Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tak uz sem to cely rozhrabal
Zmensil jsem predpeti pruzinky pod membranou a pootocil sem ten konus nejdriv na plnej knedlik a pak jsem to o neco vratil aby to cudilo tak nejak prijatelne, konecne ta latra trochu jede 
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Ale jak dlouho ti pojede
Dej hlavne vedet kolik to teda zere

Dej hlavne vedet kolik to teda zere
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
No mam uz trochu nacaty turbo, tenhle "odbornej" zasah mu asi moc neprida
Ale myslim ze jsem to nastavil celkem rozumne. Do vetsich akci se bez teplomeru nechci poustet. Furt to kouri min nez seriovej patrol
Jj dam vedet 
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Všechno kouří míň než Patrol 
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Taky me to zajima, jestli to jde nejak rozumne...Miky_CZ píše:mam dotaz, jak odkarbonizujete to sani? rozeberete a mechanicky nebo vodou nebo jak?
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Myslim, ze by mel fungovat SLABY!!! roztok hydroxidu draselneho ve vode (teple) s trochou saponatu... Dokonce se to vyrabi i pod nejakym nazvem a za nejaky stokoruny prodava i v kanystru asi 3 nebo 5 litru.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
brudr píše:Ale jak dlouho ti pojede![]()
![]()
Dej hlavne vedet kolik to teda zere![]()
![]()
Ja jsem tohle delal pred mesicem a neco tycku jsem vyndal navaril prebrousil auto jede jako streleny coz muze potvrdit Eliot kdyz jsem ho po ceste z Jihlavy 2x predjizdel dokonce mi vyrazne a to opravdu vyrazne klesla spotreba ted jsem jel dokonce dalku za 8,5l ale to byla fakt lehka noha predtim stejnym stylem 11,5. Jeste jsem teda vycistil IC a nechal udelat vstriky . Mam s tim nalitano cca 3000km a jsem spokojenej.jo a pokud tomu neslapu tak to nekouri zato jak dam plnej tak jo ale to mi neva vetsinou jezdim do pul plynu a uplne to staci
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
mozes sem hodit neake foto kde sa ta membrana nachadza lebo nejak to nemozem pochopitTak uz sem to cely rozhrabalZmensil jsem predpeti pruzinky pod membranou a pootocil sem ten konus nejdriv na plnej knedlik a pak jsem to o neco vratil aby to cudilo tak nejak prijatelne, konecne ta latra trochu jede
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tady to všechno je, jak psal skritek: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) SJ410 dne 29 čer 2011 21:55, celkem upraveno 1 x.
Už radši na nic...
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Jestli to dobre chapu, tak uprava te tycinky a pruzinek udela plynulejsi a rychlejsi zmenu davkovani nafty plus to vybrouseni zase prida vic nafty do smesi? Co turbo? uprava na vyssi tlak? Nechapu potom tu nizsi spotrebu a proc se to tak nedelalo z vyroby, kdyz je ta uprava tak funkcni a jednoducha...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Odpovím ti... z ekologických důvodů
jako bohužel vše už dlouhou dobu 
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Mno ja spis chtel trosku fundovanou odpoved nekoho, kdo uz par td motoru udelal a rozumi tomu, pripadne jestli jsem to dobre pochopilRosi píše:Odpovím ti... z ekologických důvodůjako bohužel vše už dlouhou dobu
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
ja jsem sice zadne motory nedelalHonzan píše:Mno ja spis chtel trosku fundovanou odpoved nekoho, kdo uz par td motoru udelal a rozumi tomu, pripadne jestli jsem to dobre pochopilRosi píše:Odpovím ti... z ekologických důvodůjako bohužel vše už dlouhou dobu
![]()
ale rekl bych ze ten motor nastavuji ve fabrice tak jak ho nastavuji kvuli emisim, ruzne kvalite nafty, a v neposledni rade zivotnosti motoru a ostatnich komponent
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
----
Naposledy upravil(a) SJ410 dne 29 čer 2011 21:56, celkem upraveno 1 x.
Už radši na nic...
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
jde o to ze do motoru jde nejake mnozstvi vzduchu a k nemu je na cerpadle nastavena bohatost smesy kdyz zacne tlacit turbo vzduchu tam jde vic a proto je tam tato tycka ktera v zavislosti na tlaku prida bohatsi smes. A je to nastaveno aby to vzdy odpovidalo te spravne bohatosti a tedy motor nkouril a mel dobre emise.
Jak vetsina lidi radi je pridat sroubkem na bohatos smesi jenze ta bohatost je pak v celem spektru otacek takze to zacne zrat a kourit
kdezto kdyz upravite tu tycku tak v nizkych otackach zustane smes tak jak ma byt popripade TROSKU chudsi takze pri nizkych otackach a malem tlaku turba motor nekouri a nezere v pripade ze pridas plyn stoupne tlak turba tycka nastavy bohatsi smes a pokud je upravena jaklo u me tak opravdu vyrazne auto zere kouri ale jede jako vystreleny z praku.
