Napsal: 25 úno 2009 21:44
Na žádné grafy jsem nekoukal ale podle mých zkušeností to odpovídá jak jste to vyčetli. Zadek vydrží víc 24 a předek při zohlednění kompletu poloosa+kloub je lepší varianta 10ti drážková. Mě teda osobně nikdy nepraskla přední 24 poloosa, ale pokaždé když se rozlomil koub tak očesal i poloosu.
Takže než jsem dával pevnostní poloosy a klouby nebo na jiných autech patrolí nápravy tak jsem jezdil vzadu 24 a ve předu 10+klouby z Defender 200tdi do rv 93. To jsou ty na velké kloboučky. To vydrželo nejdéle. Dokonce jsem na tom jednou odjel takové lehčí Rumunsko i celé bez prasknutí. Ty nápravy v téhle kombinaci mám dokonce ještě sundané doma z Mammutky.
Na tom závodním Růžovém Panterovi jsme v zájmu rychleší výměny něčeho co praskne měli lehce lízlé na soustruhu ty kloboučky z tím trnem do kloubu aby to praskalo tam. Sice to bylo rychlé na výměnu, ale zase to praskalo častěji než by se mi líbilo.
K
Takže než jsem dával pevnostní poloosy a klouby nebo na jiných autech patrolí nápravy tak jsem jezdil vzadu 24 a ve předu 10+klouby z Defender 200tdi do rv 93. To jsou ty na velké kloboučky. To vydrželo nejdéle. Dokonce jsem na tom jednou odjel takové lehčí Rumunsko i celé bez prasknutí. Ty nápravy v téhle kombinaci mám dokonce ještě sundané doma z Mammutky.
Na tom závodním Růžovém Panterovi jsme v zájmu rychleší výměny něčeho co praskne měli lehce lízlé na soustruhu ty kloboučky z tím trnem do kloubu aby to praskalo tam. Sice to bylo rychlé na výměnu, ale zase to praskalo častěji než by se mi líbilo.
K