Stránka 2 z 2

Napsal: 25 úno 2009 21:44
od Sláma Karel
Na žádné grafy jsem nekoukal ale podle mých zkušeností to odpovídá jak jste to vyčetli. Zadek vydrží víc 24 a předek při zohlednění kompletu poloosa+kloub je lepší varianta 10ti drážková. Mě teda osobně nikdy nepraskla přední 24 poloosa, ale pokaždé když se rozlomil koub tak očesal i poloosu.
Takže než jsem dával pevnostní poloosy a klouby nebo na jiných autech patrolí nápravy tak jsem jezdil vzadu 24 a ve předu 10+klouby z Defender 200tdi do rv 93. To jsou ty na velké kloboučky. To vydrželo nejdéle. Dokonce jsem na tom jednou odjel takové lehčí Rumunsko i celé bez prasknutí. Ty nápravy v téhle kombinaci mám dokonce ještě sundané doma z Mammutky.
Na tom závodním Růžovém Panterovi jsme v zájmu rychleší výměny něčeho co praskne měli lehce lízlé na soustruhu ty kloboučky z tím trnem do kloubu aby to praskalo tam. Sice to bylo rychlé na výměnu, ale zase to praskalo častěji než by se mi líbilo.

K

Napsal: 26 úno 2009 11:03
od PavelU
Tak teď už vim proč měl takto poskládané nápravy ten RRC co jsem koupil v CH. Do teď jsem myslel, že je to nějaká slátanina a ono to bylo asi záměrně (předek 10 a zadek 24) :idea: :oops:

Napsal: 27 úno 2009 10:03
od Andrej
Este by som potreboval nieco overit, potvrdit: Chcem urobit prestavbu zadnej 10 drážkovej nápravy na Disco 200 TDI 1992 podla Ashcrofta na 24 drážkovú. Musím kúpiť z jeho www: HD Shafts (OSR), Early Rears ?260 per pair + HD Drive Flanges (5806M), 5806 ? 90 / Pair. Toto všetko sa asi nebude dať zložiť pokiaľ nemám aj zadný diff 24 drážkový? Pokiaľ by som však do môjho 10 drážkového diffu kúpil ARB uzávierku 24 drážkovú RD56 alebo RD128 - táto je asi odolnejšia, tak by sa malo všetko dať v pohode zložiť? K tomu samozrejme ARB kompresor ?150. Spomínané sú tam nejaké ložiská, ktoré dodávajú za ? 20/pair. Kde patria tieto ložiská? Sú tieto moje info správne? Bude mi to fungovať?

Andrej

Napsal: 27 úno 2009 13:52
od Mešky
U ARB by jsi měl mít i ložiska na koš diferenciálu.

Napsal: 27 úno 2009 21:20
od Sláma Karel
Hlavně ti budou chybět náboje které jsou u 24 jiné než u 10ti drážek. K

Napsal: 28 úno 2009 10:30
od PavelU
Karle dají se ty náboje upravit, nebo musím použít ty správné.

Napsal: 28 úno 2009 11:06
od Land Jirka
Sláma Karel píše:Hlavně ti budou chybět náboje které jsou u 24 jiné než u 10ti drážek. K
Já bych řekl, že bude potřeba i čep nápravy, protože u 24 drážky je v něm gufero aby nevytékal olej z difu do maziva ložisek náboje
a u 10 drážky je to gufero vepředu v náboji.
Ale mám ten dojem, že od roku 1992 (od VIN JA 032851)
je ten náboj shodnej i u dvoustovky jak u 10drážky, tak u 24 drážkové poloosy :idea:, takže by mělo stačit vyměnit jen poloosy.