Takze vyhoda je v tom ze na normalni jezdeni v beznem provozu jezdim za malo auto nekouri nikoho neobtezuju dymem ale kdyz potrebuju tak mi neva ze na chvili pri predjizdeni trosku zakourim
je to jako kdybych mel motor V8 normalne jezdil na 4 valce s malym vykonem ale malou spotrebou a kdyz bych chtel predjizdet tak by to tam sice teklo proudem ale zase by jelo
Jak vetsina lidi radi je pridat sroubkem na bohatos smesi jenze ta bohatost je pak v celem spektru otacek takze to zacne zrat a kourit
kdezto kdyz upravite tu tycku tak v nizkych otackach zustane smes tak jak ma byt popripade TROSKU chudsi takze pri nizkych otackach a malem tlaku turba motor nekouri a nezere v pripade ze pridas plyn stoupne tlak turba tycka nastavy bohatsi smes a pokud je upravena jaklo u me tak opravdu vyrazne auto zere kouri ale jede jako vystreleny z praku.
Takze vyhoda je v tom ze na normalni jezdeni v beznem provozu jezdim za malo auto nekouri nikoho neobtezuju dymem ale kdyz potrebuju tak mi neva ze na chvili pri predjizdeni trosku zakourim
je to jako kdybych mel motor V8 normalne jezdil na 4 valce s malym vykonem ale malou spotrebou a kdyz bych chtel predjizdet tak by to tam sice teklo proudem ale zase by jelo
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Skritku a ty jsi laboroval taky s turbem?
Mam pridany na nafte a serizeny predvstrik, ale na 32 mt je to celkem malo...vyhovovalo by mi vic sily ve strednich a nizssich otackach, abych nemusel tolik dupat na plyn aby to vubec udrzelo rychlost....
Mam pridany na nafte a serizeny predvstrik, ale na 32 mt je to celkem malo...vyhovovalo by mi vic sily ve strednich a nizssich otackach, abych nemusel tolik dupat na plyn aby to vubec udrzelo rychlost....
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
SJ410 píše:
Na fotce je ovládání bajpasu turba, jak jsem přidal pružinku. Nastavil jsem
si to, že při cca 1,3bar začíná otvírat. Origo otvíralo při cca 0,9-1bar.
koukam ze jsi to nastavoval venku jen bych te chtel upozornit ze to neni moc presny otviraci tlak bude o neco nizsi nebot tlak splodin tlaci na zavrenou klapku obtokoveho ventilu, takze sila pruzinky je mensi o silu kterou potrebuje na udrzeni zavrene klapky aniz by tlak turba stoupl . pokud nepochopis nakreslim
proste pokud vyradis obtok uplne a nezablokujes ho mechanicky proti pohybu stejne se ti obtok otevre tlakem splodim
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Honzan píše:Skritku a ty jsi laboroval taky s turbem?
Mam pridany na nafte a serizeny predvstrik, ale na 32 mt je to celkem malo...vyhovovalo by mi vic sily ve strednich a nizssich otackach, abych nemusel tolik dupat na plyn aby to vubec udrzelo rychlost....
ja jsem prvne vycistil IC pak odpojil obtok na turbu nechal seridit vstriky nastavil predstih stale se to zlepsovalo ale nebilo to ono z cca 15litru jsem se dostal na 11-12 l na dalku pak jsem dal pridavku z defa 1: 1,41 coz zase hodne pomohlo jelo to lip ale porad nic moc a nakonec jsem udelal tu tycku a RRCse zmenil jak kdybych tam dal motor z porche. vim ze to opakuju porad dokola ale po temer roce co jsem byl nestastnej a neustale premyslel z ceho tam dam jinej motor jsem ted uplne spokojenej. Vim ze RRC neni zadny zavodak ale konecne jede muzu predjizdet a to i s karou predtim jsem se bal predjizdet i na dalnici nebot jsem byl jak kamion predjizdejici druhej kamion.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
No zni to dobre
Ja jsem teda na tech 11-12l... Vycistim ic, stejne se na to chystam a pak ta spotreba co pises mi prijde uplne ulet
Kdyz jsem mel auto v originalu tak se mi citlivou jizdou podarilo jet neco nad 9l, ale jestli po upravach jsi na tom takto, je to zajimavy... Jestli snizim zivotnost motoru o 30 procent nevadi mi to, porad to musi pul milionu najet... 
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
ja ted jezdim na 32 za 10-11l a nejsem zrovna bzda provozu, takze to asi necham tak i kdyz je to lakaveHonzan píše:No zni to dobreJa jsem teda na tech 11-12l... Vycistim ic, stejne se na to chystam a pak ta spotreba co pises mi prijde uplne ulet
Kdyz jsem mel auto v originalu tak se mi citlivou jizdou podarilo jet neco nad 9l, ale jestli po upravach jsi na tom takto, je to zajimavy... Jestli snizim zivotnost motoru o 30 procent nevadi mi to, porad to musi pul milionu najet...
teda me pak nelimituje vykon motoru ale velke gumy 9cm lift a žádné stabilizatory
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál