Stránka 2 z 5
Re: Pomeranč
Napsal: 28 dub 2014 21:57
od bobes
Já mám na Oranžádě rámečky Limestone jak píše Eliot. Taky jí mám lakovanou oranžově všude. Oficiálně se ale oranžová nedělala a co jsem viděl jiné oranžády byl vždy vnitřek i motororý prostor Limestone nebo světle zelený. Stejně jako u červených hasičů. Ta moje byla vyrobena pro firmu zabývající se prevencí požárů v Bernu
http://www.bfb-cipi.ch/Home/BFB.htm Na zadních dveřích ještě prosvítá jejich logo ten domeček ze sirek. Zrcátka mám na blatnících i když je to rok 1982.
Re: Pomeranč
Napsal: 28 dub 2014 23:17
od Alen
To je nádhera! Na tuto serii jsem koukal na fotkách na lrsc a hrozně se mi líbí střecha.
Já na celém autě nenašel místo, kde by oranžová nebyla. Barva sice byla dělaná pravděpodobně několikrát, ale oranžové je opravdu všechno.
Zrcátka na některých fotkách mám taky na blatnících:

Zatím je řešit nebudu, ale někdy se vrátím k zrcátkům na blatnících

Re: Pomeranč
Napsal: 28 dub 2014 23:19
od Alen
Wille? Neříkal jsi mi Ty, že oranžové se dělaly pro Švýcary ? Nevím, kde jsem to slyšel
Pak by to sedělo, ale volant by mi neseděl.
Re: Pomeranč
Napsal: 29 dub 2014 08:48
od bobes
Já mám kromě LZ blatníku barvu původní. Jedna vrstva bez základovky přímo na plech. Něco je stříkané už s nanýtovaným kováním, něco bez.
Re: Pomeranč
Napsal: 29 dub 2014 23:52
od McPet
Alen píše:Barva byla hodně zašlá, ale "přebrousil" jsem ji nejjemnější brusnou pastou 3M, pak jsem použil tempo a pak klasický vosk
Rozdíl byl veliký

Rovněž gratuluji k přírůstku, vypadá opravdu krásně a v pěkném stavu! Mám dotaz; jaký klasický vosk jsi po Tempu použil? Potřebuji právě něco, čím ošetřím lak po "tempování", aby to jednak chránilo a taky chvíli vydrželo. Díky.

Re: Pomeranč
Napsal: 30 dub 2014 00:22
od Alen
Vždycky jsme používali tvrdý vosk TurtleWax, ale dělá se s ním mizerně, tak teď používám Meguiars Carněco Wax a nemůžu si ho vynachválit.
Zkoušel jsem místo Tempa i Turtle Color Back, ale Tempo je Tempo
A ta pasta byla 3M Fast Cut - jednou jsem s ní leštil poškrábané sklo od stěračů a pomohla!
Re: Pomeranč
Napsal: 06 črc 2014 21:19
od Alen
Praskla mi hlava na denním autě, tak už 14dní jezdím s dědkem.
Spotřebu jsem spočítal na 10,3l/100km za 300mil - 80% okresky + 20% práce.
Do převodovek jsem nalil olej 80W-90. Může být?
Manuál byl plný, i když taky netěsní 100% v redukci chyběly 4 deci.
V motoru je pořád olej 15w. Měl by tam být olej 20w-50, ale nevíte, jestli můžu použít 20W-30?
A taky se nemůžu smířit s tím, že auto není suché. Vím, že je to LR, ale těsnění možná budou ještě původní a toto by si to určitě zasloužilo. Co myslíte?
A ještě bych poprosil o doporučení oleje do náprav.
Děkuji

