Výměna žhavících svíček

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vlabar
Příspěvky: 116
Registrován: 20 bře 2007 00:52
Bydliště: Praha

Re: Výměna žhavících svíček

#21 Příspěvek od vlabar » 17 pro 2010 16:39

dzordzi píše:... :wait No čerpadlo v nádrži neni a ani nikde nehladaj!!!! jediné čerpadlo je na motore alebo jedine tie gumové dotláčadlá pri filtri.
aha. :o Měl jsem za to, že v nebo u nádrže je čerpadlo které tlačí-přepravuje naftu do vysokotlakého čerpadla ...
Tedy, že můj problém je padání nafty z pomocného čerpadla do nádrže.
Freelander 2.0 DI · 20TN2 · 72 kW

Škoda Octavia 1.9TDI · AGR · 66 kW
Volvo C70 2.4T · B5244T · 142 kW

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna žhavících svíček

#22 Příspěvek od macejky1 » 20 pro 2010 08:56

vlabar píše:
dzordzi píše:... :wait No čerpadlo v nádrži neni a ani nikde nehladaj!!!! jediné čerpadlo je na motore alebo jedine tie gumové dotláčadlá pri filtri.
aha. :o Měl jsem za to, že v nebo u nádrže je čerpadlo které tlačí-přepravuje naftu do vysokotlakého čerpadla ...
Tedy, že můj problém je padání nafty z pomocného čerpadla do nádrže.

Ahoj Di-čko je jednoduchej motor ( proto ho mám rači než TD4 ) Rotační vstřikovací čerpadlo od bosche se postará o všechno a nepotřebuje k tomu žádné elektrické pomocníky. Jako jsou podávací a střednětlaké čerpadlo. :D

Padání nafty je zřejmě způsobeno vadným zpětným ventilkem ve vstřikovacím čerpadle. Pokud tam tedy nemáš někde netěsnost a nepřisává si to vzduch někde jinde. Ale to bys poznal na úniku nafty. Ty ventilky se dost blbě mění a nestojí za to kuchat kvůli tomu jinak bezproblémové čerpadlo. Nejjednodušší je jak jsem už psal přidělat nějaký přídavný elektroventil na přívodní hadici hned pod čerpadlo. Koupíš to za pár korun v každé mototechně a zapojení je taky jednoduché.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

MadTom
Příspěvky: 15258
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Výměna žhavících svíček

#23 Příspěvek od MadTom » 20 pro 2010 09:15

A výhoda tohoto ventilu je, že se dá ideálně použít jako imobilizér - nezapneš ho, auto nejede.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna žhavících svíček

#24 Příspěvek od tagr » 20 pro 2010 20:09

:D dobrý nápad :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna žhavících svíček

#25 Příspěvek od macejky1 » 21 pro 2010 07:24

MadTom píše:A výhoda tohoto ventilu je, že se dá ideálně použít jako imobilizér - nezapneš ho, auto nejede.
Jasně, můžeš si ho zapojit na spínací skříňku takže otevře po otočení klíčku do polohy 1. Nebo ho můžeš zapojit přes nějaký tajný spínač který si schováš někde v kabině v dosahu ze sedadla řidiče.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
miro16
Příspěvky: 9
Registrován: 22 pro 2010 20:37
tel.: 0904300840
auto: freelander 1

Re: Výměna žhavících svíček

#26 Příspěvek od miro16 » 03 led 2011 18:40

zdravim.ja som ten zhavic dal vymenit,a tiez sa rozsteloval ten prvy strik.stale mi vyhadzovalo kontrolku motora za jazdy,a stratil vykon.ked som ubral tak zhasla a islo to znovu dobre,a stale tak do okola.tak som sa dopracoval k jednemu chlapikovi v smoleniciach,a ten mi to nastail na parkovisku pred domom.isli sme na pocitac a pekne bol ten prvy strik v strede.ma byt medzi 2,5-3,5 stupna.ja som ho mal po vymene zhavica 11.89 stupna.

Uživatelský avatar
Ordell
Příspěvky: 10
Registrován: 18 lis 2010 21:28
tel.: 724672974
auto: Freelander 2.0 Tdi
Bydliště: Slaný

Re: Výměna žhavících svíček

#27 Příspěvek od Ordell » 03 led 2011 21:18

Zdravim. Mam se zamrzanim nafty nekolik neprijemnejch zkusenosti-at lonskejch nebo letostnich. Mate nekdo zkusenost s jinym palivovym filtrem nejabo jinou vychytavkou? Macejky1 popisuje jpalivovej filtr z WV se 4mi vyvody - jak by se to nechalo fungujicne zapojit? Diky...

