Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 30 dub 2012 09:29
Na kastli vezmi magnet a budeš hned vědět co je hliník a co ne 

Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
Jj, to jsem se už dočetl, spíš mě zajímalo kdy to cca čekat a co s tím ideálně? Koupit nové a mít na nějakou dobu zase klid, nebo zaslepit? Nebo to stačí pravidelně čistit?komin píše:Ten BMW motor ma v sani take plastove klapky plast casom dozreje polame sa a motor si to nasaje ostatne si uz asi domyslis
Zrcátka nevím (také by se mě to líbilo), ale zamykání po rozjezdu jde a automatické svícení také. Z dalšího zajímavého, by se mě líbilo automatického snížení auta na nástupní výšku např. po zařazení P. Sice používám ten knoflík na dveřích, ale je to takové...knoflík zrcátka, knoflík výška a pak teprve vypnout a vystoupit. Ještě by bylo dobré automatické zavření všech oken včetně střešního po vyjmutí klíče ze zapalování.Lukasino píše:Zeptam se na takove kraviny![]()
Mechy
- radeji s vyskou podvozku nehybat, nebo naopak je lepsi, kdyz se to hybe? Nebo je to absolutne fuk?![]()
Motor TD6, mam najeto 180tis (dle vseho real)
- nachipovat, nebo radeji na nej nesahat?Nekdo rikal, ze se mu motor docela zklidnil po nachipovani (nemel potrebu podrazovat v kopci atd.)
- co sani? Od kolegu s e39 vim, ze tam byl nejaky problem u sani, uz ted nevim co presne, ale myslim ze nejake tycky kdyz se zapekli a urvali, tak nadelali dost bordelu v motoru, resit, nebo to je u RR nejak vyreseno lepe?
- jak s rozvody? Rozvod je retezem, mam-li spravne informace, ale co pomocny rozvod nebo jak se tomu rika (na altik, klima kompresor, servo, atd.). Jaky je tam interval vymeny a co se vse meni?
Kastle
- co je vse hlinik? Koukal jsem, ze zadni vnitrni lemy mam docela od kaminku orvany a na tech mistech mi uz trochu leze liska...
Diagnostika, co vse lze pres ni?
- je mozne nastavit aut. sklapeni zrcatek po zamknuti na leto?
- nastavit automaticke zamykani po rozjezdu?
- aut. sviceni?
- neco dalsiho zajimaveho?
Pote co jsem se bavil s Jirkou (jeste jednou diky za pokec), tak mi doporucoval jednotku na mechy z UK. Co je to presne zac?
Obecne, je nekdo v Praze, kdo umi L322? Cimz nemyslim LR autorizakJen potrebuji vyresit kraviny typu ze se mi nezklapi zrcatka (respektive se sklopi, ale okamzite hned vyklopi) a nefunguji parkovaci senzory (pote co predchozi majitelka "oparkovala" roh zadniho narazniku).
Moc diky
pan klobouk píše:No já tedy nevím o nikom s TD6 (mot.M57 306D1)komu by vlítla klapka do sání,to se podle mě týkalo až novějších motorů,které se dávali do BMW E60.(mot.306D2).Tam to lítalo jak čerti v palírně...a ty motory nepřežili 100000km,ale starej TD6 co dávali do RR byl pro němce už odpad...
MOPADŽI píše:To Lukasino:
Co se tyka diagnostiky, to nam opet musi rici povolanejsi. Ja se domnivam, ze prave u tohoto motoru Tdv8 ktery neni BMW, bude i ta diagnostika jina.
Co se tyka servisu - oleje, filtry, vymena kladek prislusenstvi, remenu atd. ti udelaji kluci tady. Ja byl na tomto prvni servisu u eliotta. Umi to ale i Mesky, Auto Jase atd.
Me se jedna ale hlavne (treba to ani potrebovat nebudu) o servis ty elektroniky co v tom aute je. Az to proste zacne hazet nejaky ty nesmysly, bude to blikat a tak
, zatim jsem s tim najel ale pouze 8tis. co to mam a vse je bezproblemu.
Rozvod je retezem, jak me potvrdil Patrik, takze to neni treba resit.
Remen prislusenstvi a kladky, bych byt tebou radsi vymenil. Ja mam remen vymenen, kladky necham udelat priste. Urcite si nech vymenit olej v prevodovce. Tu kravinu co pisi v manualu ze tam je dozivotni napln ... tam napsal snad nejaky najaty Toyotar![]()
Je pravda, ze olej v automatu nejde nikdy vymenit vsechen, to by se muselo vyplachovat a vyplachovat snad 20litry.
Ja budu ( mam auta proste rad), menit olej v motoru po 15tis. a v prevodovkach a diferacich po 30tis. pri beznem pouzivani auta. Az s nim zacnu neco tahat (montaz zavesu u Patrika se blizi), nebo ho nekde lehce potrapim v terenu (?), interval zkratim.
Co se tyka vymazani to servisniho intervalu, bohuzel zatim jsem zadnou fintu - klicek atd. u tohoto modelu RR s Tdv8 nenalezl ... Takze stale zbyva jen diagnostika.
U starsich typu s Tdv6, 4,4 a 4,2 benzin to jde. V diagnostice Bosch je tato metoda dokonce popsana. Konzultoval jsem to s Meskym.
Co se tyka zvedani podvozku, myslim ze pro mne je mod "offroad" dostatecny. Ja s timto autem, zadny "hardcore" jezdit nehodlam (zatim)
Oprava navigační DVD, nevím ...Lukasino píše:Mopadži: jo, tak to jsme se s těmi motory nepochopili
Jinak další zjištění, nefunkční CD mechanika na navigaciPodle známého častá závada u bmw... Víte o tom něco? Lze to nějak opravit?