Stránka 2 z 2

Re: D1 versus D2

Napsal: 10 úno 2014 21:59
od Acon
D2 má v základe väčšie kolesá a tak aj trakcia je lepšia. Ak má medzinápr. uzávierku tak v spojení s TC toho dokáže viac. Limitovaná je väčším zadným previsom ako spomínal MadTom čo vadí pri prudkých výjazdoch. No zasa sa dá dofúknuť a tým o pár cm zdvihnúť.
D2 je v mnohom lepšia, D1 jednoduchšia. Rozdiely sú chápané nejednoznačne. Čo je pre niekoho lepšie, pre druhého horšie.

Re: D1 versus D2

Napsal: 28 dub 2014 20:33
od cervusl
Takže všem kdo pomohli radou a příspěvkem děkuji.Auto je koupené,anabáze děsivá a dlouhá,vybírání a hledání nekonečné.Je to 300 rv 98.Kamarád si koupil taky 300,práce na těch autech je mraky.Rádi bychom taky pomohli těm kteří discovery 1 budou kupovat nějakou radou,nebo předáním zkušeností ,které jsme při kupování získaly.Tak klidně pište.
DSC_2670.JPG
DSC_2678.JPG

Re: D1 versus D2

Napsal: 29 dub 2014 20:24
od jareku
Tak ať vám dobře a dlouho slouží! Kam jste pro auta jeli nebo koupeno v ČR?

Re: D1 versus D2

Napsal: 30 dub 2014 06:18
od cervusl
Dík,auto je z česka úplně náhodou jsem ho našel v annonci .Byl jsem i v Německu pán tam nabízel tutovku úplně stejná 300 jako tahle,na fotce dobrý popis po netu dobrý celá servisní historie.Tak jsem tam vyrazil 28,12, o vánocích :Ja blb: i vyměnil peníze. A tam auto,které mělo doklady italské, chyběly mu práhy prázdný kola atd.Dva záznamy v servis.knížce.Auto jsem nekoupil.ten výlet vyšel na 6000.- :D

Re: D1 versus D2

Napsal: 02 kvě 2014 20:23
od Miky_CZ
A DI praska ram uprostred:-D

Re: D1 versus D2

Napsal: 02 kvě 2014 20:38
od fugín
Já tomu teda zatím prd rozumím,ale preventivně ....D2 musí být lepší... :mrgreen:

Re: D1 versus D2

Napsal: 04 kvě 2014 19:01
od will.26
Miky_CZ píše:A DI praska ram uprostred:-D
nepraská..(pokud se někdo nemotá po africe :yx )