D2 má v základe väčšie kolesá a tak aj trakcia je lepšia. Ak má medzinápr. uzávierku tak v spojení s TC toho dokáže viac. Limitovaná je väčším zadným previsom ako spomínal MadTom čo vadí pri prudkých výjazdoch. No zasa sa dá dofúknuť a tým o pár cm zdvihnúť.
D2 je v mnohom lepšia, D1 jednoduchšia. Rozdiely sú chápané nejednoznačne. Čo je pre niekoho lepšie, pre druhého horšie.
D1 versus D2
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D1 versus D2
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: D1 versus D2
Takže všem kdo pomohli radou a příspěvkem děkuji.Auto je koupené,anabáze děsivá a dlouhá,vybírání a hledání nekonečné.Je to 300 rv 98.Kamarád si koupil taky 300,práce na těch autech je mraky.Rádi bychom taky pomohli těm kteří discovery 1 budou kupovat nějakou radou,nebo předáním zkušeností ,které jsme při kupování získaly.Tak klidně pište.
- jareku
- Příspěvky: 1918
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: D1 versus D2
Tak ať vám dobře a dlouho slouží! Kam jste pro auta jeli nebo koupeno v ČR?
Live long and prosper.
Re: D1 versus D2
Dík,auto je z česka úplně náhodou jsem ho našel v annonci .Byl jsem i v Německu pán tam nabízel tutovku úplně stejná 300 jako tahle,na fotce dobrý popis po netu dobrý celá servisní historie.Tak jsem tam vyrazil 28,12, o vánocích
i vyměnil peníze. A tam auto,které mělo doklady italské, chyběly mu práhy prázdný kola atd.Dva záznamy v servis.knížce.Auto jsem nekoupil.ten výlet vyšel na 6000.- 


- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 versus D2
A DI praska ram uprostred:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- fugín
- Příspěvky: 2301
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: D1 versus D2
Já tomu teda zatím prd rozumím,ale preventivně ....D2 musí být lepší... 

EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: D1 versus D2
nepraská..(pokud se někdo nemotá po africeMiky_CZ píše:A DI praska ram uprostred:-D
