U mna bude problem niekde inde.
Cerpadlo som opat vycistil, zapojil, islo tichucko, druhy den uz zacalo vydavat zvuky, treti den . Je mozne, ze mam v systeme vysoky tlak, vzduch, ... ?
Dakujem
S Defom nejazdim, stoji na mieste, iba ho prestartujem, necham nastartovany asi 5min a vypnem.
Zacni jazdit a uvidis, ze sa to bude menit. Ja som niekolkokrat menil filter ked kvicalo a pomohlo, menim pal filter kazdych 15tkm a bol som prekvapeny, ze niekedy bola vymena potrebna skor. Napr na hranici v Ciernej hore cerpadlo kvicalo az sa motor zastavil. Vymenil som filter natiahol naftu a fical dalej.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
TD5ka podle mojí zkušenosti potřebuje odvzdušnit a projet alespoň půl hodiny, jenom pár minut na odvzdušnění nestačí, i když motor vrčí. Pokud se to neudělá, tak druhý den odvzdušňuji znovu. A k tomu filtru - na výlety sebou vozím rezervní, ale zatím nebyl potřeba, kromě toho, že v Bosně auto smrdělo jak bolavá noha, jsem měl spíš dojem, že nafta bývala všude lepší než tady - bez žlutého hnusu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo