Stránka 8 z 20

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 24 čer 2013 10:17
od teslo
Tento vikend som sa dostal do garaze iba na chvilku a nestihol som co som mal naplanovane. Demontoval som iba prsia. Zostavaju kluka a piesty...
Potom dokladne cistenie a zhodnotenie stavu...ale mozno to nebude tak hrozne ako vyzera.
Ale stale nepochopim, ako je mozne, ze si nejaky organizmus (este k tomu tvrdiaci o sebe, ze mysliaci) nedokaze zapamatat zopar zakladnych ukonov udrzby, ako napr. vymena oleja a pod... :hmm:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 24 čer 2013 10:27
od Mirko
:shock: tam je víc oleje zvenku na bloku, než bylo uvnitř....Ale uvidíš, že po teplé wapce to zas bude hezký :mrk

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 24 čer 2013 17:16
od teslo
naladu som si trosku vylepsil tymto:)

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 24 čer 2013 20:30
od Otifant
teslo píše:naladu som si trosku vylepsil tymto:)
nahrivaci decky na rafky?! :shock: to sem jeste nevidel :grin: :grin:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 čer 2013 08:35
od teslo
blok odstrojeny :wink:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 čer 2013 11:43
od teslo
Otifant píše:
teslo píše:naladu som si trosku vylepsil tymto:)
nahrivaci decky na rafky?! :shock: to sem jeste nevidel :grin: :grin:
to su len transportne navleky, aby sa disky pocas cesty neposkodili...uz som ich prestrihol a dal dole :mrgreen:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 čer 2013 11:44
od Mirko
jak vypadali ložiska kliky a klika samotná? nějaké detailní foto?

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 čer 2013 11:58
od teslo
ziadne skrabance/ryhy (aspon nie na prvy pohlad). Loziska na niektorych miestach zodrate na med...
bol som dokonale zastraty od oleja, tak som nechcel chytat telefon...fotky porobim ked to budem umyvat.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 čer 2013 09:26
od Mirko
Byl jsem se včera podívat na svou techniku, která se (cituji Ottifanta) "posunula rychlosti kontinentálních desek" blíž k Pešlové dílně. :chuckle Nový motor už je dokonce V dilně.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 27 čer 2013 09:47
od teslo
to vies, zmena prostredia a technika sa musi aklimatizovat, aby nedostala sok...:)
mne vcera doslo nove riadenie :mrgreen:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 30 čer 2013 11:25
od Miky_CZ
Mirko píše:Byl jsem se včera podívat na svou techniku, která se (cituji Ottifanta) "posunula rychlosti kontinentálních desek" blíž k Pešlové dílně. :chuckle Nový motor už je dokonce V dilně.
predpokladam ze nas range jeste stoji tam, kde jsme ho nechali :grin:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 01 črc 2013 08:52
od Mirko
Pokud jste ho nechali daleko od dílny, tak ano :mrk

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 18 črc 2013 23:45
od Otifant
trochu to tu ozivim... motor je v aute :D ...vse se hnulo kupredu, ale vic vam zatim nemuzu rict...... :yx ........

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 19 črc 2013 09:32
od teslo
ja som taktiez zaznamenal posun...presunul som stojan s motorom do inej casti garaze :mrgreen:

ale tesim sa na to co este nemozes prezradit... :twisted:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 črc 2013 18:48
od Mirko
O moc víc taky říct nemohu, byl jsem minulou středu ve Valmezu. Motor byl namontovaný včetně většího měniče, ale start proběhl až tento týden. Po zahřátí bohužel přestal mazat, takže se přehodili čerpadlo oleje z mé 3,9ky (tam bylo dané před rokem nové) ale situace se nezlepšila. Takže pan Pešl je teď na pátračce, proč nemažeme a já asi neodjedu na dovolenou...
Doufal jsem právě že už ho tento týden dovezu a nechám příští týden změnit instalaci plynu, protože Pešl radikálně odmítl nakrmit tu 4,6 přes restriktivní Venturi systém plynu.

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 25 črc 2013 22:33
od Neklan
To se divím, že ti Pešlik vůbec nějaký plyn toleroval :grin:. Mně před časem svolil pouze k demontáži celého LPG systému a to se na to ještě tvářil jako Arab na vepřové :grin:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 26 črc 2013 07:55
od Mirko
No toleroval...On to Pešl pokaždé vyhodí z auta a já to pak vezu dalšímu závodníkovi, panu Kolbábkovi, do Nedvědic ať to tam dá zpátky a nezruinuje mi to krásné nastavení motoru od pana Pešla. Takže i teď už jsem mu volal s instrukcemi od pana Pešla, že tam musí jít úplně jiný mix a slíbil, že to vyřeší.
To mě taky tolik netrápí, to mazání je horší, protože to vypadá, že někde v soustavě ztrácí tlak, což by třeba mohlo být těsnění čelního víka (prsa) a to by znamenalo skoro vše zas demontovat....

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 26 črc 2013 09:43
od teslo
drzim palce, nech pricinu objavite cim skor a bude to iba nejaka prkotina
Ja som minuly tyzden objavil dalsi problem. Na jednej akcii som sa bruchom dost vyrazne pretlacal so zemou...a vyzera to tak, ze som praskol trubkove vyfukove zvody. Su celkom intenzivne pokryte bahnom, takze prasklinu nevidim, ale na jednom mieste su trubky trochu ocadene... :-(
Neje to vazny problem. Vyfuk by som daval dole tak ci tak, ked by som menil motor, ale asi to budem musiet urychlit. Perlicka je, ze montaz trubkovych zvodov je peklo - pristup ku srobom nulovy (hlavne zadnym spodnym)...

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 26 črc 2013 09:54
od Mirko
S tím výfukem chápu, ta montáž je fakt děsná. Však když teď Pešl vyndal starý motor, tak zadní spodní šroub nebyl na jedné straně svodů ani namontovaný...Evžen se nepochlubil, že se tam nedostal. Šelest, kterou můj 3,9 motor měl, byl zřejmě od dvou těsnění výfukových svodů, které profukovali.
S Pešlem jsem teď mluvil: včera na něm prý dělali do noci, sundali prsa a vrátili přetěsněné na místo a už maže! Ladění by mělo proběhnout v pondělí, v úterý si ho prý můžu vyzvednout...akorát že plynař už tou dobou bude v Chorvatsku, takže letos se budu rekreovat v ČR :mrk

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

Napsal: 26 črc 2013 10:22
od teslo
co chces ladit na LPG (aky system pouzivas)? Pokial ide iba o pozapajanie komponentov naspat, tak som si isty, ze to dokazes aj poslepiacky :wink:
"Ladenie" LPG (neriadeny OMVL s obyc zmiesavacom - presne ten kit co montovali RPI) v mojom RRC prebiehalo velmi komicky...Vo stvrtok po praci sme mali odchadzat do Srbska na Srbsku trophy...V ten stvrtok nad ranom som dokoncil montaz LPG...auto nastartovalo a na LPG to chytilo a islo hned na prvy pokus...cca 3-4 hodiny pred odchodom (tzn. ten stvrtok cez obed) som bol dotankovat LPG a pri tej prilezitosti som si povedal, ze na to hodim ocko a trosku to poladim...trosku som sa s tym babral, utrhol skrtuku na nastavovanie citlivosti a este som spravil nieco...a auto zdochlo....V panike som rychlo zhanal akehokolvek plynara, ktory by bol ochotny sa na to pozriet. Uz som bol rozhodnuty aj kupit cely novy LPG system, keby to bolo nutne...nakoniec som nasiel chlapika, priviezol auto...chlapik otvoril kapotu a doslova hned spustil, ze "vsak Vam to ani fungovat nemoze"...mna oblial studeny pot, co som posral a on, ze tu mate vypadnuty kablik od uzatvaracieho solenoidu... :shock: Skoro ma prekotilo, ze som si to nevsimol...zapichli sme naspat, LPG zacalo fungovat, mne sa ulavilo a vyrazili sme do Srbska...Najblizsie som sa odvazil otvorit kapotu a pozriet na plyn - trosku priskrtit (motor isiel nenormalne, ale zdalo sa mi, ze to dost zerie...), az ked sme prekrocili Srbske hranice. :mrgreen: V skratke som chcel iba povedat, ze som neladil vobec nic.