Stránka 2 z 2
Re: strata výkonu
Napsal: 16 lis 2009 15:12
od Safraporte
Re: strata výkonu
Napsal: 17 lis 2009 08:53
od waltr666
Ahoj! je ukoncena tim filtrem proto ze si prisava vzduch z venku tak aby si nenatahl nejaky bordel do membrany--je to kvuli tomu ze docela rychle kmita a potrebuje rychle stratit podtlak tak si cuca okolni vzduch---lajcky receno.
Re: strata výkonu
Napsal: 17 lis 2009 18:05
od Safraporte
OK díky za info

Re: strata výkonu
Napsal: 18 lis 2009 12:06
od BeerRudolf
Vysvětleno již bylo

, tak snad jen že ta hadička není navolno ale je ventil - hadička - filtřík - hadička - a ocelová trubička přidělaná na bloku motoru která je v horní části ohnutá dolu aby do ní nic zbytečně nenapadalo

. Ten nový ventil to má řešený filtříkem přímo na těle ventilu. Je právě z BMW a má tu nevýhodu že když brodíš tak je možnost že si nasaje vodu

. Odfuk u původního byl ukončen podstatně výše.

(oni Angláni nejsou úplně blbý

)
Stejný všeuměl se v těch našich autech určitě hrabal a to Ind ve fabrice v Solihulu

Re: strata výkonu
Napsal: 18 lis 2009 13:01
od Safraporte
přesně do té trubičky jsem to zapojil, ale bez toho filtru, takže ho mažu koupit a nasadit
PS: opraveno
Edit 19.11. - 2cesta: no bez toho filtříku bych řekl, že to mělo větší akceleraci. Škubání za jízdy bylo způsobeno tím upadlým kontaktem a tudíž komplet nefunkčním ventilem. Ale zase bez filtříku mi to (když jsem stál na místě a jen vytáčel motor) při přechodu přes 2000 ot/min poškubávalo (až to bylo cítit pod zadkem v sedačce). Takže opraveno, poladěno a mezi svátkama (dřív není čas) hupnu na ložiska a čepy. To pak bude pojezděníčko

Re: strata výkonu
Napsal: 19 lis 2009 12:31
od cesta
Tak teď už to je jasné,proč se to chovalo jak jsi říkal,jinak já tam mám ten typ s tím filtrem uvnitř toho ventilu,( bo tam jsem právě stříkal to VDčko )bez toho přidaného filtru .
Re: strata výkonu
Napsal: 18 srp 2010 20:20
od janicko
Aby som sa nenudil, tak nas tiez postihla cukava nemoc. Studene v pohode, akonahle sa zohreje tak sklbe pri 2000-2500 otackach, ale iba pri malom plyne. Ked mu osolim, tak slape.
Kontrolka motora zatial spinka. Chcel som sa na to mrknut minuly tyzden, ale riesil som vodicov zamok. Snad to vyda tento vikend.
Takze ak som spravne pochopil vsetky rady aj vo vedlajsich topicoch, mam ist po ventile turba a prislusenstve - cidla, hadicky atd ?
Re: strata výkonu
Napsal: 22 srp 2010 22:14
od janicko
Tak som to vzal pekne od vrchu.
Po demontovani horneho deklu a sacich trubiek som prestrekol vsetky kontakty ktore som nasiel. Dole ku turbu som sa nedostal, bol som lenivy urobit rampu.
Zato mi padli oci na predratu hadicku k EGR ventilu. Hadicka uz je bez dierky a ventil dostal benzinovy kupel, po ktorom je sanie o niekolko mm vacsie.
Po ubehnuti cca 200 km mi ani raz nesklblo, akceleracia je taka plynulejsia, ale sa mi zda ze mierne klesol vykon ked uz zacne tlacit turbo. Asi zacal spravne pracovat EGR ventil.
Re: strata výkonu
Napsal: 23 srp 2010 10:33
od tagr
tak se koukni i na sání k ventilům tam bude asi taky co čistit a EGR vyřaď a máš jiné aouto

Re: strata výkonu
Napsal: 19 led 2016 16:42
od Kepi
Ahoj mám dotaz můj free dělá to že za studena i za tepla jede normálně ale tak cca po 150km vždy ztrácí výkon slapu na plyn s auto zpomaluje po case asi 1min se chytne a jede normálně. . Nevíte co s tím může být ??
Re: strata výkonu
Napsal: 19 led 2016 17:23
od Kepi
Může to být egr ventil ? Zapoměl sem td4 2003