Stránka 2 z 3

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 23 led 2020 09:56
od Miklosxxx
A neuvzoval si o Launx X431 pro?
Ja som celkom zo snou spokojny co sa tyka citania chyb mazanie ser.intervalov prog. Vstrek a klucov.
Co je jedina nevyhoda ze neflashuje ECU jednotky to ma dost mrzi.
Na to je uz asi lepsi autel max sis pro.

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 23 led 2020 09:59
od Rennie
Miklosxxx píše:A neuvzoval si o Launx X431 pro?
Ja som celkom zo snou spokojny co sa tyka citania chyb mazanie ser.intervalov prog. Vstrek a klucov.
Co je jedina nevyhoda ze neflashuje ECU jednotky to ma dost mrzi.
Na to je uz asi lepsi autel max sis pro.
AUTEL ale neumí Flash LR. Měl by to snad brzy umět TopDon

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 23 led 2020 13:18
od Miklosxxx
A ja som uvazoval ze pojdem do autela a to asi mi bude na prd.

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 23 led 2020 13:49
od Kokesek
Hlavne diagnostika neni primarne urcena ke flasovani ecu. A neni moc radno pokouset osud kdyz nema clovek zadni vratka vvpodobe obnovy na stole nebo prvotni zalohy. Za malo penez to nikdy nebude bez otazniku. A to ja uz sem toho zku...vil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 23 led 2020 18:06
od Miklosxxx
Kokesek píše: 23 led 2020 13:49 Hlavne diagnostika neni primarne urcena ke flasovani ecu. A neni moc radno pokouset osud kdyz nema clovek zadni vratka vvpodobe obnovy na stole nebo prvotni zalohy. Za malo penez to nikdy nebude bez otazniku. A to ja uz sem toho zku...vil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
No ja myslel ze moje zadne vratky si ty :rofl :chuckle

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 24 led 2020 23:55
od Kokesek
Tak to je jasne Miklos[emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 08 kvě 2020 00:08
od art
já se vetřu k tématu.. Má smysl tato diagnostika, pro mne jako pro začátečníka?

Je lepší než ta která vypekla Lukasino? (předpokládám že toto bude vylepšená verze?)

https://www.alza.cz/auto//icarsoft-lr-v ... gLex_D_BwE

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 08 kvě 2020 06:42
od marsant
art píše:já se vetřu k tématu.. Má smysl tato diagnostika, pro mne jako pro začátečníka?

Je lepší než ta která vypekla Lukasino? (předpokládám že toto bude vylepšená verze?)

https://www.alza.cz/auto//icarsoft-lr-v ... gLex_D_BwE
Tuto mam i ja ... zatim jsem pouzil asi 2x za posledniho pul roku ... v jednom pripade kdybych ji nemel tak jsem neodjel ... nebo jen v nouzovem rezimu protoze mi prevodovka napsala po mrazive noci chybu ... nejaka chyba komunikace kterou jsem jednoduse pres diagnozu vymazal a hned mohl odjet ... toto je asi hlavni duvod proc ji vozit sebou - moznost vymazat chybove hlasky ... tech tisic dalsich veci co to umi asi nikdy nepouziju! [emoji16] Takze za me je dobre ji proste v aute mit ...tak draha zas neni a kdyz te aspon jednou zachrani od delsiho odtahu tak ji mas zaplacenou [emoji16]

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk


Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 08 kvě 2020 07:58
od marwak
Vidím to stejně. Taky jsem ji měl a takto několikrát využil. Taky s ní šly mazat servisní intervaly při výměně oleje a umí i live data (hodilo se třeba, když jsem řešil EGRy). Přijde mi to jako rozumná minimální investice, která může ušetřit starosti i další peníze...

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 08 kvě 2020 08:29
od Balu1989
Take mohu doporucit, na mazani chyb a live data, ja ji hodne vyuzival pri problemech s epb. Dle meho zaklad bez ktereho se uz nepoustim na cestu :cash

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 09 kvě 2020 08:28
od TOMAS83

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 10 kvě 2020 23:34
od art
OK, bezva díky, jdu objednat

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 14 kvě 2020 13:23
od merlin
nezkoušel někdo tuto?

https://www.hobbydiag.cz/autel-maxiap-ap200

píšou, že to umí l322 a jak je to úžasný ...

