Stránka 2 z 2
Re: D4 2,7 engine system fault
Napsal: 01 črc 2020 18:53
od Kokesek
Tohle je uz pouze nasledek neregeneraci.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: D4 2,7 engine system fault
Napsal: 08 črc 2020 09:40
od mipr
Tak Jardo, neco noveho v teto veci ?
Re: D4 2,7 engine system fault
Napsal: 23 črc 2020 10:30
od Maxsel
Mě to přijde, že se tu motají dvě různé závady do kupy. To, co mu to dělá podvozek a co vypisuje za hlášky na displeji, podle mě s PDF nesouvisí.
Byl jsi už na té diagnostice po výměně DPF filtru za nový?
Re: D4 2,7 engine system fault
Napsal: 23 črc 2020 10:43
od Kokesek
Jestli system registruje zavadu na vstrikovani v urcite zavaznosti p-kodu tak discovery 3 vzdy na budikach zahlasi i prevody. Tedy transfer.....problem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: D4 2,7 engine system fault
Napsal: 23 črc 2020 11:05
od Maxsel
To popisoval před výměnou DPF. A po výměně se mu po nějaké době začalo auto zvedat a hlásit chyby výšky, stabilizace, TR, HDC atd... Proto se ptám, jestli už tam byl a jestli tam má tu chybu DPF i teď.
Re: D4 2,7 engine system fault
Napsal: 10 srp 2020 11:55
od p3gasso
Známy to mal poddobne na D4 3.0. Pol roka riešili vadu s DPF, kým neprišiel jeden pán. ktorý doniesol v krabici dva nové EGR ventily, založili a odvtedy všetko OK. Ak sa zasekne EGR ventil v zatvorenej polohe, tak sa motor tvári celkom v poriadku, akurát nefunguje regenerácia DPF.
Skontroloval by som live data z EGR ventilov (Aj zmeny na MAF), pretože motorček sa môže otočiť, ale ventil ostane zatvorený. Potenciometer ukáže hodnoty, že je všetko OK, a EGR sa otvoril ale MAF senzor vtedy nezmení hodoty a všetok vzduch ďalej ťahá cez filter z vonku.