Re: Pomeranč
Napsal: 07 črc 2014 15:51
od Trewor - ségra
Co si pamatuju tak v manuálu jsou uvedený vlastně jen dva oleje a to pro motor a pak pro převodovku, rozvodovku, nápravy a převodku řízení.
Převodovej by měl být 80W-90 splňující API GL4 a MIL 2105.
Specifikaci motorovýho si nepamatuju, ale nemá 20W-30 nižších max.teplou než tu občas panujou? Aby se pokud vyrazíš za horkého dne nedostal nad svoje limity.
Pokud máš motor v dobrém stavu a je suchej tak asi ani nebude potřeba 20W- 50 a postačí řidší 15W-xx. Přece by tam Eliot nelil něco co tam nepatří.
Spotřeba je pěkná

Re: Pomeranč
Napsal: 07 črc 2014 18:04
od Alen
Děkuji za odpověď! Naštěstí jsem zásobený 80w90, tak můžu vyměnit všechno.
Je pravda, že 20w-30 by v létě kolikrát nestačil. Motor je perfektní! Zrovna na tachometru naskočilo 70 000mil - těžko říct, jestli poprvé, tak radši použiji 20w-50
Objednal jsem z paddoku všechna těsnění, gufera, manžety, hadice, svíčky, filtry, zrcátka, tažné, spojkové ložisko - nevím, jestli mají nějakou akci, ale peněz za to moc nechtějí! Serie je neskutečně vděčné auto a taky praktické

Re: Pomeranč
Napsal: 08 črc 2014 09:04
od eliott
Jestli jsi kupoval gufera ty nejlevnější, tak bych doporučoval měnit jen ty, které jsou opravdu KO, protože nová čínská guma moc velkou životnost nemá.
Re: Pomeranč
Napsal: 08 črc 2014 09:16
od Alen
eliott píše:Jestli jsi kupoval gufera ty nejlevnější, tak bych doporučoval měnit jen ty, které jsou opravdu KO, protože nová čínská guma moc velkou životnost nemá.
Ne ne, kupoval jsem ty oe

Re: Pomeranč
Napsal: 09 srp 2014 20:17
od Alen
Ahoj lidi,
2.8 se jela rally kolem Harty, tak jsem tam vzal Landyho.
Všem se moc líbil, závod byl parádně zorganizovaný, veteráni překrásní a příští rok by to chtělo vyhrát nějaký ten pohárek.
http://studio-sta.rajce.idnes.cz/Rallye ... ntal_2014/
Chvíli jsem tahal Fiat 500, který dojel. Na druhém stanovišti přestal LR startovat - přestal točit startér, jen v něm cvakne -, ale to byl zanedbatelný problém a první závada za 2200km!
PS: koupím startovací kliku

Re: Pomeranč
Napsal: 09 srp 2014 21:02
od omar
PS: koupím startovací kliku

Takto řeší opravu startéru opravdový aristokrat a gentleman.
Re: Pomeranč
Napsal: 09 srp 2014 21:25
od Alen
Re: Pomeranč
Napsal: 10 srp 2014 07:32
od mikihran

opravit startér!!
Re: Pomeranč
Napsal: 12 srp 2014 12:03
od 1960SeriesII
Koukal jsem, že Pomeranč je na prodej na rakouském serveru Willhaben. Chudák Pomeranč, ten dopadl - náš Bernie nemá startovací kliku a máme ho už sedm let

Re: Pomeranč
Napsal: 12 srp 2014 12:25
od Alen
Není chudák. A nebojte z domu nepůjde ať se děje cokoliv.
Re: Pomeranč
Napsal: 12 srp 2014 12:39
od 1960SeriesII
To je dobře, já už taky kolikrát přemýšlel o prodeji, nakonec mě vždycky zarazily ty vzpomínky na společné drandění s našimi lanďáky

Re: Pomeranč
Napsal: 12 srp 2014 14:22
od Alen
Toto už je druhý inzerát... Ze začátku stačilo mít inzerát bez fotek, ale kvůli nátlaku doma jsem tam musel nějaké dát
Jen co se toto období uklidní plánuji pořídit plachtu a vzadu udělat spaní. Taky mě mile překvapilo, že auto má v TP tažné na 3.5t

Re: Pomeranč
Napsal: 19 srp 2014 17:07
od Alen