Uživatelský avatar
dzordzi
Příspěvky: 370
Registrován: 03 bře 2010 14:24
auto: LR3
Bydliště: Malé Karpaty

Re: Výměna žhavících svíček

#28 Příspěvek od dzordzi » 03 led 2011 22:06

Netreba menit filter z VW je to uplne zbytočné, voda zamrzne aj v nom. Najprv treba naštartovat až potom sa bude nafta ohrievat. A v tom je ten problém :idea: -ráno naštartovat :chuckle ked je-12 ....
Doporučuje sa vyčistit nádrž do sucha-zbavit sa vody a tankovat naftu z akým-takým známym pôvodom.
Dá sa to aj vyjazdit vhodným aditívom- celkom spolahlivo môžem doporučiť výrobok VIF superdiesel.
Přílohy
Zimní multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozním účinkem. Udržuje čistotu vstřikovacích trysek, dokonale chrání palivové čerpadlo před poškozením, prodlužuje životnost palivového systému a zlepšuje provozní pohotovost vozidla v zimním období. Snižuje spotřebu paliva až o 5 procent. Vyšší cetanové číslo zkracuje studený start. Obsahuje depresant, který snižuje bot tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách -20°C. Zabraňuje shlukovatelnosti a vylučování parafínu a tím ucpávání palivového filtru. Protipěnivostní funkce potlačuje pěnění paliva.<br /><br />Dávkování: 1:1000<br /><br />Aplikuje se do nádrže automobilu přímo před tankováním.
Zimní multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozním účinkem. Udržuje čistotu vstřikovacích trysek, dokonale chrání palivové čerpadlo před poškozením, prodlužuje životnost palivového systému a zlepšuje provozní pohotovost vozidla v zimním období. Snižuje spotřebu paliva až o 5 procent. Vyšší cetanové číslo zkracuje studený start. Obsahuje depresant, který snižuje bot tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách -20°C. Zabraňuje shlukovatelnosti a vylučování parafínu a tím ucpávání palivového filtru. Protipěnivostní funkce potlačuje pěnění paliva.

Dávkování: 1:1000

Aplikuje se do nádrže automobilu přímo před tankováním.
dieseladitivzimni.gif (6.56 KiB) Zobrazeno 7326 x
Discovery3 2,7 TDV6 HSE, automat,

Uživatelský avatar
Ordell
Příspěvky: 10
Registrován: 18 lis 2010 21:28
tel.: 724672974
auto: Freelander 2.0 Tdi
Bydliště: Slaný

Re: Výměna žhavících svíček

#29 Příspěvek od Ordell » 05 led 2011 13:36

Ve startovani neni problem. Po ujeti nekolika kilometru se parafinem ucpe palivovej filtr, prestane to tahnout a ve finale chcipne. Vymena filtru, rozmrazeni plus samozrejme odtah je docela drahej sport. Proto me napadlo dat tam nejakej filtr, kterej je ohrivanej zpetnou naftou co jde nazpet do nadrze. Jinak VIF je zlatej, jednou jsem vyzkousel Ekolube a hned mi to zamrzlo. Slysel jsem jeste o nejake firme co vyrabi diesel antige (depresant) Stanadyne-nemate nekdo nejake zkusenosti?

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna žhavících svíček

#30 Příspěvek od Hunter » 08 led 2011 12:35

Ad Stanadyne - vse o nem je zde http://tadpraha.cz/index.php?pid=323&cid=169" onclick="window.open(this.href);return false; , ale zkusenost nemam. V jednom testu se umistil az na 5. miste, na 1. VIF. Tady je ten test http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Free Td4 2004 HSE automat

Safraporte
Příspěvky: 1341
Registrován: 03 zář 2009 12:01
tel.: 739634575
auto: noLR
Bydliště: jak to jde, tak na rybách

Re: Výměna žhavících svíček

#31 Příspěvek od Safraporte » 08 led 2011 15:22

Tady je další test (pro čtení chtivé účastníky) http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět