Stránka 51 z 67
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 08 pro 2013 19:21
od macejky1
Cau. Jihlava je letos tusim 20-21.12. Koukni do kalendare akci a doctes se. Vloni to bylo supr zpestreni a oddech od te vlezle vanocni atmosfery.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 10 pro 2013 20:20
od fugín
Tak Macejky,na tom samosvoru pracuju zatím jen přes net. Protože tak nějak nemám představu jak ho namontit na auto,kontaktoval jsem firmu High Performance Parts.cz,kde jsem se chtěl dozvědět co vše je potřeba pro namontování nakoupit,upravit a jestli se dá případně někde stáhnout návod k montáži. V mailu mě přišla dlouhá odpověď v který jsem zjistil,že o tom neví absolutně vůbec nic. Nicméně aspoň poslali kontakt na Quaife Enginnering :
http://quaife.co.uk/shop/products/qdf31k
Je tam na ně kontakt,tak tam v pátek budu posílat svoje zvědavé dotazy. Všimni si tý ceny v UK,zatímco High Performance ho prodávají za 26020 Kč,tak Quaife tam mají cenu 595 éček (nechápu ty éčka) což je opravdu podstatně příznivější cena

. Dokonce bych měl možnost to dostat do čech přes naši firmu v kamionu který k nám pravidelně vozí materiál,takže doprava téměř za děkuju

To jen tak,aby si měl zase o čem přemýšlet

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 10 pro 2013 21:42
od macejky1
Cau Fugine. Ja o tom vim. Ty stranky qualifu uz mam procteny. Na strankach high performance maji samozrejme napsano kdo je vyrobce takze jsem se hned kouknul primo ke zdroji

Cena tam ale byla myslim uvedena bez dane takze rozdil nebyl nakonec tak veliky. A je to 595,- liber ne ecek.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 10 pro 2013 22:48
od fugín
No jo,tak ty daně sem si nějak nevšiml. Ale i tak to bude levnější,dopravu budu mít skoro gratis. Teď se snažím získat nějaký info o montáži. Bohužel sem zatím na nic nenatrefil. Uvidim jestli u výrobce v UK nějaký to info získám. Ukecal sem v práci jednoho anglickýho kolegu,volat a mailovat bude za mě bo moje anglina je naprosto šílená. Jinak ráno jedu na zvedák a ve skrytu duše doufám že se zespoda ozývají jen ložiska kardanu...
edit: no jo...sem se překoukl s tou měnou,teď to počítám...ono to fakt moc levnější nebude. No to nevadí...

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 14 pro 2013 17:23
od tomas cypris
Tak taky představím své úpravy na freelanderu 2.0Di
Takže začnu motorem - na motoru jsou nové vstřikovací trysky s větším průtokem a zvednutý tlak turba na 1,3 bar místo výfuku holá trubka až dozadu a nárůst výkonu je opravdu znát.
karoserie -auto je zvedlé o 6cm s kolama 235/60 R16 a vepředu je pevnostní nárazník a naviják.
v plánu je šnorchl a lepší ochrana podvozku.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 14 pro 2013 17:38
od fidzi
Nebylo by lepší investovat čas, peníze a úsilí do něčeho co má alespoň nějaký lepší potenciál být offroadem?
Nechci znevažovat tvojí práci, jen v ní marně hledám nějaký smysl.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 14 pro 2013 17:47
od Zizal
Proc ne, jen ta maska z Fiata

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 14 pro 2013 17:52
od tomas cypris
Zizal píše:Proc ne, jen ta maska z Fiata

Ta maska z fiata je tam jenom prozatim

až seženu ňákou lepší tak ji zahodim.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 14 pro 2013 19:40
od macejky1
Je to slusna prace a vypada to profesionalne. Zadny nedodelky v detailech. Za me palec nahoru. Kdyz to cloveka bavi tak proc ne. Jasne ze by bylo uzitecnejsi investovat energii na podobny upravy treba do diska. Ale proc ne.
Ten predni pevnostak mi uz taky nejakou dobu lezi v hlave. Ale ja premyslim o tom ze bych horni cast plastaku nechal az po horni obvodovou linku. Tam ho uriznum a napojil na ocelovou cadt ktera by ho kopirovala. Ta spodni ocelova cast by vypadala v podstate stejne jako ten tvuj na fotce.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 pro 2013 19:40
od fugín
Ten italskej plast sundej fakt co nejdřív,celkový dojem to kazí. Mě se ten předek líbí

. Nemohl by si vyfotit pár detailů zepředu a z boku?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 22 led 2014 19:59
od fugín
fugín píše:Tak ta lamela po nedělním "výletě" začala být dost akutní. No zatím to ještě šlape

. Vedl jsem tam řeč s tím známým a i když mě doporučovali ten keramickej kompozit,tak s ohledem na setrvák půjdu do jednoho ze dvou kvalitnějších zátěžových obložení.
No a protože jsem tu loňskou lamelu neprozřetelně vyhodil
tak sháním nějakou starou,protože kupovat novou a strhat z ní fungl nový obložení mě přijde jako zvěrstvo...tak prosím vás, jestli to tu čte někdo komu se doma valí náhodou stará lamela od spojky zn. Borg na Free 1,8 nebo 2.0 di tak bych ji koupil na pokusy.
Vzhledem k tomu že musím řešení spojky urychlit a rozhodl jsem se pro keramiku,která bude s největší pravděpodobností vyžadovat mustr pro výrobu,tak to zkusím ještě jednou.
PROSÍM VÁS jestli se někomu doma válí stará orvaná lamela na
1,8 nebo 2,0TD tak se mě moc prosím ozvěte. No a kdyby k tý lamele byl ještě starej přítlačák oboje v jakémkoliv i totál

stavu bylo by to úplně geniální. Je mě ůplně jedno od jaké značky by to bylo,výrobci jde o rozměry(drážkování apod.) Co třeba servisáci? Nenašel by ste někdo na dílně v bordelu něco?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 22 led 2014 21:06
od macejky1
Fugine, Fugine ....... no co s tebou.
Chtel jsem si to sice puvodne usetrit pro vlastni potrebu ale protoze to urcite nebudu resit v nejblizsi dobe (a mozna ze nakonec uz nikdy) tak ti to prenecham. Takze jestli chces tak mas u me odrbanou lamelu a OK pritlacak od AP. Bylo to koupeny jako jedna sada. Stare cca 1,5 roku. Vymysli si jak to ode mne dopravit a dej mi vedet.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 22 led 2014 21:56
od fugín
macejky1 píše:Fugine, Fugine ....... no co s tebou.
Chtel jsem si to sice puvodne usetrit pro vlastni potrebu ale protoze to urcite nebudu resit v nejblizsi dobe (a mozna ze nakonec uz nikdy) tak ti to prenecham. Takze jestli chces tak mas u me odrbanou lamelu a OK pritlacak od AP. Bylo to koupeny jako jedna sada. Stare cca 1,5 roku. Vymysli si jak to ode mne dopravit a dej mi vedet.
Super!!! Ono ve finále je velice pravděpodobný,že ti to budu moct po tom až si to výrobce změří vrátit v nezměněné podobě a já bych mohl do tý doby než to bude hotový v pohodě jezdit,protože ta lamela ne a ne umřít. Ale jestli ti to nebude scházet tak mě pošli v SZ kolik za to. A doprava? Kdyby si byl ochotnej to poslat třeba poštou tak bych tě všude chválil. Uspíšit to potřebuju protože mám zatuhlou osu vypínací páky,což se bez sundání spojky jak mě potvrdil povolanější neobejde. Sice se mě to podařilo penetračním sprejem rozhýbat,ale dlouho to asi nevydrží. Ten výrobce co mě to bude dělat si nechal poslat data mýho free a bude zjišťovat jestli se keramikou pro tohle auto už někdo zabýval. Pokud ne,tak to vyrobí a k tomu potřebuje mustr. V řešení je i jemné "vylepšení" přítlačáku a mám vymyšlený i lepší uchycení válečku,protože tohle inženýři v Anglii podcenili.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 22 led 2014 22:19
od Zizal
Zkus nejakou firmu v CZ co renovuje spojky. Pro upravene ropaky se pouziva tlustsi lamela, organika a jako extrem kovokeramika. Keramika je ale do offroadu nesmysl - ta spojka se v extremu chova jako on/off nic mezi tim. Super na rychle prerazovani, ale covat s tim je porod.
Celkem dobre reference jsou na RENOVAK. Delaji repase na cokoli a maji slusny vyber i pristup. Nevim na co to potrebujes ale organika by ti mela stacit(delavaji se do 500Nm na origo Octava spojku myslim). Ceny byvaly kolem litru a dobre reference i na stroje v trochu jine lize

