Stránka 2 z 2
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 13 črc 2011 08:28
od zbyna05
Zdar chlapi poradte mam tosamej problem turbo mi sepne až tak 2500ot.hadičky jsem měnil a kontroloval vahu vzduchu dal novou
poradili mi že mam prostříkat to tahelko u turba zatim žadná změna,ten podtlakový ventil je kde.
Určitě se dá koupit,také jsem uvažoval o tom erg ventilu o zaslepení.Nemáte možnost to někdo obědnat jak sem to viděl někde na foru
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 13 črc 2011 09:33
od cesta
Jestli jsi měnil hadičky tak jsi musel být na něm, pokud se ptáš na ten selenoid. Je vidět z boku z levé strany,u filtru vzduchu. Hned vedle je ten podtlakový (vzduchový)je cca.uprostřed motoru, ten má hadičku z toho selenoidu. Nejlepší přístup je zespodu když sundáš kryt motoru. Jinak zkontrolovat to jde, když se podíváš z levé strany do toho výřezu jak je táhlo řízení, je tam vidět to táhlo( s baterkou)od toho podtlakového ventilu jak chodí po přidání plynu. Jinak já dal VD40 aj do toho selenoidu přes vstupy pro vzduch i do toho táhla.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 13 črc 2011 16:52
od zbyna05
Já tomu moc nerozumím selenoid je ta kovová kruhova ja pumička s tahylkem který se ma hybat při přidání plynu a hned vedle toho je nejaky ventil a jsou na nej napojeny 3hadičky to vše je na pravé straně pod turbem to je ten podtlakovy nebo něco jineho.
Na levé straně je z uměle hmoty banka kde je přivedena hadič ze spodu to je co. levá a prva strana beru jak když sedim za volntem
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 14 črc 2011 06:09
od cesta
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 635#p90635" onclick="window.open(this.href);return false;
Kukni tady, dole na 1 straně je obrázek toho selenoidu(do něj jdou ty 2hadičky)vedle je ten ventil s tím táhlem. Selenoid ti řídí množství vzduchu pro ten ventil s tím táhlem, které pak naklání lopatky turba.Ta baňka co popisuješ by měl být filtr, pro ten selenoid (aby šel do něj čistý vzduch)to je myslím starší provedení, někde tu byly aj fotky, už se to tu řešilo se mi zdá.Ty novější selenoidy už mají zabudovaný filtr v sobě. Když to bude například někde přicpané, přerušené, tak tam nepůjde správný tlaK(množství)vzduchu.(nebo je vadný ten selenoid,nebo ten ventil s tím táhlem) Poznáš to i podle toho, že když přidáš plyn, tak na pravé straně v motoru, je gumové koleno co vede z intercoleru a to se po přidání plynu dost nafukuje, normálně nedělá nic a jde i trochu zmáčknout.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 14 črc 2011 21:28
od zbyna05
Díky za rady, ale potřeboval bych to upřesnit, posílám foto, tak kdyby jst mi to mohli někdo popsat zda je to ono.
Na ventilu turba by měla chodit "tyčka", v jakém rozmezí?
Kdo by byl schopen objednat EGR ventil záslepku. Díky
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 15 črc 2011 10:11
od macejky1
Tady si určitě vybereš:
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40 ... Categories
Osobně bych bral ten nerezovej za cca 40,- Lib. Poštovný počítej okolo 15 - 20 Liber.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 17 črc 2011 00:05
od ccvit
ahoj. z vlastnej skusenosti. skor nez zacnes vrazat peniaze do oprav pokus - omyl, /mna tie pokusi stali cca 1200 eur a rok a pol trapenia/ kup si nieco na elektro kontakty a urob toto. - zmontuj plastove sacie potrubie, pod nim je vysokotlaka rampa vstrekovania paliva. na pravej strane je cidlo. odpoj kabel a nastriekaj kontakty. popripade vymen ich. toto by mali skusit vsedci, co maju problem aj zo startovanim ale aj z nepravydelnym chodom motora. /choroba BMW/
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 17 črc 2011 06:50
od cesta
EGR s tím Tvým problémem nic nemá, to je jen vylepšení ať se ti nezasírá motor. Je to tak jak popisuješ na obrázcích, spíš bych se zaměřil na to asi prasklé koleno. Ta tyčka - to nejde říct v jakém rozmezí, zhruba kole 1500 ot. začíná zabírat turbo tak by se měla pohnout.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 18 črc 2011 22:33
od zbyna05
Panove kde je ta gum.hadice od intercoleru. Co je ten intercoler
Potřeboval bych to koleno od turba objednat,ale nikde jsem ji v nabídce nenašel poradte Díky.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 18 črc 2011 22:38
od zbyna05
Rozhybal jsem tu tyčku od ven.turba a už slyšim pískaní turba tak v 1900ot. ale pořádny zaběr cítím až tak kolém 2500ot
Poradte proč to zapina tak pozdě
Dík
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 19 črc 2011 06:51
od cesta
http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/c ... tml?page=4" onclick="window.open(this.href);return false;
třeba tady...
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 19 črc 2011 08:17
od macejky1
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 19 črc 2011 22:16
od zbyna05
Skvělé stale nevim které to koleno patří přímo nasadit na turbo.
chtěl jsem si obědnat a oni mi posilali pouze obrázky z nabitky kolena přímo v motoru.
Ty silikonove vypadají skvělé ,ale ktrerá to je poradte.
popřípadě kdoby byl schopny mi to obědnat_?
Díky
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 10 srp 2011 19:27
od zbyna05
Ještě jednou posílám foto prasklé hadice kterou potřebuji vyměnit. Ukazuje na ní MODRÁ šipka (širší gumová "potečená" hadice). Nejedná se o hadici na sání vzduchu (v motoru u EGR ventilu), ale o hadici k turbu. Potřeboval bych obědnat pouze tu, dodavatelé u nás ji nemají a nabízí vždy jen tu prvně zmiňovanou vzduchovou. Ještě jednou děkuji za rady.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 11 srp 2011 07:41
od macejky1
Zkus to tady.
http://www.rimmerbros.co.uk
Nemají to sice na stránkách e-shopu ale ze zkušenosti vím, že seženou cokoliv. Stačí jim popsat co potřebuješ přes email nejlépe pokud jim pošleš číslo dílu podle RAVE. A do 3 dnů máš v emailu nabídku.
Re: TD4 ztráta výkonu
Napsal: 15 črc 2015 20:52
od Hunter
Tak jsem tuhle jel z Liberce po dálnici a najednou v kopci kontrolka motoru, nižší výkon a černý kouř z výfuku. To celou cestu do Jičína, při rychlosti vyšší než 80 se to takto chovalo. Až jsem po cestě slyšel děsný šumění v motorovým prostoru, tak mě to bylo jasný - prasklá hadice turba. A doma kontrola - prasklé koleno. Provizorně jsem to na couračky oblepil alobalem a zadrátoval, ale hned jsem objednal silikové hadice. Jakmile přišli, hned jsem dal to koleno. A za pár dní praskla ta krátká hadice mezi snímačem tlaku a tím plastovým bazmekem. Takže jsem vyměnil všechny hadice a doufám, že bude nějaký čas pokoj. Ale na to, že mi prasklo až na cca 230K km, to vydrželi hodně
