Stránka 2 z 2

Re: Tak jsem dojezdil!!! -> Už jezdím!!!

Napsal: 11 čer 2010 14:39
od Maxsel
Tak se po delším čase vracím k tomuto tématu. Freelander už zase zlobí.

Od doby posledního příspěvku jsem loni nechal vyměnit snímač otáčet mnotoru za nový, protože se závada opakovala. Auto zase stávkovalo a diagnostika ukázala zase na čidlo otáček. novým poznatkem bylo, že se závada provovala pokud se venkovní teplota dostala na cca 30°C a motor se ohřál delší jízdou. po výměně čídla jsem měl rok pokoj a včera zase.... Bylo vedro, auto se ohřálo a ztratilo tah. Domu jsem s přestávkama doskákal (jízdou se nazvat nedá). Večer vychladlo a zase jezdilo.

Dostal jsem tip, že ve vedru benzím dříve zplyňuje a management motoru nemá potřebné provozní hodnoty. Co si o tom myslíte?

Už jsem zase objednanej na diagnostiku, ale co je to za závadu, že se projevuje jen při venkovních vedrech?

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 11 čer 2010 17:50
od Oldman
Mně se zase včera v horku stalo po přibližně půl hodině stání na sluníčku po předchozí jízdě, že se bez zjevných mechanických příčin zasekával plyn a i na volnoběh se otáčky držely nad tři tisíce. Když jsem ujel tak pět kilometrů, všechno se vrátilo do normálu. Potomu už mi jen přestal odemykat na dálku zámek u řidiče, ale to nemá s motorem nic společného :)

Re: Tak jsem dojezdil!!! -> Už jezdím!!!

Napsal: 11 čer 2010 20:29
od Vaněk
Tohle mi kdysi dávno ( 22 let) dělal Fiat 127 - bylo v háji palivový čerpadlo.Stačilo je polít studenou vodou z flašky a zase jsem kousek jel .Bylo to předčasným zplynovaním benzínu a ztvrdlý membrány v čerpadle už to nevzaly.Třeba se jedná o podobnou závadu.

Maxsel píše:Tak se po delším čase vracím k tomuto tématu. Freelander už zase zlobí.

Od doby posledního příspěvku jsem loni nechal vyměnit snímač otáčet mnotoru za nový, protože se závada opakovala. Auto zase stávkovalo a diagnostika ukázala zase na čidlo otáček. novým poznatkem bylo, že se závada provovala pokud se venkovní teplota dostala na cca 30°C a motor se ohřál delší jízdou. po výměně čídla jsem měl rok pokoj a včera zase.... Bylo vedro, auto se ohřálo a ztratilo tah. Domu jsem s přestávkama doskákal (jízdou se nazvat nedá). Večer vychladlo a zase jezdilo.

Dostal jsem tip, že ve vedru benzím dříve zplyňuje a management motoru nemá potřebné provozní hodnoty. Co si o tom myslíte?

Už jsem zase objednanej na diagnostiku, ale co je to za závadu, že se projevuje jen při venkovních vedrech?

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 12 čer 2010 12:25
od vladob8
Maxsel vycistil si ten filter pod cerpadlom? pisal som o tom pred rokom v tejto teme, ja mam od vtedy pokoj.

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 15 čer 2010 22:27
od Maxsel
Auto je dnes po diagnostice (zase hlásila chybu snímače otáček). Čerpadlo je vyčištěný a už je v něm i novej fitr. Bylo pěkně zahumusený. Počkám na teplo a uvidím...

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 19:18
od Maxsel
Další rok se s rokem sešel a Free si řekl o každoroční porci peněz za servis. Dnes nový zadní diferenciál.
Asi téma přejmenuju na každoroční oprava Maxselova Freelandera. :mrgreen:

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 21:35
od dzordzi
V pohode... neni si sám...mne sa drbe furt.. :head Už normálne fakt vyhlásim že freelander je najhoršé aj najporuchovejšé afto čo som kedy kde videl... Teraz jak sa oteplilo zase kolíšu otáčky- afto skáče jakoby niekto zatváral naftu a podobne. dokonca občas už aj zasvieti červená kontrolka motora. Najviacej to bere silu a kolíšu otáčky ked zapnem klímu.... tak čo to jééé?!?!?!?!?
Afto mám 1 rok a už je všetko vymenené a kazí sa aj to čo už bolo nové :head :Ja blb:
Začalo sa to v roku 2010 ked som kúpil " pekného Freelandera"
1. Nová spojka
2. komplet rozvody
3. vodná pumpa
4. klíma
5. výfukové potrubie
6.kotúče ,brzdové obloženie
7.nové Turbo
8. vstrekovacie čerpadlo
9. žhaviče, snímač otáčok motora, snímač polohy plynového pedálu
10. radiator kurenia
11. strešné okno a všetky zámky okrem zadných dverí
12.nové sedačky, palubovka, boky dverí, koberec....nový strop
13.manžety na poloosy 2x
14.snímače na prevodovke obidva
15.nové gumy- staré boli záhadne obodraté...
16. nové spodné čapy a tyčky stabilizátora
17. Geometria- nahovno
18. kolísanie otáčok-nikto nevie prečo-diagnostika nehlási nič
19. opet geometria-auto stále tahá do strany- zase nahovno- ide krivo volant
20.Po roku sa rozpadla spojka takže komplet výmena spojky- vadný výrobok -výrobca AP made in England!!!
21.za rok 3X výmena oleja a všetkých filtrov čo sú na afte......popritom samozrejme všetky kvapaliny....
20.momentálne sa bude riešit zasa geometria a uberanie sily motora- skákanie...

A totok sú len veci na ktoré som si narýchlo spomenul čo bolo nutné vymenit....... :Ale fuuj:
Freelander je chráp jak hovado..... :Ale fuuj: :envy

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 22:32
od Tonny
nic proti, ale může to být i odborno-neodborným servisem a homodomo opravama... sám jsem toho příkladem....dnes mi v Deftecu dělali výměnu předních ložisek na obou kolech, které jsem dělal před dvouma měsícema.. bohužel jsem nedal nová gufera, tak to odnesly ložiska :-(

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 22:35
od Tim
No já mám free dva roky a jediný velký problém byl kvůli špatnému náhradnímu dílu (zasekla se napínací kladka rozvodového řemene - motor v kopru), ale jinak free dělá jen radost! Měním jen čepy (ty vlastně furt) a oleje. Co s těmi auty děláte? :ty jeden...: :D

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 22:38
od turby
no to je taky napad menit loziska nevymenit gufera. to neni tim, ze to delas doma, ale ze to asi delas blbe :mrgreen:

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 22:42
od Tonny
turby píše:no to je taky napad menit loziska nevymenit gufera. to neni tim, ze to delas doma, ale ze to asi delas blbe :mrgreen:
nebyl čas ptát se kdo je kdo.. ložiska byly, gufera ne.. :rofl

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 23:01
od Maxsel
Taky to neberu jako tragedii. Tohle vlákno jsem založil před třemi roky se závadou, která se projevila jen párkrát a špatně se identifikovala. Freelander mě na servisu nestojí víc, než by stála podobně stará auta.

Můj seznam za 4 roky je:
těsnění pod hlavou (to má ale Free jako plánovaný servis)
nové svíčky a víčko rozdělovače
zámek dveří spolujezdce
těsnění difu
poslední díl výfuku
zadní dveře a světlo (pitomec co nedobrzdil)
snímač otáček (servisem špatně identifikovaná závada)
filtr v nádrži
zadní dif

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 09 čer 2011 23:21
od dzordzi
:Sorry: Sakra tak to mám asi najhoršieho Freelandera zo všetkých s tejto komunity Landákov....
ále čo už :mrk dúfam že sa to raz skončí a bude to chvílu bez investícií a budem sa mocit na neho spolahnút že ma nekde zase nenechá :chuckle

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 10 čer 2011 06:49
od Safraporte
dzordzi píše::Sorry: Sakra tak to mám asi najhoršieho Freelandera zo všetkých s tejto komunity Landákov....
To asi jo :mrgreen:
Vždy když tu čtu všechny ty závady na fóru, tak čekám co se mi rozsype ... Ale za dva roky pohoda a kdybych to občas neprohnal terénem, tak na to (krom pár drobných oprav) ani nemusím sáhnout. I když je zase pravda, že hned jak jsem auto koupil, udělal jsem si s mladým generálku všech důležitých věcí (vyjma motoru, který ale slouží bez závad).
To je jako když člověk přijde do nemocnice a vidí co existuje nemocí. Říká si: ,,doprdele, to přece není možný, aby mě nic z toho nepostihlo". A ejhle ... nepostihne :lol:
Musím zaťukat, abych to nezakřiknul *ŤUK*ŤUK*

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 10 čer 2011 07:55
od dandee
Ja tiez robim klop klop na drevo a na celo. Po 7 mesiacoch pouzivania som vlastne vymenil vyfuk a doplnal klimu.Vraj to je normalne,ze do roka klima vyfuci./auto ma 11 rokov/.
Ale najlepsie rozhodnutie bolo kupit si diagnosticky pristroj,pretoze LR je nabuchany senzormi,ktore sem tam zblbnu a potom sa auto robi,ze je kaput,ovsem staci vycistit chyby a ide sa dalej.To poskakovanie ma postihlo teraz v horucich dnoch a tiez som myslel na najhorsie,ale kolega Macejky ma ukludnil,ze to je naozaj senzormi.A mal pravdu.
Takze este raz klop klop........
Tie zavady ukazuju hlavne na to,ako sa spraval k tomu autu predchodzi majitel.Myslim,ze drviva vacsina tu odtialto si kupila LR jazdeny. Takze hlavne mat stastie pri kupe.

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 10 čer 2011 11:09
od skid1
To je jako když člověk přijde do nemocnice a vidí co existuje nemocí. Říká si: ,,doprdele, to přece není možný, aby mě nic z toho nepostihlo". A ejhle ... nepostihne


Jeee - to je dobrý :-)

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 10 čer 2011 13:29
od macejky1
dzordzi píše:V pohode... neni si sám...mne sa drbe furt.. :head Už normálne fakt vyhlásim že freelander je najhoršé aj najporuchovejšé afto čo som kedy kde videl... Teraz jak sa oteplilo zase kolíšu otáčky- afto skáče jakoby niekto zatváral naftu a podobne. dokonca občas už aj zasvieti červená kontrolka motora. Najviacej to bere silu a kolíšu otáčky ked zapnem klímu.... tak čo to jééé?!?!?!?!?
Afto mám 1 rok a už je všetko vymenené a kazí sa aj to čo už bolo nové :head :Ja blb:
Začalo sa to v roku 2010 ked som kúpil " pekného Freelandera"
1. Nová spojka
2. komplet rozvody
3. vodná pumpa
4. klíma
5. výfukové potrubie
6.kotúče ,brzdové obloženie
7.nové Turbo
8. vstrekovacie čerpadlo
9. žhaviče, snímač otáčok motora, snímač polohy plynového pedálu
10. radiator kurenia
11. strešné okno a všetky zámky okrem zadných dverí
12.nové sedačky, palubovka, boky dverí, koberec....nový strop
13.manžety na poloosy 2x
14.snímače na prevodovke obidva
15.nové gumy- staré boli záhadne obodraté...
16. nové spodné čapy a tyčky stabilizátora
17. Geometria- nahovno
18. kolísanie otáčok-nikto nevie prečo-diagnostika nehlási nič
19. opet geometria-auto stále tahá do strany- zase nahovno- ide krivo volant
20.Po roku sa rozpadla spojka takže komplet výmena spojky- vadný výrobok -výrobca AP made in England!!!
21.za rok 3X výmena oleja a všetkých filtrov čo sú na afte......popritom samozrejme všetky kvapaliny....
20.momentálne sa bude riešit zasa geometria a uberanie sily motora- skákanie...

A totok sú len veci na ktoré som si narýchlo spomenul čo bolo nutné vymenit....... :Ale fuuj:
Freelander je chráp jak hovado..... :Ale fuuj: :envy

S tou spojkou je mi to nějaký divný. AP driveline by měl být OEM dodavatel Land Roveru. Taky jsem od nich teď koupil a vyměnil spojku.

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 10 čer 2011 20:05
od dzordzi
:idea: tak veru je to tam krásne vyrazené- AP , a made in England
spojka mala rok aj pár mesiacov, vnútri bolo všetko čisté prítlačák nebol ani zaprášený, ložisko OK tak nevím čo sa porobilo s tým....A netahal som žiadny príves nikdy.

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 11 čer 2011 21:32
od omar71
Pomalu začínám bejt taky nasr....... Na novou DISCO, napřed ve 22 tis výměna motoru, čekacka skoro 7 tydnu ( anglani nemeli novej ) a včera po asi 5 tis jsem v mnichove nechápave koukal na display a hlásku restricted performance , jel sem 80 celejch 300 km , motor točil max 2000 a víc nic, dlouho se mi nestalo aby me predjizdely kamiony :-(, v servisu na me pockali !!!!!, a diagnostika - nevydrzel nejakej ventil co rozděluje palivo k turbu, takže zase týden bez auta , ještě jedna takováhle závada a jde z domu :-(

Re: Tak jsem zase dojezdil!!!

Napsal: 12 čer 2011 10:46
od dandee
Este ze si dosiahol aspon tych 80 po dialnici,to mohla byt aj pokuta za pomalu rychlost.....Ale vazne,ako sa moze novy motor vylagrovat? 22 tis - to je nove auto. Ty kokso... To auto bolo vyrobene v Rumunsku alebo co?
Ze Dacia rover.
No asi nebudem chodit sem na forum,bo nemam dobry pocit....Radsej ked neviem,co ma caka....:)