D1 versus D2

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: D1 versus D2

#21 Příspěvek od Acon » 10 úno 2014 21:59

D2 má v základe väčšie kolesá a tak aj trakcia je lepšia. Ak má medzinápr. uzávierku tak v spojení s TC toho dokáže viac. Limitovaná je väčším zadným previsom ako spomínal MadTom čo vadí pri prudkých výjazdoch. No zasa sa dá dofúknuť a tým o pár cm zdvihnúť.
D2 je v mnohom lepšia, D1 jednoduchšia. Rozdiely sú chápané nejednoznačne. Čo je pre niekoho lepšie, pre druhého horšie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
cervusl
Příspěvky: 137
Registrován: 16 led 2014 09:34
tel.: 732560183
auto: D 1 300

Re: D1 versus D2

#22 Příspěvek od cervusl » 28 dub 2014 20:33

Takže všem kdo pomohli radou a příspěvkem děkuji.Auto je koupené,anabáze děsivá a dlouhá,vybírání a hledání nekonečné.Je to 300 rv 98.Kamarád si koupil taky 300,práce na těch autech je mraky.Rádi bychom taky pomohli těm kteří discovery 1 budou kupovat nějakou radou,nebo předáním zkušeností ,které jsme při kupování získaly.Tak klidně pište.
DSC_2670.JPG
DSC_2678.JPG

Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1918
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: D1 versus D2

#23 Příspěvek od jareku » 29 dub 2014 20:24

Tak ať vám dobře a dlouho slouží! Kam jste pro auta jeli nebo koupeno v ČR?
Live long and prosper.

Uživatelský avatar
cervusl
Příspěvky: 137
Registrován: 16 led 2014 09:34
tel.: 732560183
auto: D 1 300

Re: D1 versus D2

#24 Příspěvek od cervusl » 30 dub 2014 06:18

Dík,auto je z česka úplně náhodou jsem ho našel v annonci .Byl jsem i v Německu pán tam nabízel tutovku úplně stejná 300 jako tahle,na fotce dobrý popis po netu dobrý celá servisní historie.Tak jsem tam vyrazil 28,12, o vánocích :Ja blb: i vyměnil peníze. A tam auto,které mělo doklady italské, chyběly mu práhy prázdný kola atd.Dva záznamy v servis.knížce.Auto jsem nekoupil.ten výlet vyšel na 6000.- :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 versus D2

#25 Příspěvek od Miky_CZ » 02 kvě 2014 20:23

A DI praska ram uprostred:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2301
Registrován: 13 lis 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: D1 versus D2

#26 Příspěvek od fugín » 02 kvě 2014 20:38

Já tomu teda zatím prd rozumím,ale preventivně ....D2 musí být lepší... :mrgreen:
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: D1 versus D2

#27 Příspěvek od will.26 » 04 kvě 2014 19:01

Miky_CZ píše:A DI praska ram uprostred:-D
nepraská..(pokud se někdo nemotá po africe :yx )

Odpovědět