Stránka 2 z 2
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 13:58
od KDB
Neprovozuje D4 už tzv. inteligentní dobíjení...?
Pak by se mohlo stát, že i po dlouhé trase nebude baterie dobitá a navíc tenhle režim vyžaduje odolnější typy baterií - standartní baterie "inteligentní" režim dobíjení nemusí přežít déle než 1/2 roku....
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 14:04
od Badus
Maxsel píše:A ještě bych udělal ten reset originální diagnostikou. iCarsoft jen maže chyby, což nemusí být to samé.
Ja jsem v tomhle lama. Nasel jsem v iCarsoftu "toto provedte pri vymene baterie", tak jsem to zkusil...
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 14:46
od toudy
Mal som podobny problem (ako popisuje Badus) na D4 r.v. 7/2016. Po cca. 1 3/4 roku mi origos akumulator uplne odisiel. Odhadom asi 3 tyzdne som jazdil na akumualatore (rozmerovo aj kapacitne mensi) z Fabie TDI. Fungovalo. V servise vymenu stareho aku urobili na zaruku a povedali, ze nie som ani prvy ani posledny. Stava sa to, asi nepodarok z vyroby. PO vymene aku za novy a tzv. "nakodovani" noveho aku auto ide subjektivne lepsie ako s tym prvym vadnym aku.
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 15:19
od mipr
ty Badus a mas tam instalovanu AGM autobateriu?
a nemas nahodou aj "malu" baterku vedla zasobnika brzdovej kvapaliny?
Badus a este prosim dopln komplet specifikaciu tvojho auta, aby sme sa nebavili "do vetra"...

Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 17:32
od Badus
Jeste jednou diky vsem za ochotu a rady.
Je to D4 HSE, 2012, 188kw, 8mi kval s tim debilnim koleckem misto normalni saltpaky

))
Malou baterku bych rekl, ze tam nemam. Nemam start stop.
Jestli mam instalovanou AGM netusim. Puvodne tam AGM byla, byla tam porad puvodni baterka soudim dle data vyroby, co na ni bylo. Koupil jsem "Trakční baterie Varta Professional Dual Purpose AGM, 12V - 95Ah, LA95".
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 22:03
od Maxsel
Badus píše: 14 led 2019 14:04
Maxsel píše:A ještě bych udělal ten reset originální diagnostikou. iCarsoft jen maže chyby, což nemusí být to samé.
Ja jsem v tomhle lama. Nasel jsem v iCarsoftu "toto provedte pri vymene baterie", tak jsem to zkusil...
Tak to by mohlo být ono. Předpokládám, že to je iCarsoft II, protože v i930 takovou funkci buďto nemám, nebo o ní nevím (možná proto, že na větší akce používám SDD).
Já dal do D4 (6 kvalt) místo silver Varty 85Ah svojí dvouletou 95Ah AGM Exide a reset bez nějakých změn nastavení a zatím velká spokojenost.
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 14 led 2019 23:22
od Badus
Jj, je to ICsoft II. Pridavali to tam az v ty verzi II prave.
Re: D4 - hlídání vybití (nabití) baterie
Napsal: 09 dub 2019 11:27
od marwak
MadTom píše: 11 led 2019 09:37
Pro začátek zkontrolovat dobíjení a dát tam nějaký voltmetr, co ti bude ukazovat, co se na baterce děje. Já jsem teď koupil tohle:
https://www.ebay.com/itm/12V-Battery-Ca ... 2749.l2649 - nějak mě na tom nezajímá to ukazování stavu nabití baterky, to stejně u olověné baterky nemůže pořádně fungovat, ale umí to i voltmetr a má to LCD displej. Když jsme to zkoušel proti laboratorními voltmetru, tak to měří velice hezky - odchylky pod 0,1V, pokud běží podsvícení tak to žere zhruba 6mA a pokud neběží tak zhruba 0,25mA. A těch 0,25mA je to podstatné - může to být na baterce zapojené trvale, i když není dobíjená, a nebude to mít zásadní vliv na její vybíjení, podstatně více se bude vybíjet sama o sobě.
Až se oteplí chci do auta namotovat 2 kusy, na každou baterku jeden. Klasické voltmetry s LED jsou sice hezké, ale spotřeba v klidu je tak velká, že by baterku vybili samy. Ono cokoliv co je nad 1mA proudu a má fungovat trvale při nenastartovaném autě je minimálně ke zvážení.
A jinak klasika - zkontrolovat kontakty, jestli to někde nemá přechodový odpor (svorky, uzemnění, pojistky, relátka, ...).
Taky jsem si ten měřák koupil a chtěl jsem se zeptat, jestli jsi ho už zkoušel zprovoznit a jestli ho používáš. Zajímá mě i údaj ohledně stavu nabití baterky (byť nebude třeba nějak zvlášť přesný), ale nějak se mi to zatím nepodařilo rozchodit (resp. pořád to ukazuje 100% a to tlačítko, u kterého je obrázek ozubeného kola, což chápu jako "nastavení", nedělá vůbec nic, resp. nějak se mi nepodařilo přijít na to, jak ho použít). Návod k tomu žádný nebyl, tak jsem se chtěl zeptat, jestli nemáš tip, jak to nastavit, aby to ukazovalo smysluplný údaj i u stavu dobíjení...