Tak konečně nějaký report.
Prvné etapa byla mokrá a hluboká. Bohužel Simexy už jsou dnes v Evropě minulostí (už jenom 37 a víc Trepador nebo Bogger), takže naše volba na nich kvůli váze jet, se neukázala jako dobrá. No ale první etapu jsme se prosáňkovali a poprotahovali až do konce. Navíc už to nedalo přední lano v navijáku a ani pření uzávěrka nespolupracovala, takže to bylo takové trápení, ale s dobrým koncem.
Takže večer si kluci mákli a dali všechno dohromady a přezuli jsme zpátky na heavy duty Fedima tyres.
Volby tedy na dnešní den zněla, že když Fedimy, tak nepotřebujeme rezervu, protože je těžká a stejně jsme jí tři roky nepoužili. No a jak to tak bývá, tak po 35km, z dnešní marátonské 82km dlouhé etapy, jednu Fedimu prorazili. Naneštěstí tam nebyl signál asi 10km takže jsme museli na prázdné dojet na sighnál a to jí stálo život.
Naši kluci mechanici byli zrovna na koupačce v bazénu, ale naštěstí jeli nějací fanoušci kolem, tak hodili Mirka do depa pro rezervu. Stálo nás to dvě hodiny času, ale zachránilo nám to etepau.
Do té doby to byla ale paráda (vlastně i potom) honili jsme se s prvními 6 auty. Pořád jsme je dojížděli a oni uhjížděli.
To stálo jednu těžkou boudu Maďarský Jeep, ale naštěstí oba v pořádku.
My jsme totiž dojely jednoho z nejhezčích speciálů Defíků, bratrů Reulů, tady (hned po Žabákovi samozřejmě) a začali jsme se nahánět. Docela jsme plynovali a dojeli v lese toho neštastného Madarkého Jeepaře. Trochu nás zdržoval, ale hned na první větší křižovatce, když zaváhal, ho Reulové i my předjeli a pokračovali v naháněčce. A on se nás snažil držet, ale moc se mu to nepodařilo. Trochu to neuřídil a spadl asi z 20m srázu do potoka. No dobře to dopadlo, takže ok.
Zbytek etapy po výměně kola už pokračoval v takovém lehčím tempu, ale stejně jsme ještě pár aut zase předjeli. Bohužel 2 hod čau nás stáli asi 5 míst.
Teď večer si ještě Kanec se Šudlajzem musleli vyměnit přídavku, protože vydávala hrozné zvuky (středová hřídel se rozhodla, že si udělá víc místa než by měla mít

) Alel už je to hotové také, takže připravení na ráno.
No a speciální poděkování musím ještě vylat směrem k našim Holandským kamarádům z teamu Pink Panther 4x4
https://www.facebook.com/PinkPanther4x4/?ref=ts&fref=ts , kteží nám do konce závodu půjčili svojí rezervu Fedimu, protože my jsme rezervu od Fedim nechali doma, když máme 6 Simexů
Zítra Trophy Day a noční etapa, tak držte palce.
K
