aha.dzordzi píše:...No čerpadlo v nádrži neni a ani nikde nehladaj!!!! jediné čerpadlo je na motore alebo jedine tie gumové dotláčadlá pri filtri.

Tedy, že můj problém je padání nafty z pomocného čerpadla do nádrže.
Moderátor: Safraporte
aha.dzordzi píše:...No čerpadlo v nádrži neni a ani nikde nehladaj!!!! jediné čerpadlo je na motore alebo jedine tie gumové dotláčadlá pri filtri.
vlabar píše:aha.dzordzi píše:...No čerpadlo v nádrži neni a ani nikde nehladaj!!!! jediné čerpadlo je na motore alebo jedine tie gumové dotláčadlá pri filtri.
Měl jsem za to, že v nebo u nádrže je čerpadlo které tlačí-přepravuje naftu do vysokotlakého čerpadla ...
Tedy, že můj problém je padání nafty z pomocného čerpadla do nádrže.
Jasně, můžeš si ho zapojit na spínací skříňku takže otevře po otočení klíčku do polohy 1. Nebo ho můžeš zapojit přes nějaký tajný spínač který si schováš někde v kabině v dosahu ze sedadla řidiče.MadTom píše:A výhoda tohoto ventilu je, že se dá ideálně použít jako imobilizér - nezapneš ho, auto nejede.