Stránka 2 z 4

Napsal: 25 kvě 2007 21:28
od Hunter
No, nic ve zlem, neber to osobne, opet nekolik pripevku za sebou, vet nepocitane, prijde mi to jako vysypane z rukavu, jako by jsi nestacil psat, co si myslis, ale ty podstatne informace jsme se nedozvedeli, tedy alespon ja.

Vis tedy, od kdy je na svete ta posledni, dobra IRD? Jinak receno, v kterych vozech uz bude bydlet?

K te viskozce, tedy do ted nechapu, jak mam zjistit, ze je v haji, reps. jak na to prijdou v servisu:? Prece ne tak, ze na to kouknou a reknou, bude to chtit novou viskozku a IRD :shock:

K tomu srovnani, ja nesrovnavam LR a ty dalsi, jenom jsem sdelil sve poznatky z jizdy jinych aut.

A to, ze to jde v rejdu spatne - ztuha, no ja nevim, kdyz to rikaji skalni znalci, kteri to treba i opravuji... Prece, kdyz tam neni mezinapravovy dif, tak to musi jit ztuha, nebo ne? To, ze se to treba uplne zastavi ci tam neco lupne, budiz, ale jinak... Jo a jak pises o prirazenem zadku, vzdyt ten jede porad, jak tu nekde uvadel admin 80% predek a 20% zadek.

Napsal: 25 kvě 2007 21:56
od Hunter
Colombo píše:... Vysledek: vymena vsech tri dilu, ceny jsou následující:
IRD rozvodovka 37181 + DPH
Viskozní spojka 32669 + DPH
Zadní diferenciál 23796 + DPH
...
Kdyz se mrknes sem
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_8.html
tak tam se to da koupit o dost levneji (pocitam tak o 25.000,- i s dopravou) a nebude to ani velky problem to sem dostat :wink:

Napsal: 28 kvě 2007 13:25
od Colombo
to Hunter:
Super tip ... ty ceny jsou opravdu dost jinde ...

to all:
Máte někdo zkušenosti s tím prodejcem ASHCROFT Transmitions ltd ( http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_8.html ) ? Dá se tomu věřit? Nerad bych koupil buď špatnou verzi IRD nebo vůbec nějaké to domo-dělo ....

Napsal: 28 kvě 2007 13:50
od Hunter
Ja tu nasel odkaz na foru, zkusenosti treba viz zde

http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.p ... t=ashcroft

takze asi OK :wink: A nasel jsem tu na foru i dalsi odkazy, nekde to vychazelo mozna i o neco mene, ted uz nevim, podivam se.

Pokud by jsi objednaval, dej tady vedet, pokud tam budu nec potrebovat, mozna bychom to mohli vzit spolecne a usetrit naklady za dopravu.

jeste musis vzit potaz k tem cenam nase DPH a clo, pokud nejake bude (asi jo).

BTW ty uz tedy vis, co mas v haji, pokud mas neco v haji? a vis, jak zjistit, zda ta viskospojka umrela, resp. jak se proveri i ty dalsi veci?

Napsal: 28 kvě 2007 15:27
od Colombo
to Hunter:
na tech strankach odpovidaji na to, jak otestovat viskozu, zda je ok nebo zatuhla a je na výměnu:

tady je původní english postup testu:

To check the condition of your unit :

1) Jack up one rear wheel
2) put an 18" bar through the rear prop UJ and try to turn it.
3) it should turn slowly with resistance

Please note even a good one will be quite tight.

btw: nejsem si jist, ze dobre rozumim bodu 2 - kam že mám strčit tu 18ti palcovou tyč a otáčet?? - NEBOLI co je to "rear prop UJ"??

Zatim nemam overeno, co presne je v haji, ale vypada to, ze asi viskoza a mozna IRD, coz doufam, ze ne .... Lupe to sice v zadnim diferaku, ale pri vyssich rychlostech to nehučí, kola se sjizdeji rovnomerne, takze ten bude asi v poho ... mozna ze tam lupe silentblock. Kazdopadne se Landy do zatacek lame, takze neco spatne bude ... nemyslim si, ze by se karoserije takhle kroutila kvuli tomu, ze mam hard-top (tridver s cabriem) ...

Napsal: 28 kvě 2007 15:48
od Hunter
Jo ten postup jsem objevil a skoncil presne tam, kde ty, proto jsem jsem se zacal ptat zde:
http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=1179
jak to myslis, ze se Ti lame karoserie? Jako ze se krouti?

Napsal: 28 kvě 2007 15:58
od Colombo
To Hunter:

sorry za dublovani ... nevsimnul jsem si tveho prispevku. kazdopande jsem uplne nepochopil, jak s tim zadnim kardanem otacet .. nerad bych neco pacil nebo bych nerad, aby tam neco pod mym zasahem ruplo.

Navic ... nejsem si jist, ze si muzu dovolit lezt pod auto, kdyz budu mit auto na orig. LR heveru (jinej nemam) / a necim tam otacet a riskovat, ze na me ty 2 tuny zbuchnou ....

Napsal: 28 kvě 2007 16:02
od Hunter
Nic se nedeje :wink:
Jo ten pocit znam, mit nad sebou skoro 2t a nevedet, zda to hever vydrzi. Nejlepsi je to jeste necim podlozit, pro jistotu.

Napsal: 28 kvě 2007 16:10
od Colombo
to hunter:
ohledně toho kroucení karoserie ... dal jsem to do noveho nodu (http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=1187).

Napsal: 29 kvě 2007 14:17
od danda
Našel jsem tohle, snad to pomůže.
UJ = Universal Joint
prop - propeller ?vrtule?

Prop UJ replacememnt :
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=7982

Napsal: 29 kvě 2007 16:56
od Hunter
Diky, tak to vypada, ze to je kardanovy kriz a s tim spojene dalsi. Prozkoumam to a uvidime.

Napsal: 06 zář 2007 22:24
od Luboš M.
Clapi jak jste dopadli s tou viskozní spojkou? Mám stejný problém, auto se mi v plném rejdu skoro zastaví a pne. Je tam něco špatně nebo to dělá každý?

Napsal: 06 zář 2007 22:38
od Libor
Luboš M. píše:Clapi jak jste dopadli s tou viskozní spojkou? Mám stejný problém, auto se mi v plném rejdu skoro zastaví a pne. Je tam něco špatně nebo to dělá každý?
JDI NA PREDCHOZI STRANU,NECO JSEM TAM DRIVE PSAL....JO TAKE SE MRKNI NA TC ABS TAKE JSEM TAM K TOMU NECO DAL

Napsal: 06 zář 2007 22:42
od Hunter
Ja jsem zatim nedopadl nijak, kazdy mi rekl, ze je to OK, tak to neresim.

Napsal: 06 zář 2007 23:08
od Luboš M.
Libor píše:
Luboš M. píše:Clapi jak jste dopadli s tou viskozní spojkou? Mám stejný problém, auto se mi v plném rejdu skoro zastaví a pne. Je tam něco špatně nebo to dělá každý?
JDI NA PREDCHOZI STRANU,NECO JSEM TAM DRIVE PSAL....JO TAKE SE MRKNI NA TC ABS TAKE JSEM TAM K TOMU NECO DAL
Právě že já jsem došel ke stejnému názoru ale dnes mi řekl jeden hodně dobrý zdroj že mám problém. Mohl by to třeba admin dát na pravou míru. Díky

Napsal: 08 zář 2007 22:24
od morten
Zdravim,citam ze sa tu riesi IRD a brzdenie Landyho v zakrutach.Kedysi (este na starom fore)sa to tu riesilo a admin toto brzdenie oznacil za normalne.Znamy ma napr.Kiu Sorento a robi mu to tiez.Takze toto by som ako problem nevidel.Co sa tyka spravnej IRD tak ak si dobre pamatam,admin pisal ze konecne funkcne bezproblemove IRD zacali davat od roku 2002(3 alebo 4 verzia).Dovtedy tam je tento problem,ktory som mal aj zo starym Landym 99.Teraz mam 2003 tak snad uz mam ozaj s IRD pokoj.K tomu praskaniu,skus ist niekde na zdvihak,zaradit 5 a zdola popocuvat ci to niekde praska,klepe a pod.Takto vo vnutri auta sa to moze rozne prenasat
a zle urcit zavada.

Napsal: 12 zář 2007 08:00
od Admin
morten píše:Zdravim,citam ze sa tu riesi IRD a brzdenie Landyho v zakrutach.Kedysi (este na starom fore)sa to tu riesilo a admin toto brzdenie oznacil za normalne.Znamy ma napr.Kiu Sorento a robi mu to tiez.Takze toto by som ako problem nevidel.Co sa tyka spravnej IRD tak ak si dobre pamatam,admin pisal ze konecne funkcne bezproblemove IRD zacali davat od roku 2002(3 alebo 4 verzia).Dovtedy tam je tento problem,ktory som mal aj zo starym Landym 99.Teraz mam 2003 tak snad uz mam ozaj s IRD pokoj.K tomu praskaniu,skus ist niekde na zdvihak,zaradit 5 a zdola popocuvat ci to niekde praska,klepe a pod.Takto vo vnutri auta sa to moze rozne prenasat
a zle urcit zavada.
Díky nenapsal bych to jinak :wink:

Napsal: 12 zář 2007 21:06
od morten
Rado sa stalo. :D

Napsal: 19 led 2008 22:50
od Dušan K.
Ahoj když jsou špatný tyhle všechny věci v jaky časti odchazí ten kardan ve předu uprostřed nebo v zádu v těch křížích?

Napsal: 20 led 2008 09:46
od Oldman
Zdravím, můj FL 98, který má mít údajně najeto 107 tis., dělá to samé - při plném rejdu na neutral se úplně zastaví. Mám taky pocit, že při jízdě mírně hučí něco vespod auta. Vyměnil jsem gumy, zadní měly hodně vybroušených plošek a dělaly obrovský rámus :) Mohlo by to souviset s viskozní spojkou?

A nevíte, kde bych našel seznam autorizovaných servisů, nebo servisů, které se zabývají Land Rovery?

Jsem z Mostu a něco poblíž bych bral, aby se na to mrkli.

Díky