Stránka 54 z 73
Re: Pneumatiky
Napsal: 12 bře 2012 16:29
od Tonny
erik píše:Mike III píše:potřeboval bych prosím poradit s huštěním COOPER DISCOVERER STT 265/70 R 17 discovery III
silnice, bláto, ostrý šutry velký balvany
díky
Já hustím
* silnice 2,5 bar
* bláto 1,2 bar
* písek 0,8-1,2 bar
* ostré šutry 2,5 bar
* velká balvany 0,6-1,5 bar / trialové anebo vyprošťovací ježdění /
* ostré šutry 1,2-1,5 z osobní zkušenosti se spíš prořízne tvrdá guma než měkká..
Re: Pneumatiky
Napsal: 12 bře 2012 17:53
od Sajmon
No tak KM2 su už doma,ale len 4ks , no na rezervu už nebolo možné zohnať ale hádem dojde už loď ,z ceny sa mi poriadne zatočila galava!! Je to pekná guma a hádm aj niečo znesie.No čas ukáže.
Re: Pneumatiky
Napsal: 12 bře 2012 21:36
od Hunter
Lassard píše:To Hunter: Tak gumy GGAT2 mají za sebou první zatěžkávací zkoušku....
Tak ja nevim, mam snad jine gumy

Huci me jako tank (mozna nejsem zvyknuty), na silnici drzi, to ano, blativa cesta, cca 200m (spise blato nez trava) - vzorek hned zalepeny a auto litalo do stran (mozna to v terernu neumim, je fakt, ze se do niceho moc nehrnu). Ale jeste budu testovat, zatim vse jen v beznem provozu.
Re: Pneumatiky
Napsal: 12 bře 2012 21:57
od erik
Já hustím
* silnice 2,5 bar
* bláto 1,2 bar
* písek 0,8-1,2 bar
* ostré šutry 2,5 bar
* velká balvany 0,6-1,5 bar / trialové anebo vyprošťovací ježdění /[/quote]
* ostré šutry 1,2-1,5 z osobní zkušenosti se spíš prořízne tvrdá guma než měkká..[/quote]
...na Hammade je 1,2 bar asi malo, bo je nebezpeci bocniho poskozeni gumy...ale je pravda, ze jsme hustili na 2,0 bar , bo na pisek jsme podhustili na 1,2 bar a pri zapadani na 0,8 bar .
... ten interval mezi 1,2 a 2,0 nebyl tak hrozny na kompresor a jeho prehrivani...
Re: Pneumatiky
Napsal: 15 bře 2012 10:22
od Hončar
Ahoj, chtěl sem se zeptat na kolik foukáte gumy na silnici? Mam matadory wisenta MP75 235/85/16 a auto D1.
Re: Pneumatiky
Napsal: 15 bře 2012 15:21
od erik
* silnice 2,5 bar
.. to popisuju Wissenty
Re: Pneumatiky
Napsal: 15 bře 2012 16:31
od RudaK
Taky 2,5 ...na D1 a na D III to samé

( a přední a zadní stejně )
Re: Pneumatiky
Napsal: 16 bře 2012 07:23
od Hončar
Díkes, za zkušenosti

Re: Pneumatiky
Napsal: 18 bře 2012 07:54
od Lassard
Hunter píše:Lassard píše:To Hunter: Tak gumy GGAT2 mají za sebou první zatěžkávací zkoušku....
Tak ja nevim, mam snad jine gumy

Huci me jako tank (mozna nejsem zvyknuty), na silnici drzi, to ano, blativa cesta, cca 200m (spise blato nez trava) - vzorek hned zalepeny a auto litalo do stran (mozna to v terernu neumim, je fakt, ze se do niceho moc nehrnu). Ale jeste budu testovat, zatim vse jen v beznem provozu.
Tak už také hučím, asi jsem sjel tu horní pidi vrstvičku, schválně jsem to pozoroval včera na dálnici 110 km/h při větších až maximálních už pak vnímám jen aerodynamický hluk, na okreskách se to nějak zásadně neprojevuje. Mastodont

má docelam slušné odhlučnění podvozku
Re: Pneumatiky
Napsal: 18 bře 2012 21:02
od jarmik
snad to sem můžu dát

sundal jsem letní a neoznačil si přední a zadní

a teď jsem zjistil, že se mě jedny sjíždějí víc ( nepatrně asi 2mm ) tak bych je rád na léto mezi sebou přehodil ale nevím jestli to je předek nebo zadek a dotaz jaký se vám sjíždějí víc předek nebo zadek díky za info - free 1.8, r.v.99 3dv
Re: Pneumatiky
Napsal: 19 bře 2012 14:15
od Neklan
U Friťáku bude vždycky víc sjetý předek, protože za normálních okolností jde téměř všechen krouťák na přední nápravu.
Re: Pneumatiky
Napsal: 20 bře 2012 21:18
od tagr
Neklane na zadek jde vždy alespoň 25% výkonu a krouťáku a dosahuje to až krajní hodnoty 55% předek 45% zadek. Nikdy nejde vše jen na předek pokud máš vše jak má být, proto je to pernamentní 4x4 a ne haldex 4x4 kdy se zadek případně připojí a dosáhne hodnoty až 50% na 50 % . A ted mě zase tlučte

Re: Pneumatiky
Napsal: 21 bře 2012 07:48
od BeerRudolf
Tomáši máš pravdu co se týká náhonu. Neklane Ty taky, co se týče sjíždění. U mne se více sjíždí předek. Také jsem to měnil, dokonce kdesi v návodu je doporučena záměna kol vzhledem k "zvláštní konstrukci náprav" na Free. Ideální je měnit křížem jako zastara

Re: Pneumatiky
Napsal: 21 bře 2012 07:53
od PavelU
BeerRudolf píše:Ideální je měnit křížem jako zastara

Ne u všech moderních dezénů je to možné...

Re: Pneumatiky
Napsal: 21 bře 2012 08:31
od BeerRudolf
To samozřejmě ne

, tam pouze předek dozadu a zadek dopředu. U pneu které byly na Free v prvomontáži to jde. A výrobce píše návody zřejmě na auto ve specifikaci v jaké ho vypouští z výroby.
Re: Pneumatiky
Napsal: 21 bře 2012 18:55
od Neklan
tagr píše:Neklane na zadek jde vždy alespoň 25% výkonu a krouťáku a dosahuje to až krajní hodnoty 55% předek 45% zadek. Nikdy nejde vše jen na předek pokud máš vše jak má být, proto je to pernamentní 4x4 a ne haldex 4x4 kdy se zadek případně připojí a dosáhne hodnoty až 50% na 50 % . A ted mě zase tlučte

No vždyť to říkám, 75% je skoro všechno

, každopádně dost na to, aby se sjížděl předek výrazně víc. Nedovolil bych si tvrdit, že Freelander je podobná čtyřkolka jako Octavia 4x4

.
Re: Pneumatiky
Napsal: 21 bře 2012 20:16
od heiszby
PavelU píše:BeerRudolf píše:Ideální je měnit křížem jako zastara

Ne u všech moderních dezénů je to možné...

Není to možné ani tak, že gumu sundám z disku, který byl vlevo ve předu a dám jí na disk, který byl vpravo vzadu?
Já se jen ptám, moc zkušeností zatím ze své Feldy nemám

a na Free jsem to ještě neabsolvoval..
Re: Pneumatiky
Napsal: 21 bře 2012 20:28
od stan
asi meli na myslí směrový dezén, tam by ti to pak jelo proti směru...
Re: Pneumatiky
Napsal: 22 bře 2012 08:17
od BeerRudolf
Není to možné ani tak, že gumu sundám z disku, který byl vlevo ve předu a dám jí na disk, který byl vpravo vzadu?
Já se jen ptám, moc zkušeností zatím ze své Feldy nemám

a na Free jsem to ještě neabsolvoval..[/quote]
Při otočení na disku to samozřejmě jde

. U směrových dezénů je důležité dodržet směr otáčení pneu.

I když už jsem viděl na autech různé hrůzné kombinace

Re: Pneumatiky
Napsal: 31 bře 2012 14:13
od Martin_Černý
Máte někdo prosím aktuální zkušenost kde a za kolik sehnat Cooper Discoverer STT 235/85 R16? Díky.