No, někdo tu už psal, že Citroen... Můžu potvrdit, že hydraulika Xantie, nebo novějšího C5 je asi jediný systém, který tohle opravdu efektivně řeší. Bohužel srovnatelný systém jiná značka nemá. Moje zkušenost je v tomto směru dobrá, podvozek vydrží. Starší Xantie moc nestojí a na dojíždění do práce s motorem 1,9 td nebo Hdi je ekonomická. O Xantii TD píšu proto, že novější Hydroaktiv podvozky (poslední Xantie a C5) byly už o něco tvrdší než starší modely, které se dělaly i bez hydroaktivu. Zkušenost je taková, že po roce mi dofoukli koule a jinak se nic nesypalo, semtam se koule vyměnila, stojí asi 1200 Kč, většinou se měnila jen jedna. Měl jsem ji asi 5 let, najela cca 200 tisíc, kupoval jsem ji se 180 tis najeto, dělal jsem jeden čep a ložiska vzadu, koule dohromady asi 4 nové, jinak OK. Auto jsem měl na práci, byl to Break, vozila občas 400 kilo v kufru a často vlek, byla to 2,1TD mechanika. Pak ještě byly v rodině několik 1,9 Hdi a jeden benzín 1,8. 1,8 benzín nebrat, nejede a chlastá.
Auto je navíc opravdu pohodlné, prostorné, co natom že je staré, na ježdění do práce jako druhé myslím stojí za to. Francouzské nafty z těch let byly špička, dodnes drží. Výbava Xantií bývá dobrá, byl to vysoký model.
Ještě bych doplnil, že pro levný a pohodlný provoz je třeba se s tím buď seznámit, nebo mít v okolí servis který hydro zná a umí. Nic na tom není, je to spolehlivé, ale nesmí do toho vrtat blb, co neví která bije (jako do všeho). Je to systém, co se u jiných značek nevyskytuje, pozor na univerzální mechaniky, co umí všecko

. Nejlepší na hydro bývají neautorizovaní citroenáři, značkáče někdy nechtějí dofukovat koule.