na Teba sa dá vždy spoľahnúť. Palec hore

Krásne logické a jednoduché vysvetlenie.
Verím, že moja skúsenosť niekomu pomôže.
DanoB
Moderátor: Miky_CZ


 Posledne dni sa mi stava ze po zaradeni spiatocky sa rozblika M+S a po zaradeni D ide auto uz len na trojke. Po prestartovani je vsetko v poriadku. Stava sa to nepravidelne , cca tak kazde 10-20 zaradenie spiatocky.  Netusite niekto co by mohlo sposobovat tento problem? Dakujem
  Posledne dni sa mi stava ze po zaradeni spiatocky sa rozblika M+S a po zaradeni D ide auto uz len na trojke. Po prestartovani je vsetko v poriadku. Stava sa to nepravidelne , cca tak kazde 10-20 zaradenie spiatocky.  Netusite niekto co by mohlo sposobovat tento problem? Dakujem Blikajúce M+S a núdzový režim raz, dva krát do mesiaca, potom diagnostika u faisceau a tri kódy určujúce chybu solenoidu, prípadne nedostatok, alebo špinavý prevodový olej. Začal som výmenou oleja a odvtedy nič, ťuk ťuk na drevo. Radí o poznanie hladšie, ale to určite viete. Takže v prípade, že neviem v akom stave je olej, začať určite tam.[emoji106]
 Blikajúce M+S a núdzový režim raz, dva krát do mesiaca, potom diagnostika u faisceau a tri kódy určujúce chybu solenoidu, prípadne nedostatok, alebo špinavý prevodový olej. Začal som výmenou oleja a odvtedy nič, ťuk ťuk na drevo. Radí o poznanie hladšie, ale to určite viete. Takže v prípade, že neviem v akom stave je olej, začať určite tam.[emoji106] . Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.
. Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať. Neuveriš ale aj tie trubky mam na predajfaisceau píše:Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky. Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.
DanoB

faisceau píše:Ha, chalani, ale najnovšie zistenie je, že bez oleja v prevodovke sa jazdiť nedá :-D Vyvliekol sa spoj trubky a hadice na vedení do chladiča. Ako bonus som získal konzerváciu podvozku olejom z automatu. Pri našich starších autách asi nie je od veci mať pripravené náhradné trubky. Hadicoví odborníci mi to na kolene spojili, ale vraj bez záruky. Lisovaným spojom na trubke sa dalo hadicou voľne otáčať.
DanoB
 to je asi nejaky virus alebo co ,priblizne pred pol rokom sa mi stalo to iste vratane tej konzervacie podvozku,mne tu hadicu vyrazilo asi v stovke... bola to hadica na vodicovej strane,tebe vyrazilo ktoru ?
  to je asi nejaky virus alebo co ,priblizne pred pol rokom sa mi stalo to iste vratane tej konzervacie podvozku,mne tu hadicu vyrazilo asi v stovke... bola to hadica na vodicovej strane,tebe vyrazilo ktoru ?
To ovšem platí až u novějších aut, RRC ani D1 tento problém nemají , dokonce ani P38, je to specialita D2hifi píše:holt zivotnost trubkohadice je cca 10 rokov. je tam pri tom spoji 90 st uhol a asi to unavou materialu a namahanim v spoji jednoducho dlhsie nevydrzi.

Moc bych se neradoval, automat může být po jízdě bez oleje poškozený a během následujících několka set km přestat fungovat, nebylo by to poprvé.faisceau píše:Už zase jazdím, uletelo mi na dialnici len 5 litrov oleja, spoj firmy špecializovanej na hydraulické hadice je supeeeer, prevodovka drží. Akurát, nabudúce chcem radšej tú spodnú, tá vrchná trubka by sa dala rovno robiť cez výfuk
DanoB