Nebyva problem ani s setrvakem jako u keramiky.
Co si pamatuju tak na aute pro bezne jezdeni nemel keramiku skoro nikdo a to se typci pohybovali i v oblastech nad 500Nm. Ale jak slo o to zajet ke kauflandu a zaparkovat pochopis ze to ma par musek

O moznosti ze s autem jezdi i manzelka lepsi nemluvit.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 22 led 2014 22:52
od fugín
Zizal píše:Zkus nejakou firmu v CZ co renovuje spojky. Pro upravene ropaky se pouziva tlustsi lamela, organika a jako extrem kovokeramika. Keramika je ale do offroadu nesmysl - ta spojka se v extremu chova jako on/off nic mezi tim. Super na rychle prerazovani, ale covat s tim je porod.
Celkem dobre reference jsou na
RENOVAK. Delaji repase na cokoli a maji slusny vyber i pristup. Nevim na co to potrebujes ale organika by ti mela stacit(delavaji se do 500Nm na origo Octava spojku myslim). Ceny byvaly kolem litru a dobre reference i na stroje v trochu jine lize

Nebyva problem ani s setrvakem jako u keramiky.
Co si pamatuju tak na aute pro bezne jezdeni nemel keramiku skoro nikdo a to se typci pohybovali i v oblastech nad 500Nm. Ale jak slo o to zajet ke kauflandu a zaparkovat pochopis ze to ma par musek

O moznosti ze s autem jezdi i manzelka lepsi nemluvit.
Šikovný lidi tenhle Renovak,nepůjde o celý kotouč ale o čtyřpaprskovou lamelu takže ten záběr by měl být přijatelnější. Něco,podotýkám něco podobnýho:
http://www.highperformanceparts.cz/spoj ... -race.4439
Teď jde jen o to to dobře spočítat a doladit k ní přítlačák aby to nebylo jak píšeš on/off. Měl jsem možnost se projet s kovokeramikou na předělaný Octávce a rozjezdy i couvání no problém. Vyzkouším...uvidím,vrátit se ke klasice můžu vždycky. A co se týká setrváku problémy u jednohmotového nejsou tak velké.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 22 led 2014 23:23
od macejky1
Posli mi do sz adresu a ja se zkusim behem par dni

dokopat na postu.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 led 2014 14:23
od fugín
Ještě taková blbost. Nevíte někdo náhodou z hlavy průměr šteftu (šroubu) kola? Jde mě o ten průměr vroubkování pro nalisování za hlavou šteftu. Dělám si rozšiřovací podložky a nový štefty ještě nemám a potřebuju vrtat.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 led 2014 14:28
od PavelU
Přes to vroubkování to je 13,3 mm...

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 led 2014 14:31
od PavelU
Jo a vroubkování je z průměru 12,6 mm...

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 led 2014 14:46
od fugín
Geniální a superrychlá info. Díky,jde se vrtat. Jo a jinak dík za superrychlou dodávku ND. LITEP