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 15 kvě 2020 10:27
od Hubert
  • Delphy či Wirth levná v češtině jednoduchá 90% chyb interpretuje dobře 10% neumí nebo je to špatně. Možná že v EN jazyku píše chyby dobře ale nezkoušel sem. Za ty prachy dobrý pro samodomo. Ale v podstatě na LR umí číst chyby a mazat umí i live data u některých modelu umí i nastavení a akční členy. Když vezmu poměr cena výkon tak vzhledem k tomu že umí tak hodně dobrý pro auta (nejen LR) do roku 2010.
  • iCarsoft 930 levná čte chyby a maže u 5% je taky chybná interpretace umí i live data jinak neumí nic navíc větší model umí navíc resetovat servisní interval dobrý do auta na rychlou diagnostiku jinak na nic když vezmu poměr cena výkon tak nic moc no spíš nic.
  • Launch x431 Pro (LYNX EVO) umí asi všechny LR od doby co mají diganostickou zásuvku do teď. Ale pro starší verze jsou nutné redukce od Britpart, které nejsou zrovna levné. Jedná se hlavně o RRC a P38. Lynx Evo je klon Launch X431, ale Lynx umí jenom LR kdeždo Launch asi 30 značek a to hodně dobře. Po zakoupení jsou v ceně asi 2 roky aktualizací pak dignostika běží, ale už se neaktualizuje. Aktualizace rok cca 7 tis. Kč. Neumí jak je zde zmíněno aktualizovat SW jednotkách a od D3 zatím neumí )nebo když jsem naposled zkoušel) programovat nové klíče. Je v CZ jazyce ale zase stejná zkušenost mám ji přepnutou do EN kvůli špatnému překladu. Poměr cena výkon hodně dobrý.
  • JLR SDD umí jenom auta od 2006 do 2018 tuším ale pokud se to umí tak umí vše včetně Falshování změnu CCF souboru programovat klíče. Na auta od 2019 je třeba DoIP. Je to origo LR diganostika takže má v sobě spoustu testů atd. Jenom je třeba obezřetnost při flaschování můžete v podstatě rozhodit auto tak že už to dá dohromady jenom odborník a tech je v ČR. Jak jsem psal umí auta od roku 2006 ale jedná se spíš o modelový rok takže umí auta od D3 nahoru. Umí i L322 co byli vyrobené 2007 a víše ale umí třeba jenom infotainment a jeho zvukovou část , kde se to lomí přesně nevím. Jinak na LR 2006-2018 umí asi nejvíc, když se to umí. Samotný kabel je na nic pokud není dobrej soft o mě potvrdí znalci.
  • Nanocom je taky hodně dobrý. Umí hodně. Číst chyby, mazat, line data, programovat, ale když bych ho měl porovnat tak umí více jak Launch, ale pouze na auta do roku 2006 pak je lepší Launch. Poměre cena výkon do roku 2006 hodně dobrý od roku 2006 průměr
Žádná diagnostka co jsem zkoušel není nejlepší a časem člověk zjistí že jedna je málo a že jich musí mět více ( Já dnes asi 20). Neexistuje jednoznačná odpoveď jakou diagnostki si pořídit. To že mám supr diagnostiku nic neznamená nic pokud s ní neumím a nevím co která chyba znamená. Než jsem tento příspěvek napsal tak jsem přemýšlel zda ho vůbec napsat, abych nebyl kamenován. Takže jsou to jenom moje postřehy ze zkušeností, a znali mě potvrdí že jsou hodně drahé.
Mám elektroniku rád co se týče spolehlivosti??? (sám mám od LR DI 300 Tdi to ale berte s nadhledem a rezervou kdo mě zná tak ví).
Nicméně moje doporučení: Launch x431 a JLR SDD a pak si myslím že by jsi byl hodně dobře vybavený co se týče OBD diagnostik na to co potřebuješ.

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 15 kvě 2020 11:08
od MadTom
Huberte, napsal jsi to výborně.
Já doplním jednu věc - k diagnostice to chce podporu a to ze dvou pohledů:
1. když se najde nějaká chyba, tak aby ji výrobce v dohledné době opravil.
2. když něčemu nerozumím, nebo to nejde, jak bych očekával, tak nejenom manuál s popisem, ale třeba uživatelské fórum s podporou výrobce.
Tohle nějak funguje u Nanocomu, a když se to dobře vysvětlí a popíše, tak jsou schopní doplňovat i nové funkce.
Cokoliv bez podpory je dlouhodobě "čtečka chyb", což je super nástroj na cesty, spolu s kamarádem na telefonu.
A na závěr - některé levné diagnostiky jsou určeny "pro jedno auto" - tj. zamknou se na jeden VIN. to je docela blbé, pokud mi něco nefunguje a mám možnost si to porovnat na jiném stejném autě.

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 15 kvě 2020 13:53
od Kokesek
Ano Huberte. I kdyz toto vlakno jiz je duplicitni tak je to presne tak. Launch je pecka a sdd taky. Kazdopadne v rukou amatera smrtelna zbran. Existuje jeste spousta dalsich reseni. Ale neni to levne. Nektere nastroje se hodi opravdu pro specialisty.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 20 kvě 2020 09:56
od Miklosxxx
Ja by som chcel podotknut co pisal Hubert ku tomu launchu ze ziadne redukcie netreba.Aspon som ztym nemal problem ak je obd zasuvka zapojena spravne.
Cita ako stare freecka tak aj p38 a vyssie.
Nanocom je dobra diagnostika len ma fakt mrzi ze ak je robena pre landrovery vseho druhu tak preco zrovna neni tam typ l322 rv.2009.
Trochu som zklamany :rofl Chce to asi novsie auto.

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 20 kvě 2020 11:25
od MadTom
A nebo společně soustavně škemrat, ať tam to L322 dodělají.

Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 20 kvě 2020 22:52
od pooh

Hubert píše:
  • Delphy či Wirth levná v češtině jednoduchá 90% chyb interpretuje dobře 10% neumí nebo je to špatně. Možná že v EN jazyku píše chyby dobře ale nezkoušel sem. Za ty prachy dobrý pro samodomo. Ale v podstatě na LR umí číst chyby a mazat umí i live data u některých modelu umí i nastavení a akční členy. Když vezmu poměr cena výkon tak vzhledem k tomu že umí tak hodně dobrý pro auta (nejen LR) do roku 2010.
  • iCarsoft 930 levná čte chyby a maže u 5% je taky chybná interpretace umí i live data jinak neumí nic navíc větší model umí navíc resetovat servisní interval dobrý do auta na rychlou diagnostiku jinak na nic když vezmu poměr cena výkon tak nic moc no spíš nic.
  • Launch x431 Pro (LYNX EVO) umí asi všechny LR od doby co mají diganostickou zásuvku do teď. Ale pro starší verze jsou nutné redukce od Britpart, které nejsou zrovna levné. Jedná se hlavně o RRC a P38. Lynx Evo je klon Launch X431, ale Lynx umí jenom LR kdeždo Launch asi 30 značek a to hodně dobře. Po zakoupení jsou v ceně asi 2 roky aktualizací pak dignostika běží, ale už se neaktualizuje. Aktualizace rok cca 7 tis. Kč. Neumí jak je zde zmíněno aktualizovat SW jednotkách a od D3 zatím neumí )nebo když jsem naposled zkoušel) programovat nové klíče. Je v CZ jazyce ale zase stejná zkušenost mám ji přepnutou do EN kvůli špatnému překladu. Poměr cena výkon hodně dobrý.
  • JLR SDD umí jenom auta od 2006 do 2018 tuším ale pokud se to umí tak umí vše včetně Falshování změnu CCF souboru programovat klíče. Na auta od 2019 je třeba DoIP. Je to origo LR diganostika takže má v sobě spoustu testů atd. Jenom je třeba obezřetnost při flaschování můžete v podstatě rozhodit auto tak že už to dá dohromady jenom odborník a tech je v ČR. Jak jsem psal umí auta od roku 2006 ale jedná se spíš o modelový rok takže umí auta od D3 nahoru. Umí i L322 co byli vyrobené 2007 a víše ale umí třeba jenom infotainment a jeho zvukovou část , kde se to lomí přesně nevím. Jinak na LR 2006-2018 umí asi nejvíc, když se to umí. Samotný kabel je na nic pokud není dobrej soft o mě potvrdí znalci.
  • Nanocom je taky hodně dobrý. Umí hodně. Číst chyby, mazat, line data, programovat, ale když bych ho měl porovnat tak umí více jak Launch, ale pouze na auta do roku 2006 pak je lepší Launch. Poměre cena výkon do roku 2006 hodně dobrý od roku 2006 průměr
Žádná diagnostka co jsem zkoušel není nejlepší a časem člověk zjistí že jedna je málo a že jich musí mět více ( Já dnes asi 20). Neexistuje jednoznačná odpoveď jakou diagnostki si pořídit. To že mám supr diagnostiku nic neznamená nic pokud s ní neumím a nevím co která chyba znamená. Než jsem tento příspěvek napsal tak jsem přemýšlel zda ho vůbec napsat, abych nebyl kamenován.
...
Nicméně moje doporučení: Launch x431 a JLR SDD a pak si myslím že by jsi byl hodně dobře vybavený co se týče OBD diagnostik na to co potřebuješ.
velmi pekne napisany .
SDD do modeloveho roku 2017

Sent from my moto g(7) power using Tapatalk


Re: Funkční diagnostika na novější modely (L322, D3, D4, RRS, ...)?

Napsal: 20 kvě 2020 23:12
od Hubert
Miklosxxx píše: 20 kvě 2020 09:56 Ja by som chcel podotknut co pisal Hubert ku tomu launchu ze ziadne redukcie netreba.Aspon som ztym nemal problem ak je obd zasuvka zapojena spravne.
Cita ako stare freecka tak aj p38 a vyssie.
Nanocom je dobra diagnostika len ma fakt mrzi ze ak je robena pre landrovery vseho druhu tak preco zrovna neni tam typ l322 rv.2009.
Trochu som zklamany :rofl Chce to asi novsie auto.
Redukční kabely jsou potřeba. Miklosxxx :ty jeden...: :ty jeden...:
Kabaly jsou potřeba například navzduchový podvozek a BECM u p38. Bez nich kalibraci podvozku třeba nespustíš (vím dá se to jinak). A to i když to auto má OBD zásuvku. https://www.paddockspares.com/lynx-evo- ... -becm.html
Na na RRC https://www.paddockspares.com/lynx-evo- ... d-abs.html