Stránka 2 z 3

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 15:07
od stiinek
Plha píše: 13 pro 2018 14:51 Mě to dělá stejně, když auto stojí dýl jak 2 dny. Dělám to tak, že auto odemknu klíčem a aniž bych ho otevřel, ho zase klíčem zamknu. A pak už mi dálka normálně začne fungovat.. Prostě nás ten anglickej lord chce jen vytrestat, že jsme ho nechali stát dýl než by si představoval.... :hmm: Baterka v ovladači je nová... Zajímavý je, že když stojím dýl jak 2 dny mimo civilizaci, tak to neudělá.... A na sídlišti pokaždé....asi moc rušivých elementů v okolí..
To se tu určitě probíralo, řešením je výměna přijímače signálu z dálkového ovládání za novější, který je proti rušení z okolí odolnější.
A myslím že by mělo stačit odemknout klíčem, a pak cvaknout dálkou. Odemknutím by se ten přijímač měl probrat.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 15:27
od Plha
Já to řešit nehodlám, beru to jako jednu z mnoha specialit této značky :grin:

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 15:30
od Kokesek
MadTom píše: 13 pro 2018 14:57
Kokesek píše: 13 pro 2018 14:45 Tome to je mozna vechno pravda, ale porad je tu fakt ze je lepsi mit nejak pojizdne auto nez vubec pojizdne. A presne toto ti resi vyrazeni ima v motoru, kdy nezucastnena osoba ani nemusi vedet a muze to byt pouze v tajnosti majitele na skryte tlacitko starteru mimo BCU povoleni startu.
Ano i to je možné, ale je to takové polovičaté řešení, navíc se musí odkonfigurovat alarm, protože jet s houkajícím autem není k ničemu.
Podle mě - opravit, většina D2 co tu jezdí tento problém nemá. Bohužel většina D2 má problém s korozí BCU, protože ta není uvnitř nalakovaná.
Používat v našich krajích auto bez imobilizéru je akorát usnadnění projížďky nějakému šmejdovi. Takže to chce alespoň skrytý vypínač, a ten důsledně používat. Otázkou je, jestli opravit to není stejné práce, jako to upravovat.
Uprava ecu je na 15min...oprava auta mnohdy na dny...a cenove to same co kdyz mas bcu tak vadnou ze ji neopravis. Vymena je minimalne 2-3x vice. Navic musis pocitat s odtahem kde 1-20tis kc podle toho jak daleko si od dilny/baraku. Podle me je "tajne" vyrazeni imobilizeru u tak stareho auto skoro povinosti jak setrit naklady. Navic jen blazen by kradl auto ktere "nejde opravit" nebo ono vozidlo stejne vsichni znaji. A na ND by skoncilo stejne u par lidi tady. Navratnost dlouha. Kradou se jine auta ne D2.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 15:44
od MadTom
Problém není "profi" zloděj, ale šmejd, co se chce jenom povozit. Proto tam něco musí být.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 16:27
od Kokesek
to souhlasim absolutne...

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 16:51
od Luke22
Ďakujem za reakcie.
K jednotlivým odpovediam :
Baterka v kľúči vymenená za novú, nepomohlo.
Keď budem pri aute, tak ešte vyskúšam aj ten trik s odomknutím kľúčikom a následne DO.

MadTom úplne rozumiem kam tým smeruješ, určite dám ten imobilizér vyradiť, lebo to nieje ojedinelý prípad aj tu u nás v okolí Prievidze, kde blbne tento Kráľovský imobilizér, v iných aj starších autách je to bez problému.. a určite bude treba nejaký skrytý vypínač buď aspoň čerpadla alebo imobilizéru.

Neviete, či niekto tu v Prievidzi a okolí by vedel vyblokovať ten imobilizér?

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 17:17
od MadTom
Než začneš něco vystříhávat z auta, tak vyndej jednotku BCU a podívej se dovnitř, jestli není shnilá. Aby jsi za půl roku neřešil, že ti třeba nefunguje ovládání oken a podobně. Zvlášť jestli do auta zatékalo. Jednotka je za kastlíkem před nohama spolujezdce, černá plastové, drží ji tam jeden šroubek, který jde skrz ni. Vyndat ven, rozebrat a podívat se na plošný spoj, jestli to není zkorodované.
Druhá možnost je haprující přijímač DO - ten je uprostřed střechy pod tapecem. Pokud máš střešní okna, tak je k němu docela rozumnej přístup.
Co se týče výměny přijímače DO, jak to tu padlo, tak pokud vím, tohle se řešilo u P38 a nikoliv u D2. U D2 jsem s tímto měl problém jednou, ve chvíli kdy mi nad hlavou prolétal startující Airbus a měl zapnutý radarový výškoměr. To je drobátko víc signálu, než jakákoliv WiFi. Ani na kopcích kde jsou televizní vysílače jsem problém neměl, DO vždy fungovalo. A to byly kopce, kde dron s kamerou odmítal vzlétnout, protože tam bylo moc rušení a jiných signálů.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 13 pro 2018 17:50
od stiinek
Tady jedna řešená výměna příjmače, vč. čísel dílů:

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 20#p295100

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 14 pro 2018 09:36
od vladob8
Stiinek - si ma predbehol :-)
Su to uz 4 roky a od vtedy co som vymenil prijimac pracuje dialkac bezchybne. Opakujem je to vyrobna vada a spomina sa to aj v servisnych info. v Rave. Trpeli na to hlavne predfaceliftove modely.
Stary model RF prijimaca s oznacenim YWY100440 treba vymenit za novy YWY000080 a je pokoj. Inak sa to opravit neda, iba ak vyradit imobilizer a odomykat rucne. :Ja blb:

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 14 pro 2018 10:18
od MadTom
Tak jsi si to taky našel, když už jsem věděl co hledat. Přijímač se dá na Ebay sehnat za 20 GBP, takže pokud je problém jenom tady, tak řešení není drahé. A hlavně se odstraní příčina problému.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 14 pro 2018 15:27
od Luke22
Tak ako ste písali, problém je v prijímači, ktorý sa automaticky aj podľa zahraničných fór ľúbi "shut down" v miestach, kde registruje prebytok rádiového signálu a neviem prečo hlavne v chladnejších mesiacoch u týchto predfaceliftových modelov.

