
Jen k tomu atesu pod sedacku, to bych asi nedelal. Za prve do toho kasliku tece a za druhe ,nedavno jsem resil s kamosema atesa co nebyli dobre udelany a z duvodu zabudovani do maleho prostoru se prehrivali

Zdar, Honza
Díky Honzíku..Jenda píše:Cyrdo, mas to pekny a postup byl rychlejTak at ti cest klapne.
Jen k tomu atesu pod sedacku, to bych asi nedelal. Za prve do toho kasliku tece a za druhe ,nedavno jsem resil s kamosema atesa co nebyli dobre udelany a z duvodu zabudovani do maleho prostoru se prehrivaliJen to zvaz. Ale ta voda je asi horsi.
Zdar, Honza
Pokud máš vzadu děti, tak si otevři větráky a zadní okna. Když otevřeš střešní okno, tak jde vzduch větrákama dovnitř a střešnim ven a chladí jen řidiče a spolujezdce. Jo a vypni ventilátor, ten v létě funguje jak topení.cyril píše:Vody bylo fakt zoufale málo...ale je čistá! Chvilku jsme si s dětmi hráli na mělčině...pozorovali pod šutry raky a pulce...
Na výšku mám včetně motokufrů 248cm. Takže si u mostů dávám bacha. Jinak defík je bez klimy fakt běs. U dědka mi to vůbec nevadí...to není auto na běžný ježdění...ale tady se mi děcka i přes fólie na oknech doslova pečou. A to mám bílou střechu, pootevřený střešní okno a větráky. Ale na druhou stranu je to skvělý auto a mám ho rád....takže investice do klimy a automatu mi vůbec nevadí.
Teď se teda ještě budu muset před odjezdem poprat s porouchaným servem....možná je jenom ruplá nebo volná hadice. Každopádně to dost teče.
Edit: P.S: No to je nápad Matoo!Hned jak to vymyslíš, jdeme do toho!
Díky Ivane...to jsem zkoušel. Je to tak určitě lepší...ale tuto sobotu jsem tmelem na okna zalepil komplet celý zadní okna, protože tak strašně na nerovnostech kvíkala, že už nepomohlo ani vypodložení papírem, gumou a špalíky. Skoro mi jeblo...IvanM píše:Pokud máš vzadu děti, tak si otevři větráky a zadní okna. Když otevřeš střešní okno, tak jde vzduch větrákama dovnitř a střešnim ven a chladí jen řidiče a spolujezdce. Jo a vypni ventilátor, ten v létě funguje jak topení.cyril píše:Vody bylo fakt zoufale málo...ale je čistá! Chvilku jsme si s dětmi hráli na mělčině...pozorovali pod šutry raky a pulce...
Na výšku mám včetně motokufrů 248cm. Takže si u mostů dávám bacha. Jinak defík je bez klimy fakt běs. U dědka mi to vůbec nevadí...to není auto na běžný ježdění...ale tady se mi děcka i přes fólie na oknech doslova pečou. A to mám bílou střechu, pootevřený střešní okno a větráky. Ale na druhou stranu je to skvělý auto a mám ho rád....takže investice do klimy a automatu mi vůbec nevadí.
Teď se teda ještě budu muset před odjezdem poprat s porouchaným servem....možná je jenom ruplá nebo volná hadice. Každopádně to dost teče.
Edit: P.S: No to je nápad Matoo!Hned jak to vymyslíš, jdeme do toho!
I.
A co toto? Podle vyšky by se to mělo i pod zahrádku vejít.....matooo píše:cyrile neboj jeste vymyslim jak schovat klmu v defikovi do stavajicich pruduch protoze tu origo plastovou a hnusnou sracku co ti to fouka na kolena tam nechci ani videt![]()
A udelame si s Tristovek lednice![]()
Poruchy stejný...Dvojkříž, polybushe.....co se týče beden tak zatím všude obstály tyhle http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false; a Garmin 276C ten funguje dodnes ještě na původní baterii jinak pár jich ještě mají tu http://www.ebay.co.uk/itm/Garmin-GPSMAP ... 46068b3136" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš IIcyril píše: Defík vydržel, jen se mi v tamním terénu uvolnily polybushe (což jsem zjistil až doma) a při zpáteční cestě, někde kolem Litomyšle se začal ozývat kříž zadního kardanu. Dojel jsem ale bez nutnosti opravy po cestě a originál gumové silentbloky
Jediný, co mi ale na tomhle věrném druhovi stále více chybí, je klimatizace. V prašném islandském prostředí se s otevřenými větráky prostě jezdit nedá, protože je okamžitě celý auto jako prase. Plný lávového písku, který se dostane i do beden s oblečením, do elektroniky, k jídlu a podobně. Takže to bude asi další bod úprav.
Podělal se mi tam jen měnič na 230V a Garmin ZUMO 550. Garmin 276C v pohodě vydržel.
Jasně...přesně jak píšeš. Křupání při změně náklonu, jako kdyby se to mělo celý rozpadnout. Plavání žádný. Přesný řízení jako kdyby nic, pouze křupykřup....Rover píše:Cyrile prosím jak se projevovalo "jen se mi v tamním terénu uvolnily polybushe"??? Nějaké křupání, lupání v zatáčkách, "plavání" nebo tak něco?
Ja měl taky žluté. Sám to asi nepoznáš. My na to přišli až když jeden vlezl pod auto do jámy a dva mu s ním kymáceli ze strany na stranu. Potom to bylo evidentní. Polybush má výhodu, že si jej přehodíš díky tomu, že je dvoudílnej třeba sám na poli. Gumovej originál musíš lisovat a to na louce nezmákneš. Před montáží nových gum pořádně vysmirkuj uložení. Je po polybuších plný rzi.Rover píše:Aha tak už začínám tušit odkud vítr fouká - u mé devadesátky asi po roce a půl od výměny starých gumových "bushů" za polybushe za začalo ozývat křupání - lupání v prudčích zatáčkách..., nemůžu zaboha přijít na to odkud to jde, už jsem pod tím snad desetkrát ležel a všechno poutahoval a furt stejné... To jsou ty polybushe fakt na na nic? Jsou lepší klasické gumové? (Tohle mně říkal Eliott a mně se to tehdy nezdálo). Polybushe tam mám žluté Britpart...