Adam P. píše:Balú píše:to co z tym autom je by zaujimalo viac ludi si myslim,uz len preto,ze tu bolo xkrat preberane a v kratkej dobe zmenilo viackrat majitela a teraz sa predava zas

z fora si ho nekupi asi nikto,lebo je to podozrive a jeho skutocny technicky stav je v hmle... aspon opticky vyzera pekne a zachovalo...
taky mně to tak přijde :/ pokud by to bylo takové terno, tak proč za tak krátkou dobu snad už třikrát změnilo majitele. to prostě moc důvěry nebudí. vypadá to na takové to "dej to trochu do kupy a rychle se toho zbav, než se to vysere úplně"

No tak třeba já jsem ho bral proto, že jsem si ho chtěl vypiplat a užívat, jako nějakou tu leštěnku.
Takže hned po koupi od pečlivého majitele, jsem do toho vrazil asi 30 tisíc. Nějakou práci na tom dělal i LandJirka.
Z nějakých osobních důvodů jsem pak auto prodával s vědomím, že je v pořádku a detaily, které na to ještě byly k dodělání,
jsem předal novému majiteli... pak už jsem koupil D3.
DII už v sobě měla druhý motor od původního prodávajícího s cca 77 tis km a byla opravdu v hodně dobrém stavu,
jak zvenku tak i zevnitř.
Co se týká samotného motoru, tak to asi nebyla taková závada, která by se hned poznala a nebo viděla.
K té závadě až došel myslím čtvrtý majitel, když si nechal dělat motor u Pešlíka.
Auto prošlo asi přes 5 lidí a do té doby se s ním nic špatného nedělo.
Co se nakonec přesně našlo, jak se to opravilo a v jakém stavu je to teď, to bohužel nevím.
Takže pokud je auto v pořádku, opravené, tak ta cena asi bude ok.
Pokdu se to auto nabízí stále s tou "nějakou" závadou, tak to bude asi lepší zjistit o co jde
a auto koupit jedině za nižší cenu a vše si nechat opravit.
Na tu DII se prostě pohlíží jako na špatné auto, které neustále mění majitele,
ale asi to nebude úplně pravda. Možná by bylo lepší, kdyby tady lidi z fóra, kteří jej měli,
trochu víc rozebrali, co s autem doopravdy bylo a co na něm dělali. Já to tak klidně rád udělám, pro spokojenost budoucího majitele.
PS: klidně bych tím majitelem byl znovu já, pokud to bude vyjasněný.