Stránka 8 z 55
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 05 lis 2017 21:23
od alberth
Zdravím pánové, nelze odpojení EGR ventilu řešit pouhým odpojením ovládání podtlaků ? V základním nastavení je přívod spalin uzavřen a přívěra vzduchu v poloze max.otevřeno, tedy tak jak by tam nebyl. Předpokladem je, že EGR ventil je mechanicky funkční. Díky Albert
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 06 lis 2017 06:56
od Land Jirka
lze
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 06 lis 2017 07:34
od MadTom
Když už to budeš dělat, tak bych ti doporučil zároveň vyčistit vnitřek - jak toho EGRu, tak sání kam se dostaneš, tak propláchnout intercooler (to je předepsané po tuším 80 000km).
Když ten celej EGR vymontuješ, tak se zbavíš restrikce v sání, ale podle mě už to nebude velkej rozdíl.
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 09 lis 2017 07:27
od alberth
Děkuji oběma.
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 30 lis 2017 16:08
od mr-tomas
Skládám motor 300tdi a nepoznačil jsem si kam a jak patřej středící kroužky mezi hlavou a blokem viz obrázek. Přijdou do bloku nebo do hlavy? A kterou stranou (náběh)?
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 30 lis 2017 16:22
od VencaZE
Patří do bloku, náběh si dej nahoru kvůli usazení hlavy.
V.
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 30 lis 2017 16:24
od mr-tomas
Díkes
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 30 lis 2017 22:00
od hok300
Ahoj, je u defika 300 TDI, mezi naftovou trubkou a sacim košem nějaké těsnění? Tam jak se nastrkuje/pripojuje na nádrž. . Jednou jsem vycvakl tu trubku a od té doby se to chovva jako zavzdusnene. Auto nemá výkon. A má tendenci někdy chcipnout.

. Truubku jsem vytáhl a těsnění tam není žádné
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 06:33
od Land Jirka
Nevim, jestli jsem tvůj dotaz správně pochopil, ale u třístovky 110 žádný sací koš není je tam jen trubka s plovákem z boku v nádrži. Trubka která jde z vrchu je vratka.
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 07:57
od hok300
Oprava, je to ta trubka co jde z boku k plovaku. Je to tedy ta část trubky co jde k sací trubce jak se tam jenom nacvakne. Je tam tesneni?
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 09:20
od Land Jirka
Myslím, že je tam šroubení a nic se nenacvakává...
na tu černou trubičku od plováku příjde matka s olivou (obrázek)
na palivové hadici, která jde na příčku rámu před nádrží je závit na který se to našroubuje.
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 09:47
od hok300
Aha, takže jestli to chápu dobře: ta oliva stou matkou je na té plastové trubce(co jde do nadrze) a na to se nasroubuje ta trubka co jde na rám? Tak mi poraďte co je špatně: já když tu trubku (co je na ramu) chytnu tak ji dost lehce stáhnu i s olivou z té co jde do nádrže
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 14:45
od Land Jirka
Ta oliva se dotahováním zalisovává do trubičky na které je nasazená.
Po dotažení je oliva zalisovaná na trubce a nesmí jít sundat tím to taky těsní.
Kup si novou (NRC9771) i s matkou (NRC977) a znovu ji tam přitáhni.
Cenově se vezeš do dvaceti korun

Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 17:29
od hok300
jo to by muj našponovaný rozpočet měl vydržet :-D

díky!
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 21:17
od alberth
ahoj,
řeším vibrace volantu ( podobné jako při nevyvážených kolech )
vyměnil jsme silentbloky na přední nápravě ( všechny, originál ) a současně pneumatiky 7,5x16 ( nové )
tlumič řízení/silentbloky OK
než jsem vyměnil silenbloky/gumy nebyl co řešit ( auto jezdilo na starých pneu do 150 km/hod bez žádných vibrací )
- silentbloky se měnili nýbrž původní byly totálně zničené
- gumy jsem kupoval na zimu nové ( vyrobené letos v polovině roku, MICHELIN CROSS LATITUDE - shodné s prvovýrobou )
najeto cca 500km od výměny ( cca 14 dní zpět ), přičemž řeším níže
nad 80km/hod vibrace volantu
převáženo celkem 2x ( i s prvním nasazením pneu ) bez změny
následně na vyvažovačce, která simuluje pohyb kola po vozovce a umí vyhodnotit zda pneu/disk je OK
do 100km/hod nic -vše OK, nad 100km/hod se to rozhodí
následně STK, kontrola čepů řízení etc... vše OK ( dalším postup kontrola sbíhavosti, tlumiče, klouby homokin. )
kontrola sbíhavosti ( včetně opětovné kontroly zavěšení ) ... vše OK
zbývá mne
* vyměnit tlumiče
* vyměnit klouby
kdy začne vibrovat, ovlivňuje přejetí přes nerovnost na vozovce nebo jak moc jede auto pod plynem, ale jakmile je nad 100km/hod je to marné
než budu pokračovat dál pokus/výsledek... bude umět někdo upřesnit předpokládaný vadný díl ?
auto má najeto cca 240.000 km, tlumiče přední vypadají původní
Díky za radu
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 21:23
od MadTom
Půjč si od někoho jiné gumy i s disky, ať vyloučíš alespoň něco.
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 21:48
od alberth
disky ( plech - originál ) jsou bez změny.. jen místo na zimu již nepoužitelných pneu mají nové pneu.
na diskách jsem najel nejméně 25.000-30.000 km za poslední dva roky
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 01 pro 2017 23:06
od pojir
Nevidim nic o loziscich v nabojich. Tys zkousel?
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 02 pro 2017 06:59
od alberth
Ano, kontroloval min 2x - OK
Re: Rychlo dotazy
Napsal: 02 pro 2017 07:28
od low
Panhardka??