Stránka 2 z 2

Re: FFauto

Napsal: 28 bře 2013 12:09
od MarekS
Jó o renultu by moh vyprávět můj známej Kangoo 1,5 dCi čerpadlo delphi a vstřiky na 120 000 a to ho kupil na 6tis. sranda za 50000 já mu furt řikám,že jediný co natom autě za něco stojí je akorát ten znak :D

Re: FFauto

Napsal: 28 bře 2013 14:29
od pokemon
MarekS píše:Jó o renultu by moh vyprávět můj známej Kangoo 1,5 dCi čerpadlo delphi a vstřiky na 120 000 a to ho kupil na 6tis. sranda za 50000 já mu furt řikám,že jediný co natom autě za něco stojí je akorát ten znak :D
Diky bohu uz mam novy typ cerpadla a vstriku bosh,delphy byly opravdu naprd.

Re: FFauto

Napsal: 28 bře 2013 16:11
od Tim
Já se musím Renaultu zastat.
S renaulty jsem najezdil pár set tisíc kilometrů. Jeden teda chvíli zlobil. Odešlo v krátké době pár věcí, turbo, pak nějaký zkrat v elektrice a nakonec myslím alternátor, ale to auto mělo najeto těsně pod 350 tis. kilometrů, tak už na to mělo trochu nárok. No a jezdí dodnes, akorát už v něm nesedím já :idea: U ostatních renaultů se stále opakujou stejný závady, stejně jako u LR. Akorát že u Francouze jsou to závady, se kterýma se dá žít. U všech Trafficů nad 200 tis. km se při spuštění zadního ostřikovače spustí přední, zadní nic neudělá, nefunguje ovládání rádia z volantu atd. Ale nic vážného a těm autům naprosto věřím!!! I nový Renault, který by měl být dle všeho na houby, má za dva roky naježděno něco kolem 140 tis. a jediná závada byla ta, že na záruku opravili špatně přilepené čelní sklo, protože ve 140 km/h šlo cítit a slyšet, že nad ním fouká.

Nevěš hlavu pokémone, třeba Ti bude sloužit dobře :yes

Re: FFauto

Napsal: 29 bře 2013 17:26
od MOPADŽI
Měl jsem 3x Lagunu V6. První rok 2000 od nova najeto 240tis., 2003 od nova najeto 270tis. a 2005 tu jsem kupoval když měla 60tis. a prodával jsem jí s 220tis. potom Megáne sport r.v.2007 od nova najel jsem s ním 100tis. a teď ho má dcera. S žádným z těchto aut nebyl žádný problém, pouze běžný servis. Na sportu tedy odcházely přední brzdové kotouče za těch 100tis. tuším 6sad. To bylo ale spíše jízdním stylem než kvalitou.
Renault nehaním a dávám mu :yes i za záchranu života, ale to je v jiném vlákně :party

Re: FFauto

Napsal: 30 bře 2013 19:04
od gibson
ex scenic grand 1,6 benzin 2004 - odisla rucna brzda, vlastne len bovden ale meni sa to cele (nie je to totiz rozoberatelne)... myslim, ze to bolo 700e
potom odisiel display, na ktorom je od otackomeru cez hodiny a rychlost vsetko takze bebolo pocit ani ci su zapnute smerovky - 2 neuspesne opravy a nasledna kupa 1000e

moje trapenie ako francuza uvediem aj citroen C3 1,4 benzin (na moj vkus zerie az moc v porovnani s vykonom) - po nedozitych 80tis km 5 rocne auto, olej v chladiacom systeme - tesnenie pod hlavou
najnovsie pred tyzdnom prestala fukat na inaj rychlosti ako na najvyssej (odhadujem to na prepinac) a pred 10 minutami kym som dosiel na firmu tak mi to 3x za sebou piplo (2 krat za 5 minut) a to uz neviem co je ale najradsej by som ho pustil dole kopcom a ronil slzy stastia

scenic grand 2008 1,6 benzin - po 4 rokoch rucna brzda ako inac a po dnesnom rane uz z rozdielom na 2 dni je to presne rok co sa samovolne roztriestilo zadne sklo, takze toto je zt 3tie v poradi
podotykam ze havarijba poistka toto poskodenie neuznala uz predtym

prikladam foto a stotoznujem sa z nazorom ze vsetko nove je na hovno :moon

Re: FFauto

Napsal: 30 bře 2013 21:03
od Tim
No, Citroen C3 je kapitola samo pro sebe... Zlatej friťák, opravdu :angry Ale říkám, s Renaulty mám dobré zkušenosti, hodně dobré. I když tedy jen s dodávkami, mikrobusy a jedním scenicem...
Jo a třeba Dacia Logan je vlastně taky Renault a i když bych to auto nechtěl domů ani zadarmo a nenávidím ho, protože řídit ho je boží trest, musím uznat, že je snad nezničitelný. Jednoduchý auto s minimem elektroniky, používaný na popojíždění po městě a semtam nějaká dálka, tak 2x do roka kolem tisíce kilometrů na zátah, a na tom autě se ještě nerozbilo nic! A nejvíc se mi na něm líbí spotřeba. 1.4i 55kw a na nádrž téměř Berlín a zpět, to je od nás asi 850km :shock: Benzín došel cca. 15km od baráku.