Odomknutie-Zamknutie kľúčikom reštartuje tento prijímač a ten následne funguje, čo pomohlo aj umňa, auto stálo 2 týždne pred bytovkou medzi ostatnými autami, dnes ráno som odomkol/zamkol kľúčikom a následne otvoril bez problémov cez DO. Keď auto stojí aj mesiac hore pri chate, otvorím DO bez problémov, akonáhle zaparkujem tu na parkovisku medzi ostatné autá, na druhý deň je už DO nefunkčné.

V najbližšej dobe budem musieť riešiť buďto tento prijímač, alebo vyradiť celý imobilizér, aby ma to kráľovské auto niekde nenechalo.

Ďakujem za rady.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 14 pro 2018 22:48
od vladob8
V roku 2000 nebol taky husty elektromagnetycky smog ako dnes. Stary prijimac sa zahltil hlavne v mestach rusenim a dekoder kodov zblbol a cely system sa z bezpecnostnych dovodov zablokoval. Novy prijimac je selektivnejsi pouziva novy IC. Vtedy pred 4 rokmi som sa tomuto problemu velmi intenzivne venoval. Som od fachu slaboprudar a cely obvod som dokladne premeral. Vsetko bolo ok tak som hladal v Rave a bingo. Riesenie problemu je novy prijimac. Zacal sa montovat v modeloch 2002 a vyzsie.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 15 pro 2018 10:02
od Luke22
To platí hlavne pre tieto naše Britské "Kráľovské" autá.. Nemecké autá nemali vo všeobecnosti takéto problémy s elektronikou.. uvidíme časom, čo ešte príde.. veci ako napr. zadné ľavé dvere centrál neodomyká, ale našťastie zamyká som už akosi vypustil z hlavy a beriem to ako súčasť tohoto auta :grin: ale okrem toho našťastie aj po dvojtýždňovom stání v mrazoch včera naštartoval po nažhavení na prvý šup. A CDL funguje takisto :yes

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 16 pro 2018 07:54
od habakuk
Tak zámky a stahovačky tě budou trápit u všech aut z té doby prostě už to umírá na opoťrebení. Stejně jako hromada gumových hadic které už jsou teplem tak odrovnané a tvrdé. Nevím proč se divit jsou to staré vrány bez žádné ironie o spolehlivosti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 19 črc 2022 16:13
od VencaZE
Tak se tady trápím s dálkovým ovládáním na D2. Mám tři DO s novými bateriemi. . Přijímač jsem vymontoval z pod střechy a zapnul jsem ho na stole. Výstup měřím osciloskopem. Jsou velké rozdíly ve vysílacím výkonu klíčů. Klíč 1 je na vystupu přijímače vidět jen když je cca 15 cm od přijímače. Klíč 2 je trochu lepší, funguje na vzdálenost asi jednoho metru. Nejlepší je klíč 3, ten je vidět ze vzdálenosti asi 4 m. Když to rádio zamontuju zpátky do auta pod střechu, tak je to hluchý. Znamená to že je hluchý rádio a nebo málo výkonný klíče? Rádio je už to lepší YWY 000080..

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 19 črc 2022 19:08
od Kokesek
A co rika diagnoza na odpoved klice v bcu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 19 črc 2022 19:21
od MadTom
Zkus jinej přijímač. V poslední době jsem měnil 3, fungovaly všechny ale jenom trošku. Dobrej přijímač na stole s osciloskopem ve starém baráku v pohodě na 6m přes 2 cihlové zdi.
Je to jenom FM přijímač, na výstupu jsou obdélníky v rytmu modulace. Vlastní dekódování dělá až BCU.
Co jsem rozebral, to uvnitř není lakované a koroze hlodá podobně jako v BCU.

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 19 črc 2022 23:27
od VencaZE
On uvnitř vypadá na pohled dobře, ale co se děje pod tím stínícím deklíkem, to netušim. Neodletovával jsem to. Dík za info.
S Tazíkem zkusíme pro zajímavost změřit sílu pole jednotlivých klíčů a se uvidí..

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 20 črc 2022 09:10
od VencaZE
Tak jsem odletoval stínění. Žádnou zjevnou oxidaci nevidím. Tak až prověřime ty klíče tak to nejspíš bude na nový rádio.
Edit: ta věc na posledni fotce má nějakou divnou patinu

Re: Imobilizer D2 TD5

Napsal: 20 črc 2022 09:15
od VencaZE
Kokesek píše: 19 črc 2022 19:08 A co rika diagnoza na odpoved klice v bcu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Co říká to nevím, ale spárování bcu s oběma klíči je možné jen z bezprostřední blízkosti přijímače. Mimochodem, přijímač dokáže pracovat s napětím už od 3V. Pod tři Volty se rozkmitá.