Stránka 51 z 75
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 22 črc 2018 19:18
od MadTom
Asi tam máš něco špatně. Právě jsem se s D2 vrátili z výletu do Bosny, Albánie a Černé Hory, a střihli jsem se při tom Geocaching Rallye, a auto dojelo v pohodě. Takže TD5kou to není.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 22 črc 2018 19:23
od jirkas
No jo kdyz to jede tak je to fajn motor, ale ted to nejak nebere konce.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 22 črc 2018 20:24
od VencaZE
jirkas píše: 22 črc 2018 18:18
Jak spravit TD5 aby ujela bez poruchy vic nez 300km? Nebo vymenit motor za V8?
td5 je dobrej motor jen je třeba najít někoho kdo mu rozumí..
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 20 srp 2018 10:45
od yorkin
Ještě jsem si pochvaloval, jak příjemně 1100 km v RR z Prahy do Ligurie uběhlo, ale hnedle při první cestě k moři praskla nejspíš nějaká hadice (anebo chladič, v tom přecpaném motorovém prostoru není vidět ani prd) a všechnu vodu, co liju do nádobky, zase najdu za pár desítek sekund pod autem... To se stalo minulé úterý odpoledne. Ve středu měli svátek a servisy přeci už na ty dva dny nemá smysl otvírat, že. Dnes mě v servisu naplnilo optimismem, když jsem viděl dva defíky, majitel ale brblal, že tyhle elektrárny dělá nerad a jestli to přeci jen nechci nechat odvést 100km do Janova do autorizáku. Tak jsem ho přemluvil (s pomocí Google Translatoru, takže jsem mu možná taky vyhrožoval, že mu zabiju babičku, ty překlady jsou zjevně dost přibližné), ať se na to mrkne, ale moc optimistický nejsem. Nevíte někdo o odtahovce, která by sem případně tento nebo příští týden přijela a vzala mi chudáka RR do Česka za rozumnou cenu?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 20 srp 2018 12:48
od Lukasino
To je pěkný

nemáš nějakou slušnou asistenci u pojištění auta nebo cestovního pojištění?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 20 srp 2018 13:24
od masar
Jestli používáš FB, tak mrkni do skupiny "Taháme CZ/SK", název je asi dostatečně výstižný, někoho tam určitě najdeš, případně tam můžu zatím hodit nezávazně poptávku s dotazem na cenu.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 20 srp 2018 20:52
od yorkin
Lukasino: No, právě asistence, která by s touhle banalitou zaplatila odtahovku do Prahy není

Masar: Super, díky, to se bude hodit buď teď nebo někdy příště
Jinak to vypadá, že jde fakt o hadici a servisák ji už objednal a prý "snad" tento týden přijde. Pokud ne, budu tu RR muset nechat a v pátek sehnat nějaké náhradní auto. Už jsem koukal, že kousek je na prodej jeden Classic v moc pěkným stavu za 4000e, akorát tedy samozřemě VM motor

. Nechcete někdo za nákupku?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 20:24
od Hanys_a_Kaca
Sráči to sou uplně neskutečný, doprdele práce.
Páty dveře d2, čudlík odmyká a zamyká dálkou, ale tlapátko zvenku nedělá nic, je jakoby pořád zmáčklé. Dveře nejdou otevřít. Mám mříž, montovanou zezadu a za mříží mám udělanou poličku na lednčku apod.
No sklopil jsem zadní sedačky a fochem v poličkách jsem se proplazil až ke vnitřnímu otevírátku - a taky hovno.
Tapec zadních dveří nesundám, pokud tam nepošlu bobra aby rozsekal ty poličky na třísky. klidně bych rozmlátil i nějaký okýnko, ale to mi nepomůže, mám v těch poličkách takový patro nad tím tapecem, asi musim sundat ten vnitřní tapec, žejo? Pátý dveře tu mám čtvery, že by mi chyběl nějaký díl se nebojím, jen nevím kudy tu konzervu lousknout, zvenku to madlo odhaduju nesundám (?).
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 20:37
od Miky_CZ
to venkovni tlapatko zkusit sroubovakem odmacknout
taky mi to udelala D1
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 20:38
od gibson
Hanys_a_Kaca píše: 09 pro 2018 20:24
Sráči to sou uplně neskutečný, doprdele práce.
Páty dveře d2, čudlík odmyká a zamyká dálkou, ale tlapátko zvenku nedělá nic, je jakoby pořád zmáčklé. Dveře nejdou otevřít. Mám mříž, montovanou zezadu a za mříží mám udělanou poličku na lednčku apod.
No sklopil jsem zadní sedačky a fochem v poličkách jsem se proplazil až ke vnitřnímu otevírátku - a taky hovno.
Tapec zadních dveří nesundám, pokud tam nepošlu bobra aby rozsekal ty poličky na třísky. klidně bych rozmlátil i nějaký okýnko, ale to mi nepomůže, mám v těch poličkách takový patro nad tím tapecem, asi musim sundat ten vnitřní tapec, žejo? Pátý dveře tu mám čtvery, že by mi chyběl nějaký díl se nebojím, jen nevím kudy tu konzervu lousknout, zvenku to madlo odhaduju nesundám (?).
nechodi tazko vonkajsia klucka na otvaranie??
neviem ako na DII ale na DI stacilo odobrat znak land rover a prestriekat to - ono ked ostane klucka trochu potiahnuta hore tak sa ti to nepodari otvorit
ako ked drzis potiahnutu klucku dvery na zamknutom aute a otvoris centralom - otvoria sa vsetky ostatne dvere len nie tie ktorych klucka je potiahnuta...
hadam sa z toho vysomaric co chcem povedat a bude to len toto

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 20:41
od pojir
Nastrikej do toho zvenku hromadu WD-40. U me to pomohlo, povolilo a dalsi rok funguje v pohode.
EDIT: a vlastne jo, kdyz ted ctu co psal gibson, tak jsem taky tehdy oddelaval ten znak LR. Pak to myslim slo vymacknout zevnitr ven.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 20:43
od Hanys_a_Kaca
dik, chapu, zkusim, už mám v autě tu sekera, že rozeberu tu poličku, tak mužu určitě ještě chvíli cvakat zamkem. Každopádně čudlík vyjíždí.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 21:22
od RišoKE
Už štvrtý deň sa s tým zabávam..
Znak odlomený..
WD- čko prázdne..
Ale mám priebojno-zápalný náboj..
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 21:23
od gibson
Hanys_a_Kaca píše: 09 pro 2018 20:43
dik, chapu, zkusim, už mám v autě tu sekera, že rozeberu tu poličku, tak mužu určitě ještě chvíli cvakat zamkem. Každopádně čudlík vyjíždí.
cudlik ti vyjde aj ked mas potiahnutu klucku ale dvere sa neodomknu takze to nic neznamena...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 21:44
od Hanys_a_Kaca
Gibsone, máš u mne pořádnýho panáka. Opravdu, přesně jak jsi popsal. Dokonce jsem uštřil znak, nevím jestli pod ním něco je, ale šroubovákem jsem jakoby odtlačil to madélko co nejvíce do "volné" polohy, zamknul odemknul a otevřel. Děkuji.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 21:49
od Miky_CZ
dyt jsem ti to taky hned psal:-)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 21:54
od Hanys_a_Kaca
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 09 pro 2018 21:56
od gibson
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 22 pro 2018 16:14
od MadTom
Tak už ne mě tady došlo. Otec ráno 130kou odjel na chalupu a po chvilce volá, že se mu na palubce rozsvítila nějaké kontrolka vlevo a že už od nastartování v autě něco šustí. Naštěstí už s autem stál na vedlejší cestě, tak jsem mu řekl ať auto chcípne, jestli kontrolka zmizí. Zmizela, ale auto už nenastartovalo. Tak jsem posbíral diagnostiku a nějaké nářadí a jel za ním. Když jsem tam dojel, tak pravděpodobná diagnóza už byla na světě - zůstal viset startér (to bylo to šustění) a vysel celých 10 km, než to vzdal. To rozsvícení kontrolky bylo způsobeno špičkami v palubní síti, které řídící jednotka motoru zdetekovala jako problémy se signálem od čidla polohy kliky. Smrad spálené elektriky co se linul z motoru tomu napovídal.
Takže auto vytáhnout na hlavní, tam jsme ho roztáhli a dojeli domů. Doma startér ven, ještě že jsem tam minule nedal horní matičku, ale jenom dva spodní šrouby, takže demontáž byla na chvilku. Startér na stůl a rozborka, aby bylo jasné, co se stalo - připečené kontakty na cívce, a dráty cívky odletované - takže kontakty se připekly, cívka nevypnula a startér se točil furt dál, až než se to celé rozpálilo tak, že se dráty na cívce odletovaly. Za hodinu se mi podařilo lehce zrepasovat rezervní startér a namontovat ho do auta.
No nejsou ty LR úžasné? Ráno jsem přemýšlel, do čeho se mám pustit, protože se mi nechtělo uklízet. A ono se to vyřešilo samo.

Cívka a stator jsou KO - natavené izolace. Zbytek vypadá dobře, takže alespoň zbyly nějaké náhradní díly.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 22 pro 2018 22:26
od Rennie
MadTom píše:Tak už ne mě tady došlo. Otec ráno 130kou odjel na chalupu a po chvilce volá, že se mu na palubce rozsvítila nějaké kontrolka vlevo a že už od nastartování v autě něco šustí. Naštěstí už s autem stál na vedlejší cestě, tak jsem mu řekl ať auto chcípne, jestli kontrolka zmizí. Zmizela, ale auto už nenastartovalo. Tak jsem posbíral diagnostiku a nějaké nářadí a jel za ním. Když jsem tam dojel, tak pravděpodobná diagnóza už byla na světě - zůstal viset startér (to bylo to šustění) a vysel celých 10 km, než to vzdal. To rozsvícení kontrolky bylo způsobeno špičkami v palubní síti, které řídící jednotka motoru zdetekovala jako problémy se signálem od čidla polohy kliky. Smrad spálené elektriky co se linul z motoru tomu napovídal.
Takže auto vytáhnout na hlavní, tam jsme ho roztáhli a dojeli domů. Doma startér ven, ještě že jsem tam minule nedal horní matičku, ale jenom dva spodní šrouby, takže demontáž byla na chvilku. Startér na stůl a rozborka, aby bylo jasné, co se stalo - připečené kontakty na cívce, a dráty cívky odletované - takže kontakty se připekly, cívka nevypnula a startér se točil furt dál, až než se to celé rozpálilo tak, že se dráty na cívce odletovaly. Za hodinu se mi podařilo lehce zrepasovat rezervní startér a namontovat ho do auta.
No nejsou ty LR úžasné? Ráno jsem přemýšlel, do čeho se mám pustit, protože se mi nechtělo uklízet. A ono se to vyřešilo samo.

Cívka a stator jsou KO - natavené izolace. Zbytek vypadá dobře, takže alespoň zbyly nějaké náhradní díly.
To vidim denně ale vetsinou kdyz nekdo pri startu dyl podrží klíček
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk