiné auto, tentokrát RRS S/C MY2006, 100km dálnice, 90kmh, spotřeba dle BC 11.5l/100km.
Na to že je to modernější motor a převodovka, tak jsem čekal lepší výsledek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 čer 2015 21:15
od desmosedici-rr
Lukasino píše:Dobrý, jaká motorizace?
Já včera stejná trasa, jiné auto, tentokrát RRS S/C MY2006, 100km dálnice, 90kmh, spotřeba dle BC 11.5l/100km.
Na to že je to modernější motor a převodovka, tak jsem čekal lepší výsledek

je to 4.2 SC sport 2005,
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 08 čer 2015 12:03
od Lukasino
Tak to jo, pěkný!
Já si dal dalších zkušebních 100km s RRS S/C, tentokrát 130kmh a výsledná spotřeba 13l, příjemný zjištění, to u tý mojí krabice je nárůst spotřeby s každým kmh markantnější
