
Ventilátor v e boxu
http://www.rangerovers.net/forum/6-rang ... ement.html
To není levná sranda

http://www.paddockspares.com/yqo000030-fanasy.html
eliott píše:POdle mne to sedí
quicky píše:mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+-dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto.
TD6krestak píše:quicky píše:mne sa teraz dari jazdit 100kmh tempomat , R20 kolesa 255/50, pol 10L. naposledy palubny ukazoval 9+-dlhodoby priemer na BC mam 12 a to je vacsinou mesto.
nevim kam na tu spotřebu chodíš
nejmín za 15l ale jedu
Jasný, taky to tak udělám a nebudu vymejšlet.Lukasino píše:Já to raději řeším jiným kompresorem, je univerzální, může se použít všude a nemusím řešit, zda ho odpálím nebo ne...Nehledě na to, že ten origo bude podle mě vcelku slabý
dnaska jsem si vzpoměl na tadytu debatu a tady je výsledek na tempomat rychlost 90km/h na délku 70km v obcich 50km/hLukasino píše:Jo, bude to reál, každý kmh navíc je hrozně znát...
Orientačně podle BC (vždy vynulováno, stejná cesta, 100km+):
100kmh 12l/100km
140kmh 17l/100km
160kmh 20l/100km
A potom terén na redukci, tady jsem občas rád, že to ukazuje maximální hodnotu 39,5l/100km, co jsem to tak počítal minule, tak po vyjetí obou nádrží a části kanystrů (celkem jsem vezl 250l paliva) byla spotřeba na cca 300km terén (věčně "plnej" a redukce) + cca 100km silnice živěji někde kolem 55l/100km![]()
To už jsou slušné rozdíly
je to 4.2 SC sport 2005,Lukasino píše:Dobrý, jaká motorizace?
Já včera stejná trasa, jiné auto, tentokrát RRS S/C MY2006, 100km dálnice, 90kmh, spotřeba dle BC 11.5l/100km.
Na to že je to modernější motor a převodovka, tak jsem čekal lepší výsledek