Re: FFauto

Napsal: 04 črc 2013 10:28
od freeland
Je to Vážně smutný konec, vlastnictví LR.... Snad jeden z nejsmutnějších... Jak už tu někdo psal...
Nejhorší je, že se najde spousta lidí co si jeden a ten samý servis chválí a spousta lidí, co jsou na něj rozčílení..
A uplně nejhorší je, když Takovej servis zapříčiní to, že si člověk jde a koupí jinou značku...
(nevím, četl jsem celé téma tady i na Offroad foru a na rovinu říkám, Nezdá se mi ten servis jako věrohodný a asi bych tam auto nedal..) Ale takových míst je spousta, každý člověk si musí najít to svoje místo kde bude svěřovat své auto...

Jinak k Francouzům....
Je to taková ta kapitola sama o sobě...
Asi se všichni schodneme, že neumějí frantíci udělat auto které chytne za srdce a budete ho bezmezně milovat..
Ale druhá věc..
Přítelkyně cca před 4ma rokama scháněla auto, Neustále snila o C3, Já jako Roverař a Hondař jsem jí spíše tlačil do těchto aut (R25, Civic, HR-V atd) Ale ona nééé... že chce mermomocí C3...
No tak po jsem svolil, ale pod podmínkou, že servis nebudu dotovat... :-)
Tyjo já nevím jak je to možný, ale auto se přivezlo a mělo najeto 80tiskm, udělal se základní servis (rozvody pumpa, oleje) A auto za 4 roky najelo 70tiskm bez poruchy!!!!
(nepočítám oleje, brzdy a nějaká klempířina z města) :-D
No třikrát klepu, ale tak jak jsem strašně slyšel hanění na spolehlivost, tak Jsem opravdu překvapen a spokojen :-)

Re: FFauto

Napsal: 04 črc 2013 22:41
od peppino
O tom,jestli frantíci umí nebo neumí můžem polemizovat.Je to věc názoru.Ale mám podobnou zkušenost s xsarou kombíkem.Potřebovali jsme auto na vožení psů.Měla 9let a údajně 120tisíc.Jezdí s tím,kdo zrovna potřebuje.Lejem do ní provozní kapaliny,udělali brzdy a výfuk. Spotřební materiál nepočítám.To je vše za 4 roky co ji máme.Co dodat?

Re: FFauto

Napsal: 28 črc 2013 22:14
od Kokesek
Ono s nazorem co ktera a jaka znacka je a neni je hodne slozite. U LR nikoho neprekvapi ze se meni nejake lozisko nebo motor...je to proste tak a kazdy to bere z pohledu ze to auto (znacku) miluje a patri to k tomu. Rekneme ze u Renaulta nebo Forda vznikl nazor ze je to srot od vyroby a ze vymena tlumice ci vstriku je nekvalitni dilenske opracovani ci vadny kus. ...vznikla nalepka Fordem tam vlakem zpatky....kazda znacka ma nejakou podobnou... Je to otazka uhlu pohledu k cemu ma auto slouzit a jake mame od nej ocekavani. Vetsina lidi pokud zrovna nedela s autama nema srovnani. Jsou nadseni z nejake prominte "ubohe" znacky, protoze v jine tride treba nejeli. Hodne dela taky design auta. Pokud nas nadchne pak mu umime hodne prominout jakoby zastini jeho vady na jinych mistech. No treba RR L322 a ta jeho prekrasna tvar. No vadilo by nekomu menit motor nebo repasovat "kvalitni" prevodovku 5l40e? Bereme to tak ze uz to nestoji 50tis, ale jenom 25...A to se muzem zminit treba o BMW. Ono to neni nijak zvlasni auto ta 530xD E61(treba, jen pro priklad) nebo E39..., nedela nic navic, ale to co potrebujem umi. Zataci,brzdi a jeste ma dostatecny vykon. Nic navic. Ale vysledek je spokojeny ridic jakeho koliv BMW od rady 3 nahoru. Dalsi faktor je cena noveho vozu a zustatkova cena po 3-5letech jeho pouzivani, ale to az nekdy priste...
Omlouvam se za roman trosku z toho horka blouznim